Gjest anonym nå Skrevet 21. juli 2005 #1 Skrevet 21. juli 2005 Har du (mann) noengang vært kåt på dama til en kompis? Og hun var kåt på deg? I så fall hva gjorde du? Hva ønsket du å gjøre?
Gjest Dum Perignon Skrevet 21. juli 2005 #2 Skrevet 21. juli 2005 1) Ja 2) Ja 3) Ingenting 4) Ingenting
Gjest Anonym nå Skrevet 22. juli 2005 #4 Skrevet 22. juli 2005 Nei han har ikke noe med dette å gjøre! Dessuten er jeg ikke gutt/mann heller! Jeg vil bare prøve å finne ut hva andre har gjort i en slik situasjon. Jeg er som dere forstår "dama" i denne situasjonen.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2005 #6 Skrevet 22. juli 2005 Dere er ikke særlig snille med hverandre...
Gjest Anonym nå Skrevet 22. juli 2005 #7 Skrevet 22. juli 2005 Ja. Jeg ville slappet mye mer av hvis faren for at ting "tar litt av" er minimal. Det er en beklemt situasjon. Jeg kan jo ikke si noe til min bedre halvdel heller, siden det er en av bestekompisene det er snakk om. Jeg er enormt tiltrukket av denne personen. Men, ikke noe mer. Det forbudte blir jo og ekstra spennende da. Men, jeg kommer ikke til å gjøre noe, hvis ikke han (kompisen) gjør noe utav det...
Gjest Rider Skrevet 22. juli 2005 #8 Skrevet 22. juli 2005 Vil det si at du er villig til et lite "eventyr" hvis denne personen skulle ta initiativet?
Gjest Anonym nå Skrevet 22. juli 2005 #9 Skrevet 22. juli 2005 Vil det si at du er villig til et lite "eventyr" hvis denne personen skulle ta initiativet? ← Villig og villig... Jeg vil jo egentlig ikke..., men det vil være utrolig vanskelig å stå imot, om han tar noe initiativ
Gjest Rider Skrevet 22. juli 2005 #10 Skrevet 22. juli 2005 Er du egentlig sikker på at denne personen er kåt på deg? Hvordan vet du det? Har det vært situasjoner tidligere hvor en har "nærmet seg"?
Gjest Anonym nå Skrevet 22. juli 2005 #11 Skrevet 22. juli 2005 Er du egentlig sikker på at denne personen er kåt på deg? Hvordan vet du det? Har det vært situasjoner tidligere hvor en har "nærmet seg"? ← Jeg er sikker, ja! Man, merker jo om en mann er kåt. Sløret blikk, som holdes litt lengre enn vanlig. "Alle" situasjoner benyttes til å komme nær/i kontakt med. Flørting i den grad, at andre har bemerket det ovenfor meg.
Gjest Rider Skrevet 22. juli 2005 #12 Skrevet 22. juli 2005 Det må jo føles pirrende å oppleve en slik situasjon.... vite at personen som du sikkert kjenner godt som din partners gode venn også kunne blitt din sengevenn. Det kan høres ut som fristelsen hos deg er stor til å la seg underkaste dine lyster. Vet din partner om at hans venn er tiltrukket av deg? Har du snakket med ham om det? Det finnes jo mange som lever i såkalte frisinnede parforhold hvor et lite eventyr med andre en sjelden gang på en måte er lov. Dette betinger jo selvfølgelig at dere er helt trygge på hverandre, stoler fullt ut på den andres avgjørelser, også når det gjelder å trekke inn andre sexpartnere. Jeg vet ikke hvordan din partner ville reagert på et slikt forslag, men du vet ikke før du har prøvd ham ut. Kanskje din partner også skjuler en frisinnet holdning til sexpartnere. Er du tøff nok til å ta dette opp med din partner? Er denne andre personen sårbar i et parforhold, eller er han single ? Det må du selvfølgelig ikke glemme. En annen ting som er viktig i et slikt "triangeldrama" er at alle må vite alt. Jeg er personlig av den oppfatning av at det faktisk går an å skille mellom sex og kjærlighet, noe som må være en forutsetning i et tilfelle som her, vel og merkse hvis du ønsker å løpe linen ut. Var jeg deg, så hadde jeg tatt det opp med min partner, hvem vet..............?
Gjest Anonym nå Skrevet 22. juli 2005 #13 Skrevet 22. juli 2005 Det må jo føles pirrende å oppleve en slik situasjon.... vite at personen som du sikkert kjenner godt som din partners gode venn også kunne blitt din sengevenn. Det kan høres ut som fristelsen hos deg er stor til å la seg underkaste dine lyster. Vet din partner om at hans venn er tiltrukket av deg? Har du snakket med ham om det? Det finnes jo mange som lever i såkalte frisinnede parforhold hvor et lite eventyr med andre en sjelden gang på en måte er lov. Dette betinger jo selvfølgelig at dere er helt trygge på hverandre, stoler fullt ut på den andres avgjørelser, også når det gjelder å trekke inn andre sexpartnere. Jeg vet ikke hvordan din partner ville reagert på et slikt forslag, men du vet ikke før du har prøvd ham ut. Kanskje din partner også skjuler en frisinnet holdning til sexpartnere. Er du tøff nok til å ta dette opp med din partner? Er denne andre personen sårbar i et parforhold, eller er han single ? Det må du selvfølgelig ikke glemme. En annen ting som er viktig i et slikt "triangeldrama" er at alle må vite alt. Jeg er personlig av den oppfatning av at det faktisk går an å skille mellom sex og kjærlighet, noe som må være en forutsetning i et tilfelle som her, vel og merkse hvis du ønsker å løpe linen ut. Var jeg deg, så hadde jeg tatt det opp med min partner, hvem vet..............? ← Takk for utfyllende svar, Rider! Det setter jeg stor pris på! Når det gjelder det du foreslår, så har vi faktisk pratet om det (vi er åpne sånn). Det er ikke aktuelt med "kjente sidesprang". Dessuten er min situasjon akkurat nå usikker. Jeg vet jo ikke om kompisen vil gjøre noen fremstøt. Dermed tør jeg ikke snakke med ham heller (flaut for begge, hvis han ikke har tenkt å gjøre noe med det) Det jeg lurer aller mest på er om det er mulig at han kommer til å gjøre noen fremstøt. I så fall bør jeg være forberedt. Det er rart... Jeg vil egentlig at han skal prøve seg. (Det er pirrende!) Samtidig håper jeg at han ikke prøver seg... Hva hadde dere gjort hvis dere var ham?
Gjest Anonym nå Skrevet 22. juli 2005 #15 Skrevet 22. juli 2005 Det var meg ovenfor. Glemte å skrive "navn" Du gav meg noe å tenke på Rider. Nå har jeg tenkt en stund og har kommet frem til at, hvis kompisen prøver seg, kan jeg jo foreslå trekant for min bedre halvdel (og for kompisen). Eller..
Gjest Rider Skrevet 22. juli 2005 #16 Skrevet 22. juli 2005 Du sier at det ikke er aktuelt med "kjente sidesprang". Da kan jeg ikke oppfordre deg til å være utro, siden det da er et alternativ. Du må selv bestemme om du vil ha et "hemmelig sidesprang" noe som sikkert kan være spennende nok i seg selv. Et annet alternativ er kanskje noe på kanten, men jeg skal love deg at hvis kjemien stemmer overens mellom alle involverte, hvorfor ikke forslå for din partner at du kunne tenke deg dette, men at han også bør være tilstede. He, he - nå virker jeg kanskje litt sprø med mitt forslag, men har du tenkt over muligheten for at dette "triangeldramaet" som jeg kalte det kanskje kunne blitt et ordentlig triangel, vel og merke hvis du selv kunne tenke deg sex med to menn samtidig da......? Jeg skal lovee deg at det er en heftig opplevesle - jeg snakker av egen erfaring. Har du noen gang ofret litt tid til den tanken ? Det er ikke så lett å svare på hva jeg ville gjort hvis jeg var den andre, men siden det er snakk om en single type, så spørs det litt på omstendighetene. Det er jo snakk om en god venn av din partner - mon tro hva de snakker om når du ikke er tilstede?
Gjest Anonym nå Skrevet 22. juli 2005 #17 Skrevet 22. juli 2005 Svar til Rider: Ja, jeg har både tenkt den tanken og prøvd det ut. Det var absolutt ikke noe nedtur! Men, her er det snakk om en kompis.. kanskje det blir rart? Hva de snakker om når jeg ikke er til stede?.... Øh... nei, det har jeg aldri tenkt på. Kanskje jeg ikke bør tenke på det heller? Hvis jeg skal klare og oppføre meg normalt neste gang kompisen kommer innom? Du snakker om egen erfaring. Er du Rider dame/jente eller man/gutt? Litt greit å vite om gutta og liker trekanter med to menn + en dame. Og ikke bare 2 damer + en mann (som nok er det mest vanlige)
Gjest Rider Skrevet 22. juli 2005 #18 Skrevet 22. juli 2005 Siden du spør, så er jeg på din side - altså kvinne. Jeg har hatt trekant to ganger i mitt liv, noe jeg føler var en berikelse av de sjeldne. Det var ikke noen faste partnere involvert noen av disse gangene, men det var personer jeg kjente godt og hadde et godt vennskap med. Det har jeg fremdeles, men ikke på det erotiske plan lengerselv om jeg savner det noe helt vannvittig. Spørs om ikke det kanskje er på tide å ta opp igjen den tråden for min del :-) Du har selv utforsket dette med trekant med to menn ettersom jeg forstår, var det "ukjente personer" siden du muligens har litt kvaler rundt dette siden det er en kompis involvert. En trekant bør etter mitt syn skje mellom mennesker som kjenner hverandre godt, som har mulighet til å snakke om det på forhånd, og ikke minst etterpå. Siden den ene parten i ditt tilfelle vil være din faste partner så er det viktig at de to kompisene har et godt forhold seg i mellom, kan være åpne med hverandre og ikke minst: ikke la en trekant ødelegge dette forholdet. Min erfaring er at gutta synes det er helt super-erotisk å delta i en trekant hvor en kvinne er begivenhetens sentrum. Husk på at menn har en stor tiltrekning til det visuelle når det gjelder erotikk, og spesielt mange menn har etter hva jeg har hørt et hemmelig ønske om å se sin partner i erotisk samvær med en annen mann. Hva har du selv erfart? Jeg må nesten spørre, nyskjerrig som jeg er: var din faste partner en del av den eller de trekantene du selv har erfart? Var den andre mannen i så fall en bekjent av deg eller din partner, jeg gjetter at når du hadde trekant, så var det med to menn ;-) Hvordan var tonen etterpå? Er alle fremdeles like gode venner? Det som var viktig for meg, var at alle hadde mulighet til å avbryte hvis det skulle utarte seg på en måte som kunne føles feil på en av partene. Det var viktig at alle var klar over alles begrensninger. Jeg tenker da spesielt på legning, fordi for min del så var det viktig at hele "akten" ble gjennomført alldeles hetereofilt. Det var jeg som var midtpunktet, og det var jeg som skulle tilfredstille mennene. Dette begynner å bli litt pirrende og spennende.....
missluna Skrevet 22. juli 2005 #19 Skrevet 22. juli 2005 Jeg hadde det også sånn en gang, jeg var kåt på min kjæres beste kompis, og han sa at han også var kåt på meg. Vi flørtet masse via sms, og det var kjempespennende, fram til min kjære spurte meg rett ut, hvor jeg svarte som det var og holdt på å miste han. Fant ut da at det er noe veldig sant i at man vil ha hva man ikke han få.
Gjest Anonym nå Skrevet 22. juli 2005 #20 Skrevet 22. juli 2005 Siden du spør, så er jeg på din side - altså kvinne. Min erfaring er at gutta synes det er helt super-erotisk å delta i en trekant hvor en kvinne er begivenhetens sentrum. Husk på at menn har en stor tiltrekning til det visuelle når det gjelder erotikk, og spesielt mange menn har etter hva jeg har hørt et hemmelig ønske om å se sin partner i erotisk samvær med en annen mann. Hva har du selv erfart? Jeg må nesten spørre, nyskjerrig som jeg er: var din faste partner en del av den eller de trekantene du selv har erfart? Var den andre mannen i så fall en bekjent av deg eller din partner, jeg gjetter at når du hadde trekant, så var det med to menn ;-) Hvordan var tonen etterpå? Er alle fremdeles like gode venner? ← Min erfaring er som du, at noen menn liker å se si partner i erotisk samvær med en annen mann. Men, denne andre mannen må ikke på noen måte være en "trussel" for den faste partneren. Min partner var med på det jeg har erfart med dette, ja. Den andre mannen var en vi kjente på forhånd. Det som skjedde var ikke planlagt, så tonen rett etterpå var mildt sagt flau. I ettertid har det gått bedre, men det er fremdeles et litt ømt tema. Muligens fordi den andre mannen vil ha mer (ikke trekant). Min bedre halvdel synes imidlertid at opplevelsen var utrolig spennende og pirrende. Og snakker om det innimellom. Men, jeg aner ikke om han er klar for en ny trekant. For ikke å snakke om kompisen. Jeg aner ingenting om hva han vil/ikke vil gjøre, eller om han i det hele tatt kommer til å gjøre noen tilnærmelser. Men, pirrende og spennende, ja det er det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå