Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #1 Skrevet 3. august 2005 Er det noen her som vet hva årslønnen ligger på til en adjunkt med opprykk som har jobbet tre år fulltid som lærer? (Jeg har realfag og annen arbeidspraksis som kan gi meg noen ekstra lønnstrinn, men det vet jeg varierer litt fra kommune til kommune..) Jeg vurderer å bli lærer igjen, og skolen kunne ikke svare meg akkurat hva lønnen min ble nå. Det er litt viktig for meg for å sammenligne med hva jeg har i den jobben jeg har nå..
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2005 #2 Skrevet 4. august 2005 Lærere har ikke lengre lønnstrinn slik som før. De får ansiennitetsopprykk ved 4, 8, 10 og 16 års tjeneste. I følge KS HTA er årslønnen 292400 ved null års ansiennitet og 314000 ved fire års ansiennitet. Evt høyere lønn avtales lokalt eller kreves når det er lokale forhandlinger. Oslo kommune har egen tariffavtale.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2005 #3 Skrevet 4. august 2005 Takk for svar. et hjelper veldig. Men den årslønnen ligger i bunn slik at evt klassekontakt, eller evt avdelingsansvar kommer i tillegg? Da er jo ikke årslønnen så verst....
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #4 Skrevet 5. august 2005 Dette er årslønnen ja, eventuelle tillegg for klassekontakt o.l. kommer i tillegg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå