Pepita Skrevet 26. august 2005 #1 Skrevet 26. august 2005 Hei! Vi driver å tenker på å dra til Tallinn på Spaferie. Noen som har tips til reisebyrå? Noen som har vært der? Alle tips mottas med takk!
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2005 #2 Skrevet 26. august 2005 Kalinka Tour er gode på alle reiser til Øst-Europa. Ellers ligger det en Tallinn-tråd litt ned på siden her. Viktigst er det å passe på å bo på et hotell som ligger nærme Gamlebyen, for det er Gamlebyen som gjelder i Tallinn. Resten av byen er ikke så spennende.
Smørblomsten Skrevet 26. august 2005 #3 Skrevet 26. august 2005 I selve Tallinn sentrum var det dårlig med SPA-tilbud. Vi spurte på hotellet vårt, og de visste bare om ett spa-tilbud på et av de dyrere hotellene... Du må nok ut av sentrum, ta f.eks buss ca 2 timer til Pärnu (spa- og badeby). Dit ville vi veldig gjerne, men fant ikke ledig hotell i juli, dessverre. Så det ble ikke noe SPA-opplevelse på oss Men om du leter litt på nettet i god tid vil du nok finne noe i Pärnu. Lykke til
Fru Fomle Skrevet 31. august 2005 #4 Skrevet 31. august 2005 Jeg reiser til Tallinn i morgen! Vi skal bo i Gamlebyen, men har bestilt Spa på Pirita som ligger litt utenfor byen. Pirita
Nilma Skrevet 31. august 2005 #5 Skrevet 31. august 2005 Vi var i Tallinn i fjor høst, men brukte ikke noe reisebyrå; vi bestilte flybilletter med Estonian Air og bodde på dette hotellet. Vi var kjempefornøyde med hotellet, det lå sentralt i gamlebyen, var rent og trivelig, og hadde veldig hyggelig betjening. Hvis du vil oppholde deg på spa, må du nok ut av byen, men hvis du bare vil skjemme deg litt bort på skjønnhetssalong for en rimelig penge er det gode muligheter i selve Tallinn. God tur, Tallinn er en fantastisk by!
Gjest Reval day spa Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Hei! Vi driver å tenker på å dra til Tallinn på Spaferie. Noen som har tips til reisebyrå? Noen som har vært der? Alle tips mottas med takk! [/quote Hei. Beste dag spa i Tallinn er Reval day spa. Første gang var jeg der med venninner og andre gang med mannen min. Helt nydelig opplevlese begge gangene. Andre gangen bestilte jeg både spa og hotell fra de. For mere informasjon se. www.revaldayspa.eu
pusla Skrevet 23. juni 2007 #8 Skrevet 23. juni 2007 Vi var i Tallin i mai, og bodde her: http://www.dominahotels.com/eng/products/o...spx?idmaster=79 Ca 10 minutter å gå til gamlebyen og et veldig fint hotell. Vi var veldig fornøyd. Vi var ikke på spa, men jeg så at det lå et par dag-spa i gamlebyen.
Sharmita Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 Heisann, prøv å gå inn på www.gonow.no Jeg å venninnen min har bestilt tur til oss der i dag.. Vi skal bo på Tallink spa & conference centre. Det gleder jeg meg veldig til,så vi blir å gå på spa,mens mannfolkene går på pub. Håper at dere får en fin tur med mange fine opplevelser
Gjest Gjest_Randi_* Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 Jeg vil gjerne anbefale liten men kjempe koselig day spa I Tallinn www.revaldayspa.eu Jeg og mine 2 venninner tok "Day Spa" behandling, det var både for ansikt og kropp. Og betjening var meget bra.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2008 #11 Skrevet 10. mars 2008 HER er Tallintråden min. Fløy med Norwegian og bestilte hotell direkte.
Gjest Elfrida Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 (endret) Jeg har bodd på Kalev Spa i Tallinn og syns det var veldig bra. Stort badeanlegg med 50-metersbasseng, pluss masse boblebad, dampbadstu etc. I tillegg var det både spaavdeling og skjønnhetsavdeling med masse behandlinger. Med spapakke ble prisen veldig bra -behandlinger kan bookes på forhånd eller når du kommer dit. http://www.kalevspa.ee/en/5 Også glemte jeg nesten hovedpoenget: Det ligger rett utenfor gamlebyen, og i rusleavstand til shoppingområdet. Endret 12. mars 2008 av Elfrida
womanpower Skrevet 25. mars 2008 #13 Skrevet 25. mars 2008 Jeg har bodd på Kalev Spa i Tallinn og syns det var veldig bra. Stort badeanlegg med 50-metersbasseng, pluss masse boblebad, dampbadstu etc. I tillegg var det både spaavdeling og skjønnhetsavdeling med masse behandlinger. Med spapakke ble prisen veldig bra -behandlinger kan bookes på forhånd eller når du kommer dit. http://www.kalevspa.ee/en/5 Også glemte jeg nesten hovedpoenget: Det ligger rett utenfor gamlebyen, og i rusleavstand til shoppingområdet. Hvor mange minutter til gamlebyen, er det kort til shoppemuligheter? Bra klesbutikker? Pris for SPA? f.eks ansikt og kroppsmassasje?.....
Gjest Elfrida Skrevet 25. mars 2008 #14 Skrevet 25. mars 2008 Hvor mange minutter til gamlebyen,Det ligger rett utenfor bymuren, så ca 2 minutter, men kanskje 10-15 til midt inni gamlebyen. er det kort til shoppemuligheter?Tror det var omtrent 10 min til et stort shoppingsenter - endel shopping mellom det senteret og gamlebyen også. Bra klesbutikker?Nå ble det ikke så mye shopping på meg, men det var masse forskjellige butikker - de så helt vanlige ut liksom. Både kjedebutikker og annet. Pris for SPA? f.eks ansikt og kroppsmassasje?.....Nå ser jeg at de driver og oppdaterer nettsidene, så det går ikke å slå opp priser der. Jeg hadde en spapakke og den inkluderte hotellrom, frokost, middag, tilgang til spaanlegget, 60 min massasje hver dag, og en annen behandling som enten var infrarød sauna eller en sånn slags merkelig saltinnhalering... Tror vi betalte rundt 700 kroner pr natt pr person i dobbeltrom for det. Og når det inkluderer 60 min massasje så sier det vel seg selv at det er en ganske bra pris. Maten var ikke super, helt grei. Det var i grunnen nok, så det eneste jeg tok i tillegg var napping og farging av bryn og vipper, tror jeg betalte rundt 70,- for det.
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 15. oktober 2008 #15 Skrevet 15. oktober 2008 We spend a day in Tallinn, mosty in Old Town - the part of city I prefer most. We had booked treatment packages from Reval Day Spa so we spend 3 hours at spa. I get manicur, pedicur and dermatologic skin analysis, "Star SPA" facial treatment and chemical lash and Brow dyeing with Nutriol Eyelash treatment. Place was peacefull and very nice with light of candels, serene music and rose petals on the treatment pool. Service was custom and they spoke a good english. I really can recommend the place. Only the prices aren too cheap but I think it ok to pay for a good service
Gjest Bond Skrevet 17. oktober 2008 #16 Skrevet 17. oktober 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
Sofie1 Skrevet 14. november 2008 #17 Skrevet 14. november 2008 Vi var i Tallinn i fjor høst, men brukte ikke noe reisebyrå; vi bestilte flybilletter med Estonian Air og bodde på dette hotellet. Vi var kjempefornøyde med hotellet, det lå sentralt i gamlebyen, var rent og trivelig, og hadde veldig hyggelig betjening. Hvis du vil oppholde deg på spa, må du nok ut av byen, men hvis du bare vil skjemme deg litt bort på skjønnhetssalong for en rimelig penge er det gode muligheter i selve Tallinn. God tur, Tallinn er en fantastisk by! Det hotellet har jeg også bodd på og kan absolutt anbefales. Jeg fant ett sted rett utenfor sentrum som vi tok diverse behandlinger for en billig penge. Fant det på nett og var veldig greit og finne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå