Gå til innhold

prolarin.hørt om det?

Gjest Gjest_hm_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hm_*

`fikk en mail fra et nettsted kalt prolarin.. de reklamerer mye for sitt slankeprodukt.. men sier også at vi følge vår avtale den og den datoen så har jeg vunnet andre premien som er en dvd... nederst på mailen står det trekninglisten og fult navn på 5 stykker. altså første til femte premie... så står det går inn på siden og bekreft at du vil ha premien, blir det ikke gjort innen 8 dager går den til noen andre..

nederst igjen står det at dersom jeg ikke ønsker å motta mer reklme så må jeg klikke stopp knappen inne på linken.. synes dette ar merkelig.

litt skeptisk til slikt jeg.. hvis jeg takker ja til gaven melder de meg kanskje inn og sender meg masse anna dritt... bare lureri kanskje.. men på en annen side hva omd et ikke er og jeg går glipp av gaven??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en elektronisk utgave av slik reklame man får i posten. "Gratulerer, du har vunnet blablabla, bare send inn denne og få blablabla, og du får din premie som er [et eller annet driit]."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har vunnet 2 premie du også ja ;)

Bare rør. Ser du at det et en person som har vunnet 4-49 premie og 1 person som har vunnet 50-100 premie?

Slett mailen du.

Hvilket seriøst firma oppretter email.no adresse for å sende ut sånt når de har nettsted + da å signere med doktor under navnet sitt, det er ikke organisasjonsnummer på siden og jeg tipper det ikke står i Brønnøysund heller.

Og dessuten så går man ikke ned 3 kg av en pille ;) uten å kutte ut potetgull og sjokolade som det så pent står :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Premie et 50 Tommers Sony plasma TV Vunnet av: xxxxx

2. Premie en Sony DVD-R Vunnet av: xxxxxx

3. Premie et 23 Tommers Sony LCD TV Vunnet av: xxxxxx

4-49. Premie et Sony Digital kamera Vunnet av: xxxxxxxx

50-100. Premie en Sony PlayStation Vunnet av: xxxxxxxx

Selv om det bare er fiktive navn så byttet jeg ut med xxx..

Stod kun et navn bak hver av disse.

Ingen vinner bare 50 PS2 f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tull, tull, tull. Minner meg om det brevet mange fikk i posten for et års tid siden om at vi hadde vunnet tur til Thailand :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vunnet 2. premie :klappe:

Dessuten kan jeg gå ned opptil 54 kilo med disse pillene!!! Jippi - jeg har alt sagt opp jobben og bestilt plass på sykehus.

Blir faktisk litt opprørt over sånne mails jeg - har fått én før. Hvordan vet DE at jeg har et vektproblem liksom :frustrert: Og hvilket ansvar tar de for at det sitter mellom øra mine? :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har vunnet andre premien. Og andrepremien er ikke en dvd eller en fancy dvd-spiller, men en pakke med blanke dvder til opptak. For å få denne fantastiske andre premien må man også signe seg opp for å få salnkemiddelet de reklamerer for. Det er bare en jukse/snylte mail. Lure folk til å bli kunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått en mail fra dette firmaet http://www.prolarin.com/ om at jeg har vunnet i en konkurranse. Hva gjør jeg? Er dette noe seriøse greier? Jeg er usikkerpå om jegi det hele tatt har deltatt i en konkurranse der,(det var en periode jeg deltok i mange konkurranser på http://home.tiscali.no/hmoholt/konk.htm denne siden :forvirret: ) Har jeg vunnet? Jeg må såtilfelle betale porto på gevinsten står det.

Hva gjør jeg? Er det sikrere å betale med kredittkort på slike ting? eller visa??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri kommet til å bestilt noe fra den siden. Se så jalla den er da.

Og nederst på siden har de skrevet masse keywords og prøvd å gjemme dem i håp om å komme opp høyere på google :P lol.. google ser sånt da.

Hele siden er lagd veldig amatør. Hold deg unna dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei!!!

Mange her inne har "vunnet 2 premie".

Det er bare rør. Firmaet er ikke registrert i brønnøysund, adressen de har oppgitt bor det bare enslige mennesker med mobilnr, og produktet funker ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...