Gjest Lilleulv Skrevet 12. mai 2005 #1 Skrevet 12. mai 2005 Jaja, Lilleulvs liv fortsetter... I dag ble jeg tatt i fartskontroll på vei til jobb. fatta ikke først hva det var, fordi alle bilene ble vinka inn, tenkte kanskje det var sånn teknisk kontroll. Men nei da, de hadde målt meg i 86 km/t i en 70-sone :cry: goddamn, jeg ble helt satt ut når han sa det... så det ble jo da 4200 i bot. Anyway, politimannen var dritskjønn! Det er sjelden jeg faller for noen ved første blikk, men dette her var helt ekstremt. At det går an å være såå strøken, og så virka han så snill! Jeg vil ha'n jeg!! *weep* og jeg vet ikke om han kanskje ble litt sjarmert av meg også, for han satt bota ned til 3600 i hvert fall :o nå får jeg han ikke ut av hodet. jeg vil se han igjen... Har aldri trodd på kjærlighet med første blikk, men nå er det rett før jeg skifter mening altså.
sixx Skrevet 12. mai 2005 #2 Skrevet 12. mai 2005 Da ser jeg ingen annen utvei enn at du må tilbringe all din fritid med å råkjøre rundt i distriktet. Hvis du i tillegg bryter de trafikkreglene du klarer....så burde du kunne oppnå ny kontakt relativt raskt. (Hvis han ikke er fra UP da...og tilhørende i et annet distrikt).
Gjest Lizzi Skrevet 12. mai 2005 #3 Skrevet 12. mai 2005 Søtt!! Hva med å kontakte politistasjonen og finne ut hvem han er? Så kan du sende et kort eller noe. Han blir garantert smigret!!
Sarabi Skrevet 12. mai 2005 #4 Skrevet 12. mai 2005 Søtt!! Hva med å kontakte politistasjonen og finne ut hvem han er? Så kan du sende et kort eller noe. Han blir garantert smigret!! Ja.. synes jeg ser det: Hei søte politimann. Tusen takk for bota jeg fikk :D
sixx Skrevet 12. mai 2005 #5 Skrevet 12. mai 2005 Hei søte politimann. Tusen takk for bota jeg fikk :D
Gjest Lilleulv Skrevet 12. mai 2005 #7 Skrevet 12. mai 2005 herregud jeg føler meg så teit... Men ser det står UP på bota :o det er litt kjipt utgangspunkt da. også har han signert med initialene sine bare. DAMN!!!!!!!!!!! jaja, får bare fortsette å kjøre svin da
Gjest Lilleulv Skrevet 12. mai 2005 #8 Skrevet 12. mai 2005 men jeg finner han sikkert hvis jeg gjør litt research og ringer rundt og sånn. altså: de vet sikkert hvem som hadde kontroll der i dag. men jeg kommer ikke til å tørre å gjøre noe allikevel. for feig til sånt
sixx Skrevet 12. mai 2005 #9 Skrevet 12. mai 2005 jaja, får bare fortsette å kjøre svin da Yepp...du har ingen annen mulighet. "Problemet" med UP er at de har så stort område...så du må utvide området ditt betraktelig. (Fytti dette blir høye bensinregninger). PS. ved neste bot bør du be ham signere med fullt navn....adresse og personnr. + antall unger han betaler bidrag for)
Gjest Lilleulv Skrevet 12. mai 2005 #10 Skrevet 12. mai 2005 Yepp...du har ingen annen mulighet. "Problemet" med UP er at de har så stort område...så du må utvide området ditt betraktelig. (Fytti dette blir høye bensinregninger). PS. ved neste bot bør du be ham signere med fullt navn....adresse og personnr. + antall unger han betaler bidrag for) fankern at jeg ikke tenkte litt fortere altså. jeg var bare satt ut av bota og alt... :ergrer seg:
Sarabi Skrevet 12. mai 2005 #11 Skrevet 12. mai 2005 Har du virkelig lyst til å date en som er politi? Jeg tror jeg hadde gått rundt hele dagen å lurt på om jeg gjorde noe galt jeg kunne få bot for... Jeg er livredd politi uten grunn og hadde nok fått store problemer :D
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2005 #12 Skrevet 12. mai 2005 Jeg synes forslagene fra Sixx er glimrende jeg
Gjest Madam Felle Skrevet 12. mai 2005 #13 Skrevet 12. mai 2005 Ja.. synes jeg ser det: Hei søte politimann. Tusen takk for bota jeg fikk :D
Theo Skrevet 12. mai 2005 #14 Skrevet 12. mai 2005 PS. ved neste bot bør du be ham signere med fullt navn....adresse og personnr. + antall unger han betaler bidrag for) Utrolig bra - *skriver det bak øret i tilfelle jeg kommer opp i en lignende situasjon*.
Charmina Skrevet 12. mai 2005 #15 Skrevet 12. mai 2005 Da ser jeg ingen annen utvei enn at du må tilbringe all din fritid med å råkjøre rundt i distriktet. Hvis du i tillegg bryter de trafikkreglene du klarer....så burde du kunne oppnå ny kontakt relativt raskt. (Hvis han ikke er fra UP da...og tilhørende i et annet distrikt).
Gjest Sukkerert Skrevet 12. mai 2005 #16 Skrevet 12. mai 2005 Ja.. synes jeg ser det: Hei søte politimann. Tusen takk for bota jeg fikk :D
Gjest Lilleulv Skrevet 12. mai 2005 #17 Skrevet 12. mai 2005 Synes denne var skikkelig søt og morsom, jeg. :D
Samantha Skrevet 12. mai 2005 #18 Skrevet 12. mai 2005 Hehe! Kom aaaaan, Lilleulv! Go for it!! Ring til UP og spør kven som hadde kontroll der igår og finn ut kven som matchar med initialane du veit. Så finn du telefonnummeret på gulesider.no og sender sms. DO IT!! ...og hold oss oppdatert, er du snill
Gjest Sukkerert Skrevet 12. mai 2005 #19 Skrevet 12. mai 2005 Ja! Han blir nok veldig glad og smigret. Tenk den utrolig søte vårt-første-møte-historie dere kommer til å få om det blir sånn. :-D
Gjest Lilleulv i.i. Skrevet 12. mai 2005 #20 Skrevet 12. mai 2005 Really? Tror dere at det kommer til å bli noe altså? Off, goddamn jeg er ikke typen som tør sånt... kanskje i fylla :D tenk om det blir skikkelig pinlig da :o :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå