Gjest Revenka Skrevet 23. februar 2005 #1 Skrevet 23. februar 2005 Vi har skaffet oss billige flybilletter (til bare 914,- tur retur!!!) til Paris, og nå er jeg på jakt etter Hotel. Siden jeg aldri har vært der før vet jeg ikke hvor det er fint for turister å bo. Jeg vil bo sentralt og i nærheten av kjente ting. Noen som vet bydel/område jeg bør satse på da? Lettere å se etter hotell etter jeg har funnet et egnet område.
Koriander Skrevet 24. februar 2005 #2 Skrevet 24. februar 2005 Jeg ville satset på Latinerkvarteret (kvartalet?). Der er det mange hoteller, hyggelige kafeer og restauranter. Mye liv i gatene! Dessuten er det i gangavstand til svært mange severdigheter uten at det er altfor dyrt å bo der. Har dessverre ingen superbillige hoteller å anbefale (men de finnes!). Hva er du villig til å betale?
Gjest Cinzia, ikke innlogget. Skrevet 24. februar 2005 #3 Skrevet 24. februar 2005 Hei. Jeg har opptil flere ganger før anbefalt et hotell i Latinerkvartalet, og gjentar det gjerne: Hotel Mont Blanc ligger sentralt og har okay standard (ikke noe luksus, men helt greit!). Hvis du søker på det her inne, får du sikkert opp mine tidligere innlegg, og der skal e-mail adressen til hotellet ligge også. Bare si fra dersom du ikke finner det, så kan jeg heller skrive mer da i såfall.. Jeg burde vel egentlig snart få noen gratisnetter på det hotellet sånn som jeg reklamerer for dem...
Gjest Revenka Skrevet 24. februar 2005 #4 Skrevet 24. februar 2005 Takk for svar. Jeg har søkt på nett etter hotell og har funnet en del fine hotell. Så står det at de ligger sentralt til osv, med en viss avstand til sentrum, men har gått på den bommerten før, og da bodde vi ikke!! sentralt i det hele tatt. Men skal se nærmere på det anbefalte hotellet
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #5 Skrevet 17. mars 2005 Når jeg skal bo i store byer, f.eks. Paris, synes jeg ikke det viktigeste er hvor sentralt hotellet er, men hvor nært det ligger en metro/undergrunssstasjon og hvilken linje. Man tar alltid mye metro/undergrunn på sånne ferier, så litt fra eller til spiller ingen rolle. http://www.hotelclub.net/DirectHotel.asp?C...6&ncl=&id=18249
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #6 Skrevet 19. mars 2005 Jeg anbefaler Latinerkvartalet eller Steder ved Montmartre. Paris er en så utrolig nydelig by For døla-nordmenn som er vandt med geitost, Kristin Halvorsen og Leca-blokker blir det som å få et glimt av himmelen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå