Gå til innhold

Slår opp pga for liten

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_milla_*
Skrevet

Jeg fikk meg nettopp ny kjæreste, en kjempeflott mann, men da vi skulle ha sex for første gang fikk jeg meg en ubehagelig overraskelse: Han har en bitte bitte liten en! I slapp tilstand er den vel ikke stort større enn en tommel, i stiv tilstand er den kanskje ca 10 cm. Når han i tillegg har problemer med ereksjonen, har ALT for mye forhud, og fra før av er så og si uerfaren med sex (han er 33 år), ble det en noe pinlig og utilfredsstillende affære.

Han nølte lenge før han sa ja til å være kjærester og til å ha sex, og jeg mistenker jo nå at det har sammenheng med at han er flau over sin dårlige utrustning og erfaring.

Han kan jo ikke noe for at han er skapt sånn stakkars, og han er på alle andre måter en utrolig flott kar, men jeg greier bare ikke å være sammen med en som har så dårlige forutsetninger for å være en god sexpartner, til det er sex en alt for viktig del av et kjæresteforhold.

Så nå kommer jeg til å slå opp med ham, skal selfølgelig ikke si noe om hvorfor, men han vil nok skjønne hvorfor. Uff, stakkars, føler meg råtten som slår opp pga noe sånt, men hva skal jeg gjøre da, kan jo ikke bare fortsette å være sammen med ham og ha sex med ham når jeg synes det er ekkelt og utilfredsstillende?

Hva synes dere, hva ville dere ha gjort i min situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette bør være en huskeregel til alle dere damer. Prøvekjør bilen før du kjøper den!

Jeg synes du burde gjøre det slutt og gå fra han, så han kan finne seg en dame med et kjønn på sin egen størrelse, så du kan gå ut på jaktmarkene igjen. Slik blir alle fornøyde.

Du har gjort en tabbe, men du skal få et :kyss: likevel.

Håper du velger riktig.

Endret av Skauta
Skrevet

du kan jo vente å se, kanskje det blir bedre, hvis han har liten selvtillit i tilegg til liten pikk blir det hvertfall ikke bra,kan jo hende det blir litt bedre når han får mere selvtillit, dessuten finnes det andre måter å tilfredstille enn kvinne på seksuelt enn kun med pikken, han har vel hender og tunge?

Skrevet

Og det ble EN pinlig affære??? skal man ikke gi noe en sjans?

Måtte bare spør av ren nysjerrighet...

Gjest Gjest_Liten og søt_*
Skrevet

Jeg syns du skalgi mannen en en sjanse.... :frustrert: Han har sikkert store komplekser for han er " liten" . Kan dere ikke snakke om det som er vanskelig??? kanskje han kan tilfredstille deg med andre ting, en dildo, vibrator, tunge, fingre ovs, husk på det at det er mange måter å ha sex på. :) Kanskje du kan hjelpe han med problemet, det fins jo hjelpemidler for slike som han også, :)

Du syns jo han er kjekk og flott så det bør jo telle litt

Lykke til uannsett hva du bestemmer deg for å gjøre :)

Hilsen Liten og søt

Skrevet

Men siden du reagerer såpass mye på dette, er du virkelig forelsket i han? Dersom dette er den store kjærligheten finnes det masse hjelpemidler på markedet som burde være store og harde nok til å tilfredstille selv den mest kresne av oss.

Gjest samme erfaring...
Skrevet

Jeg sitter i akkurat samme dilemma. Jeg har gitt han tid nok, men selvtilitt kan jeg tydeligvis ikke gi han samma hvor mye jeg skryter av han.

Han har rett og slett bestemt seg for at han er dårlig i senga. Og ingenting jeg har sagt eller gjort har forandret på dette. Vi har vært kjærester i ett år.

Nå har jeg bestemt meg for å kutte.

Gjør det som blir riktig for deg! Lykke til !!!!

Skrevet

Glad jeg ikke er i dine sko.

Men for meg har aldri størrelse spilt noen rolle, heller et problem dersom den er for stor synes jeg.

Dersom du liker fyren godt kan du jo gi ham en sjanse til :)

Det går jo faktisk an å ha et godt sexliv selv om størrelsen ikke er helt etter ønske.

Skrevet

Jeg forstår ditt problem her godt. Jeg finner meg selv i samme situasjon..møtte en mann på kursseminar, vi hadde drukket en del og vips var vi nakne på rommet hans: og hva ser jeg på en ellers flott og høy mann: jo, en bitteliten snopp. Jeg ble sjokkert selv da jeg var full..(!)

Det er ikke gøy å gjøre det, og jeg vil aldri såre ham ved å si det til ham, men grunnen til at jeg ikke vil se ham mer er faktisk at han har for liten penis.

Jeg vil anbefale deg å ikke treffe denne mannen mer for du er allerede misfornøyd nå.

Skrevet

gjør kort og skånsom prosess på forholdet før du ender opp med naboen eller en kollega i senga :overrasket:

Skrevet

Funker ikke sexen, så funker ikke sexen.. Da må man bare finne ut hvor viktig sex er, og ta en avgjørelse ut fra det!

Gjest Lilleulv
Skrevet

skjønner deg jeg, milla. jeg hadde heller ikke takla noe sånt :forvirret: vi har snakka om det på jentefester flere ganger, hva hadde du gjort hvis du hadde kommet hjem med en fyr, dere hadde havna i senga, og så oppdager du at den er max 10 cm... skrekkscenario :overrasket: hvor kynisk og slemt det enn er...

Skrevet

Jeg syns du skal la mannen finne en som klarer å sette pris på den han er, for den personen er helt klart ikke deg. Slepp mannen fri.

Men husk å spørre mannen neste gang, om hvor stor penis han har. For det er jo tydeligvis det viktigste for deg.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet. 10 cm skulle da være nok, det. Skjeden er mest følsom rett innenfor åpningen, og penisen hans er lang nok til å treffe g-punktet. Tror det må gå mer på det psykiske, i såfall, dette problemet til trådstarter.

Skrevet
Jeg skjønner ikke problemet. 10 cm skulle da være nok, det. Skjeden er mest følsom rett innenfor åpningen, og penisen hans er lang nok til å treffe g-punktet. Tror det må gå mer på det psykiske, i såfall, dette problemet til trådstarter. 

Hear, hear!

Har selv type med ikke alt for lang penis (har aldri målt men tipper 11 cm :P), men det funker da aldeles utmerket allikevel. Bedre enn det har gjort med mannfolk med lengre penis. Dere feiler noe i hodet når dere tror dere ikke kan bli tilfredsstilt av en med 10 cm lang tiss. Enten det eller så har dere slitt ut pussyen ;). Kanskje typen hennes heller skulle finne seg en som ikke er så vid? (å nei så fælt å si noe sånn... og man blir hysterisk over mannfolk som ikke liker små pupper...)

Skrevet
og man blir hysterisk over mannfolk som ikke liker små pupper...)

Nei, det blir jeg ikke. Jeg har små pupper, og har overhodet ikke noe problem med å forholde meg til det! ;)

Skrevet (endret)

En annen ting, kanskje du burde måle deg selv også, for det kan jo være det er du som er for vid. Da er det jo ikke mannen som er problemet lengre, men du. Men det er vel utenkelig for deg å tenke slik, for det er vel bedre å snakke nedsettende om den andre fremfor å finne ut om det er du selv som er problemet.

Står fortsatt for at du bør spørre om størrelsen ved første date, for da slipper du slike tilfeller flere ganger.

Endret av Piper
Skrevet
En annen ting, kanskje du burde måle deg selv også, for det kan jo være det er du som er for vid.

Hvordan gjør man dette rent praktisk?

Skrevet (endret)
Hvordan gjør man dette rent praktisk?

Kjører opp et stivt målebånd, og måler vel :ler:

Hva vet vel jeg, for jeg har aldri målt meg eller partneren min. :ler:

Men helt alvorlig, det kan faktisk være kvinnen som er for vid også, og da blir det feil å legge alt over på penisen sin størrelse.

Endret av Piper
Skrevet

:ler:

Jaja, er ikke uenig.. Fikk bare noen merkelig bilder i hodet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...