Gå til innhold

Grevling, en skummel krabat!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Er det flere der ute som sliter med at dere er redd for grevlinger? Jeg er livredd disse doningene!

Ser jeg en, så hyler jeg til den er borte... Og tenker jeg for mye på en eller skulle se en får jeg mareritt om dem på natta... Vrir meg svetter og skjelver... Kaster meg under dyna til typen og ligger der å sjelver... Og spør han hva det er kommer det fra en redd stemme under dyna... Grevling!!

Når jeg sitter å skriver dette må jeg jo bare le av meg selv hvor tåpelig jeg egentlig er og hvor dum jeg må se ut når jeg får panikk når jeg ser en! :hoho: 22 år og holder på å pisse på meg når jeg ser en! :flau:

Sist jeg drømte om en så drømte jeg at typen var nede hos naboen til foreldrene mine og sto på trappa der og skravlet, og jeg drev av alle ting og danset rundt i hagen til foreldrene mine, også skulle jeg krabbe opp mot porten og akurat i porten (der er det store trær og litt kratt osv) så kommer det en blind grevling, og jeg vinket og viftet med hendene for at den skulle se meg, og hylte på typen og han kom løpende, men grevlingen var såååå nære!! Også våknet jeg og var piss redd og skalv og måtte under dyna til typen...

Er det flere som er så tragiske??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nok ikke fullt så redd som deg, men jeg liker dem absolutt ikke. De er litt lumske syns jeg. Ikke skjønner jeg hvorfor de skal bo under garasjen eller nabolåven heller. Det er der den har hiet sitt.

-viXen-

Gjest Gjesta
Skrevet

Du har en grevling i taket, greveling, grevelang... :twisted:

Neida, de er jo søte, jo!

Skrevet (endret)

Kanskje forde grevlingen spiser piggsvin?

:sjarmor:

Endret av Cocktail
Gjest Gjesta
Skrevet
Kanskje forde grevlingen spiser piggsvin?

:sjarmor:

Da er jeg heller redd piggsvin som spiser snegler! :tunge1:

Skrevet

Liker heller ikke grevlinger

.. og føler meg ikke særlig høy i hatten når jeg på kvelden møter dem i fullt firsprang nedover bakken jeg er på vei opp... - men så langt har de hvertfall ikke angrepet ..

Skrevet
Liker heller ikke grevlinger

.. og føler meg ikke særlig høy i hatten når jeg på kvelden møter dem i fullt firsprang nedover bakken jeg er på vei opp...  - men så langt har de hvertfall ikke angrepet ..

Bra det ikke bare er jeg som er redd dem!! :vinke:

Gjest seroxata
Skrevet

Er ikke redd de akkurat, men skal innrømmes at da jeg møtte en grevling utenfor huset, så stod jeg ganske stille noen minutter ja :hoho:

Men det er velfordi jeg leste en skrekkhistorie som liten, om en grevling som lusket utenfor ei hytte, og når den bet seg fast, så stoppet den ikke før den hørte beina knuse :x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...