Gjest kamera Skrevet 8. oktober 2005 #1 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg vil kjøpe meg et videokamera og har vurdert dette; http://www.jvc.no/product.php?id=GZ-MG50EY&catid=100058 Koster ca 8500,- kr
Smashing Skrevet 8. oktober 2005 #2 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg har ikke peiling. Men, det så jo bra ut. Jeg har selv canon og er meget fornøyd med det altså. Lykke til med kjøp av video kamera
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #3 Skrevet 10. oktober 2005 Ville bare nevne at hvis du kjenner noen som jobber i england, eller skal dit - og du kan få ordnet det slik at kameraet blir levert til en adresse der, så kan du spare over to tusen kroner ved å be noen ta det med til Norge for deg. I UK koster nemlig kameraet ditt ca 6.150 kroner.
Cronos Skrevet 10. oktober 2005 #4 Skrevet 10. oktober 2005 Det som er bra med det kameraet der er at det tar opp til harddisk(!) og ikke til kassett. Har vurdert en slik modell selv. Ser lovende ut. Du kan lese en anmeldelse av en søstermodell her.
Gjest kamera Skrevet 10. oktober 2005 #5 Skrevet 10. oktober 2005 Takk for tilbakemeldinger. Det var dette med innebygd harddisk som fanget min interesse. Og hadde jeg bare kjent noen i England........:=)
Cronos Skrevet 11. oktober 2005 #6 Skrevet 11. oktober 2005 Nå kan det godt hende at jeg skal til England...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå