Gå til innhold

Helene skal giftes bort! 27.05.05


betine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei lillemor!

Nå har jeg sittet å knotet med denne dagboka di lenge, og fant ut (takket være orakel Luthién) at det bare var kjempelett, så nå er jeg bade glad (på dine vegne) og irritert (på meg selv) samtidig :sur:

At det går an å knote såååå fælt æ gett....

Men, uansett vil jeg være den første til å gratulere deg med bryllupsdagbok og ønske deg :velkommen: til :kghjerte: ! Må bare advare deg om at det er avhengighetskapende,thihihihi...

Håper du finner deg til rette her vennen.

Kansje du bør skifte navn på dagboka, siden det er så godt som likt som mitt....Kan bli litt lett å gå i surr for folk vettu :overrasket:

Du sover sikkert søtt du nå gumman... :sove:

Love you! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen..Kn jo forklare nærmere etterhvert, men når du skal svare på innlegg så går du nederst på siden og klikker på "svar" dermed kommer det opp ei rute hvor du kan skrive meldingen, og deretter post innlegget :)

Lykke til! Gleder meg til å få besøk i dagboka mi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer.

MEn du 27.05.05 - er ikke den datoen passert for flere måneder siden da?

Sikkert en skrivefeil vil jeg tro.

Gratulerer og lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen! Sikkert en god idé å skifte navn på dagboka, det er vanskelig nok å holde styr på alle her inne fra før....Men du MÅ jo ikke!!! :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit!

Jeg satser på at det er denne boka som er aktiv, siden den hadde den siste meldingen av dine to. Teknologien er ikke akkurat selvforklarende bestandig!

Uansett, moro med flere bryllupsdagbøker, og lykke til med planleggingen av den store dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei igjen...har visst gjort det litt vanskelig her vi siljemor.....det er nemelig henne (silje eller betina)som har laget min profil,og jeg er egentlig ganske grønn her inne...vi får ta en dag hun kan vise meg ordentlig og imens får dere ha litt tolmodighet at jeg svinser litt rundt her....smil klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen.....nå er lokalet booket og stoff til kjolen blitt kjøpt så da ble alt så virkelig liksom......mye billgere og få sydd en kjole enn og leie eller og kjøpe, om man er smart og går i de stoff butikkene på grønnland kan man finne mange skatter og det er ikke dyrt i det hele tatt....fikk mange meter eksklusift stoff til ca 1500 kroner og da er det alt vi trenger for og sy drømme kjolen, og da får jeg den jo helt som jeg vil og ingen andre har sett lik...smil!!!!heldigvis har jeg en skredder i min familie jeg da så det er jo gunstig for meg.Man må jo prøve og bruke de kontaktene man har....jeg har oxo:En frisør, en baker ,en kokk og en blomster dekratør så her kan jeg spare litt penger uten og måtte senke på kravene....det er deilig for det er jo ikke akuratt billig og gifte seg, og det re jo den største dagen i livet til mange .....ink meg!!!!!

hHa en deilig kveld jenter så snakkes vi snart...klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her trengs mer detaljer: Hvordan er stoffet, og hvordan har du tenkt at kjolen skal bli?

Det må være utrolig deilig med så mange nyttige mennesker i familien/omgangskretsen. For min egen del har jeg ikke et eneste "fagmenneske" jeg kan bruke. Det eneste er vel at mamma er prosjektleder og kan sjekke planene mine, men akkurat den dele har jeg bra kontroll på selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Markblomsten

Grattis med dagbok :smile: (har visst ikke vært her før jeg)

Vil gjerne høre mer om både stoffet og hvordan du tenker deg kjolen. Går selv rundt med planer om mulignes å få moren min til å sy (hun er veldig flink selv om det ikke er det hun er utdannet som), men da må hun ha et mønster å gå ut fra. Vet du hvor man får tak i det?

Må si du er heldig med så mange fagmennesker i din omgangskrets! Så lenge de stiller opp så er det jo bare superdupert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...