Gå til innhold

Noter til "Det vackraste"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan hjelpe meg med noter til "Det vackraste" (den Cecilia Vendersten synger)? Etv tips på musikkforretninger i Oslo/Telemark der de kan ha det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde denne som musikalsk innslag i kirka. Fikk da beskjed av organisten at dette var en sang de fleste organister hadde arrangement til, så noter trengtes ikke...

Så hvis det er i kirka du skal ha denne, snakk med organisten.

Hvis ikke kan jeg ikke hjelpe akkurat nå ;)

Skrevet

uff a meg.. den måtte jeg spille på folkehøyskolen. Er vel bare tre forskjellige toner i a-dur tror jeg. ufattelig kjedelig sang.

Skrevet
uff a meg.. den måtte jeg spille på folkehøyskolen. Er vel bare tre forskjellige toner i a-dur tror jeg. ufattelig kjedelig sang.

Synes den passer bra i et bryllup jeg. Teksten er også fin.

For å være ærlig så driter jeg i hvor mange akkorder den går på.

Skrevet

For å være ærlig så driter jeg i hvor mange akkorder den går på.

:ler:

:tommelsmil:

:klappe:

Bra, Huldra!

:fred: Musikklærer: ta helg!

God bedring. :fred:

Gjest Gjest_tulla_*
Skrevet

Vi hadde den og den var så nydelig,passa så godt. får gåsehud når jeg hører den nå...jeg har notene hvis du trenger det.

Skrevet
Vi hadde den og den var så nydelig,passa så godt. får gåsehud når jeg hører den nå...jeg har notene hvis du trenger det.

Oj, kan du sende meg en PM?

• 2 år senere...
Gjest Gjest_lisa_*
Skrevet

hei kan du være så snill og sende meg notene til det vakreste. har bryllupsdag den 4 juli og vil ha den sangen som utmarsj sang.

Gjest Gjest
Skrevet (endret)
hei kan du være så snill og sende meg notene til det vakreste. har bryllupsdag den 4 juli og vil ha den sangen som utmarsj sang.

jeg har epost xxxxxxx på forhånd tusen takk.

Mailadresse slettet ihht reglene.

Camilla (mod)

Endret av Camilla
Skrevet

Hei. Dumt spørsmål, men har dere noen til å synge også, eller blir det "bare" instrumentalt?

Jeg har veldig lyst til å ha Kjærlighet, med Sissel Kyrkjebø, men uten sang blir den kanskje litt stusselig...

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_bondetuppa!_*
Skrevet

Vi skal også ha "Det vackraste". Kusina til min kjære skal synge. Vi har ingen til og spille.. Tenkte først på cd spiller, men jeg synes det er litt kjedelig i forhold til levende musikk.. Kanskje organisten vil spille den på piano eller orgel? Er det noen som har hatt den i bryllup med piano/orgel musikk? Er det noen som har noter, som kan legge ut eventuellt link med noter. Håper på svar!

• 3 år senere...
Skrevet

Ser det er lenge siden dette innlegget ble postet, men prøver likevel. Jeg leter etter noter som er skrevet ut for piano, dvs med en melodilinje og ikke bare besifring. Har du slike noter? Og kunne du i tilfelle sendt meg? Jeg hadde vært evig takknemlig :)

• 11 måneder senere...
Skrevet

Hei!

Er det noen som kunne ha sendt meg pianonoter til Det vackraste jag vet av Cecilia Vennersten? Ville vært fantastisk!

Liv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...