Gå til innhold

Hvilket bakverk er du?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler: Morsom test. Jeg ble Brownies

Du rocker! Du er antakelig en både snill og god person, som alikevel er utrolig morsom! Kanskje du smaker godt også?

Skrevet

Juhu, jeg er brownies :hoppe:

Jeg rocker! Jeg er antakelig en både snill og god person, som allikevel er utrolig morsom! Kanskje jeg smaker godt også?

Trille, testen må jo være feil i ditt tilfelle, du er da mye mer spennende enn kneipp! Selv om den jo helt tydelig var riktig for meg :sjarmor:

Skrevet

Bare boller her.... :icon_neutral:

Men jeg liker boller da :)

Sikkert andre som gjør det også!

Skrevet

Du kommer ut som...

Brownies

Du rocker! Du er antakelig en både snill og god person, som alikevel er utrolig morsom! Kanskje du smaker godt også?

Men jeg syntes testen var teit, jeg da.....

Skrevet

Chiabatta

Du er Italiafreak på din hals! Husk at det finnes andre fine land og steder i verden!

:ler:

Gjest Ingrid78
Skrevet

Er boller jeg og... Litt morsomt da, siden kjæresten min kaller meg bolla si... hehe.

Skrevet

Brownies

Du rocker! Du er antakelig en både snill og god person, som alikevel er utrolig morsom! Kanskje du smaker godt også

Skrevet

Å, det var det jeg visste - BROWNIES - og det er sant, jeg smaker godt påstås det :sjarmor:

Skrevet (endret)

Brownies

hmmm... Noen lekre, single menn som vil smake...? :sexy:

:ler:

Endret av mockinbird
Skrevet

Chiabatta

Du er Italiafreak på din hals! Husk at det finnes andre fine land og steder i verden!

Jeg vil også være brownie... :sur: Men jeg smaker visst godt fikk jeg nettopp vite.. :sjarmor::rodme::sjenert:

Skrevet

Du kommer ut som...

Brownies

Skrevet

Kneippbrød

Du er antakeligvis en skikkelig kjedelig person! Du er lite oppfinnsom, og gjør tilværelsen til folk rundt deg kjedelig! Bli mer morsom, eller spar omverdenen for deg selv!

Bare fordi jeg ikke røyker og ikke fester... :roll:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Du kommer ut som...

Chiabatta

og det til tross for at jeg kun svarte italiensk på ett spørsmål....

menmen, liker italia jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...