Wonderwoman Skrevet 6. september 2005 #1 Skrevet 6. september 2005 Har dere sett han søte i den nye rema-reklamen eller? Altså han som setter på "vil du værra med meg hjem", IKKE han jazz-entusiasten Kan ikke noe for det, han er bare til å spise opp, på en udefinerbar måte... Måtte bare gjøre dere oppmerksomme på det, hehe :smile:
Glitterchick Skrevet 6. september 2005 #2 Skrevet 6. september 2005 Er ikke det han fyren fra Cheesy Keys? Den humorgruppa som som tabba seg en smule ut under Grand Prix for noen år siden ved å fremstille Ukrainsk kultur som russisk?
Wonderwoman Skrevet 6. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2005 Mulig det?... Noen andre som vet? Han er i alle fall søøøøt
pusla Skrevet 6. september 2005 #4 Skrevet 6. september 2005 Jupp, det er han i den cheezy-gruppa. Han er ikke så verst, nei .
~sikka~ Skrevet 6. september 2005 #5 Skrevet 6. september 2005 Jaaaaaaaa han er så nusselig!!! Jeg og kunne rett og slett spist ham opp.
Wonderwoman Skrevet 6. september 2005 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2005 Johooo Gjør rett og slett hverdagen et hakk lysere, hehe, driter i hva som er på TV, nå er det reklame-pausen som gjelder ja tror nesten vi må starte en fanklubb...
Gjest Gitte Skrevet 6. september 2005 #8 Skrevet 6. september 2005 han som "synger" vil du værra med meg hjem, i reklamen? hmms... må se nøye på han neste gang jeg ser reklamen da
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #9 Skrevet 7. september 2005 Det er Kim Hagen fra Cheezy Keys ja. De har vært med i noen reklame-snutter de gutta der. Ifjor var Hans Petter Moen "Spar-gutten". Veldig søt han også.....
Sofia Skrevet 7. september 2005 #10 Skrevet 7. september 2005 Det er Kim Hagen fra Cheezy Keys ja. De har vært med i noen reklame-snutter de gutta der. Ifjor var Hans Petter Moen "Spar-gutten". Veldig søt han også..... ← Og dette var da meg....
Gjest jamsi Skrevet 7. september 2005 #11 Skrevet 7. september 2005 Johooo Gjør rett og slett hverdagen et hakk lysere, hehe, driter i hva som er på TV, nå er det reklame-pausen som gjelder ja tror nesten vi må starte en fanklubb... ← Jeg blir med i fan-klubben. Den mannen er noe av det beste som har skjedd reklameNorge på lang tid, og det gjelder også i underholdningsNorge. Yammi.......
Wonderwoman Skrevet 7. september 2005 Forfatter #12 Skrevet 7. september 2005 For en søtnos Har visst gått glipp av hele cheezy keys jeg.... :icon_neutral: Noen som vet hva de driver med nå? Si ifra om de skal på tv snart da Godt å ha noe å hvile øynene på....
Wonderwoman Skrevet 7. september 2005 Forfatter #14 Skrevet 7. september 2005 Hehe, still deg i køa....
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2005 #15 Skrevet 7. september 2005 For en søtnos Har visst gått glipp av hele cheezy keys jeg.... :icon_neutral: Noen som vet hva de driver med nå? Si ifra om de skal på tv snart da Godt å ha noe å hvile øynene på.... ← Cheezy Keys er en acapellagruppe. Har sett de ett par ganger selv og liker de kjempegodt. De gutta kan virkelig synge Står sikkert litt om hva de driver med på hjemmesiden.
Gjest jamsi Skrevet 7. september 2005 #16 Skrevet 7. september 2005 Hallo'en Trille, her er det ikke snakk om hva DU vil men derimot hva JEG vil... og jeg løper for å være først i køen.......... Unna vei, her aksepteres ingen konkurranse!!
Gjest jamsi Skrevet 7. september 2005 #17 Skrevet 7. september 2005 Og det gjelder også deg Mummitrollet!
Wonderwoman Skrevet 7. september 2005 Forfatter #20 Skrevet 7. september 2005 Neimen damer da! Nå må vi være litt siviliserte.... Jeg tar`n!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå