~sikka~ Skrevet 2. september 2005 #1 Skrevet 2. september 2005 Har lyst til å lage en god smoothie eller noe. Noen som har en god oppskrift å dele?
Rosenrød Skrevet 2. september 2005 #2 Skrevet 2. september 2005 Jeg lager smoothie av fryste jordbær, banan og eplejuice. Kjempegodt!!
Saeria Skrevet 2. september 2005 #3 Skrevet 2. september 2005 http://www.aperitif.no/index.db2?id=85230 Her er noen som virket gode... På www.apertif.no kan du søke etter flere oppskrifter. Et raskt søk på artoftaste gav disse resultatene. Myyye godt her.
~sikka~ Skrevet 2. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2005 Takk dere. Testes nå - har nettopp vært ute og kjøpt masse frukt, bær og yoghurt
Saeria Skrevet 2. september 2005 #5 Skrevet 2. september 2005 Gi oss en liten rapport etterpå da vel!
~sikka~ Skrevet 2. september 2005 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2005 yuuuuummm... har prøvd egne blandingser jeg... en var med yoghurt naturell, frosne bjørnebær, litt banan og eplejuice. Søt og god =) så lagde jeg en med yoghurt naturell, jordbær, bjørnebær, dæsj banan.. lit friskere smak. Men kjempegod den og. Nå skal jeg ut på kjøkkenet og prøve flere... skal teste Rosenrød sin nå = )
Rosenrød Skrevet 2. september 2005 #7 Skrevet 2. september 2005 Den er nammi, frisk og god! (Jo flere jordbær, jo bedre....)
~sikka~ Skrevet 2. september 2005 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2005 mmmmm ja virkelig. Den er kjempegod!! =) tusen takk for tipset.
~sikka~ Skrevet 2. september 2005 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2005 Må virkelig anbefale smoothies asså... tar max 3 minutter å lage og de er sunne og gode og metter i tillegg :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå