Gjest Tjei Skrevet 16. juni 2005 #1 Skrevet 16. juni 2005 Hvordan skal ei drømme mus se ut? Er det finnest med små, tynne kjønnslepper. Store og utslåtte. Stor, liten eller middels klitoris... Røde, mørke, svarte eller hudfarget? Mye hår, lite eller ingenting? Og er alle underliv symetriske, ja altså er kjønnsleppene like store? Når noen kan stille spørsmål om barbering av kjønn er harry, kan vel jeg spørre om dette...
Gjest Embla s Skrevet 16. juni 2005 #2 Skrevet 16. juni 2005 Jeg er ikke gutt og ikke lespisk, men prøver meg allikevel: Jeg tror at også på dette området er smaken høyst varierende. Også tror jeg "drømmemus" (!) er den som sitter på drømmekvinnen dvs. den man er forelsket i/glad i. (og hvorfor spør du egentlig? har du planer om å operere underlivet ditt hvis det viser seg at de fleste menn (og lesbiske) på KG foretrekker noe annet en det du har?)
Gjest Dum Perignon Skrevet 16. juni 2005 #3 Skrevet 16. juni 2005 Embla S har fullstendig rett, selv om hun ikke er mann eller lesbisk.
Gjest Moonshadow Skrevet 16. juni 2005 #4 Skrevet 16. juni 2005 Embla S har fullstendig rett' date=' selv om hun ikke er mann eller lesbisk.[/quote']
Gjest Man Skrevet 16. juni 2005 #5 Skrevet 16. juni 2005 Embla S har fullstendig rett' date=' selv om hun ikke er mann eller lesbisk.[/quote'] FEIL! Jeg trodde jeg var sammen med drømmedama, da vi var sammen ble jeg kåt av musa hennes uansett. Men nå når jeg har blitt eldre og vært borti flere mus, så vil jeg si at hun ikke hadde noe drømmemus akkurat. Var alt for smal på en måte. Smal cameltoe hvis du vet hva jeg mener. Det er forskjell men alle tenker ikke over det, som de to innleggene over her. Men mye kan være individuelt. Noen liker Mercedes, andre liker Porsche. Smak og behag.
Gjest gjesten Skrevet 16. juni 2005 #7 Skrevet 16. juni 2005 Jeg liker ihvertfall at musa har større ytre kjønnslepper enn de indre, slik at de indre blir helt dekket (utenom når man f.eks spriker). Gjerne store, fyldige ytre kjønnslepper. Hudfarget, kanskje en anelse rosa. Liten klitt. Barbert.
Gjest OPPGITT!!! Skrevet 16. juni 2005 #8 Skrevet 16. juni 2005 Slettet, det er fritt frem for alle å svare her på KG. Mie (mod)
Gjest Cyan Skrevet 16. juni 2005 #10 Skrevet 16. juni 2005 Lesbisk kjære, lesbisk. Sånn bortsett fra det er vel mus mus og kjærlighet mye viktigere.
Gjest bijente Skrevet 16. juni 2005 #11 Skrevet 16. juni 2005 jeg syns det er finest med stor klitt og så må det ikke være bollemus og ikke sånn rar form på den.. Og så bør den enten være helt barbert eller en stripe spart... Men det må ikke være flaggermus med to sånne små vinger som stikker ut gjennom sprekken..
Caramba Skrevet 16. juni 2005 #12 Skrevet 16. juni 2005 Er ikke alle like da? Sett en sett alle, liksom? OK, jeg var ikke i målgruppa for å si noe her, sorry
Noorgie Skrevet 16. juni 2005 #14 Skrevet 16. juni 2005 Har enda til gode å se en mus som ikke har vært flott, mulig jeg er naiv, men jeg skjønner ikke problemet med "stygg mus", alle er jo toppers
Lestat Skrevet 16. juni 2005 #15 Skrevet 16. juni 2005 Helt enig med Goggen. Vet faktisk ikke om jeg klarer å se for meg ei stygg mus heller. "mus" og "stygg" blir litt selvmotsigende i hodet mitt....
Gjest comeon Skrevet 16. juni 2005 #16 Skrevet 16. juni 2005 8) glattbarbert mus med hårkrans i overkant er sexy, jenter. jenter/kvinner er jo skapt litt forskjellig, men hygienen er viktig og at musa lukter godt. (ren) en velstelt mus er noe alle ekte mannfolk setter pris på!
Nelle Skrevet 17. juni 2005 #17 Skrevet 17. juni 2005 Hvorfor kaller dere den for en mus og ikke en fitte? Jeg synes fitte er mye finere enn mus... Forøvrig er jeg enig med Embla. Men jeg er ikke gutt eller lespisk (noe Sm-greier.... HAHA!!), så jeg har egentlig ikke lov å uttale meg i denne tråden... Nelle
Gjest gjesta Skrevet 20. juni 2005 #18 Skrevet 20. juni 2005 Hvorfor kaller dere den for en mus og ikke en fitte? Jeg synes fitte er mye finere enn mus... eg syns fitte e et heilt gruuusomt ord eg altso..!!
mjau Skrevet 20. juni 2005 #19 Skrevet 20. juni 2005 synes ikke mus (ikke selve ordet,da) er pent, men er jo jente. synes penis er deilig, og det skjønner ikke menn. uansett, det er like stor forskjell i smak på mus og penis, pupper og rumpe, ansikt og hår (eller ikke hår) som det er mennesker på jorda. get over it.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå