Gå til innhold

Brudekjole kjøpt fra forhandler på QXL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ere en selger som kaller seg ur og guld på qxl som syr brudekjoler. Lurer på om noen har erfaring med denne?

Videoannonse
Annonse
Gjest Karbojunkie
Skrevet

Nei har ingen erfaring med dem. Men jeg tror at de bestiller kjolene sine fra butikker på e-bay og selger dem til firdobbel pris på qxl.

Jeg ville heller kjøpt direkte fra e-bay, mye billigere.

Skrevet

Hmmm...noen som har erfaring med kjøp fra e-bay da?

Skrevet

jeg har handlet masse på ebay og har ingen negative erfaringer. Bare pass på å sjekke tilbakemeldingene til selgeren før du legger inn bud.

Gjest Karbojunkie
Skrevet

Ingen erfaringer enda, men jeg skal bestille til meg selv og brudepikene der!!

Gå inn på www.brollupstorget. se der er det mange erfarne e-bay bruder som deler av sin erfaring...

Skrevet

Hei, den linken fører ikke til noen side. Heter det kanskje noe annet?

Skrevet

Nåfungerte den :) måtte skrive brollop istedenfor brollup

Gjest Karbojunkie
Skrevet

:sjenert: Ja den funket nok ikke med min "svorsk". Fant du ut noe da????

Jeg har bestemt meg for å prøve e-bay. Men jeg vet ikke hvilken butikk enda...

Kan du ikke legge igjen beskjed i dagboken min om du bestemmer deg for det samme? Så kan vi kanskje hjelpe hverandre????

Skrevet

:sjenert: Ja den funket nok ikke med min "svorsk". Fant du ut noe da????

har ikke funnet det ut selv ;) blir uansett lenge til jeg bestille rnoe, da, men titter veldig fælt *ler*

leste på det svenske forumet at noen syr kjole etter bilde også! Skal ut og prøve kjoler snart for å se hva slags type som kler meg, men har et par "drømmekjoler" foreløpig ;) Men de må selvfølgelig prøves på. Vil du se?

http://www.carinabrudesalong.no/forhenne.a...Sub=Brudekjoler

side 4, nederst til høyre

og

http://www.kristinsbrudesalong.no/brudekjoler.do

nr. PR021

Skrevet

markøren min hopper fælt :) men ja, kan vi ikke utveksle erfaringer mens vi leter? vet ikke åssen dagbokfunksjonen fungerer, da ;)

Skrevet
Det ere en selger som kaller seg ur og guld på qxl som syr brudekjoler. Lurer på om noen har erfaring med denne?

Har erfaring med de, og jeg måtte ut og kjøpe meg ny kjole. De sydde feil ved første forsøk, og andre kjolen jeg fikk var kjolen raknet bak. Jeg hadde styrt unna de.

Gjest Karbojunkie
Skrevet

:) Det var veldig fine kjoler!!!

Jeg kommer ikke til å kjøpe kjole før etter jul. Må ned i vekt ......

Men hvis du vil kikke i dagboken min så klikker du på et av innleggene mine, der det står "mine skriblerier". Da kommer du inn i min dagbok.

Hvis du vil lage din egen dagbok så går inn nederst på siden her, der det står bryllup og velger bryllupsdagbok fra listen som kommer opp. Da kommer alle dagbøkene opp.

For å starte din egen dagbok må du da gå inn på "nytt emne" el. Er ikke helt sikker på hva det står men da lager du den første siden i din egen dagbok!!

Egentlig veldig enkelt..

Lykke til!!

Skrevet

Aha :) skal prøve på det. Nei, jeg skal heller ikke kjøpe kjolen enda. satser på over nyåret. Må ned noen cm over magen først jeg og. Rester fra svangerskapet..hehehe. Men veldig fint å holde hverandre oppdatert. Driver jo og undersøker over en lav sko her. Har allerede sendt mail til 2 stk på ebay om de syr kjole etter bilde, og de ba om bilde av kjolen. sendte de demetrioskjolen, for det er vel den jeg vil kle best. skal til byen imorgen og prøve litt kjoler for å se hva slags modell som kler meg best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...