Gå til innhold

En ONS du helst vil glemme?

Fremhevede innlegg

Gjest Fortell!
Skrevet

Fortell om ditt dårligste eller morsomste ONS minne!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bergenshingst
Skrevet

Har bare hatt en, og det var dårlig. Damen var så dårlig i sengen at jeg bare gav opp. Hun ville ri, for da gikk det lettest for hun sa hun, men da vi prøvde så ble hun så sliten at hun holdte på og dø etter to minutter!

Gjest Anonymous
Skrevet

Alle var dårlige. Mennene var pingler, tafatte og lite aktive. De hadde smått utstyr og visste ikke hvordan de skulle ta på og behandle damer.

De var også for fulle.

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Mulig jeg er dum men hva betyr ONS?

Skrevet

One Night Stand (en natts opplegg)

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
One Night Stand (en natts opplegg)

Okey.... :oops:

Nå føler jeg meg virkelig teit... forkortelse altså :ler::ler::ler:

Gjest Gamsten
Skrevet

Gidder ikke svare deg, fordi du selv ikke introduserer temaet med en egen ons-opplevelse.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det må være...huff...hvem av dem da...

Enten den gangen vi fant et møkkete skur og holdt på, fordi vi ikke fant noe annet sted. Tragisk og jeg var møkkete over alt etterpå.

Eller den gangen han var slapp uansett hva jeg gjorde...og spesielt når han i tillegg klarte å si at det var godt. hehe :ler:

Skrevet

vel.. vil gjerne glemme ons med en kompis av mamma :oops: For å si det sån, liten pikk (vet det blir bråk nå, men...) ikke kunne han bruke den, han svetta som en gris (*grøss* ) og tilslutt knakk senga mi!! Kan NESTEN le av det i dag, nesten.. :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet
vel.. vil gjerne glemme ons med en kompis av mamma :oops: For å si det sån' date=' liten pikk (vet det blir bråk nå, men...) ikke kunne han bruke den, han svetta som en gris (*grøss* ) og tilslutt knakk senga mi!! :oops:[/quote'] :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:
Gjest *Fiona*
Skrevet

Liten pikk ONS.

"Er han der? Er han stiv? Det høres ut som han har det digg, men det kan ikke stemme? Hvor er han nå? Hm, der var det noe, men var det HAM? Er han ute nå, eller inne? Han jukker opp og ned oppå meg, men hvordan skal jeg spørre om dette liksom - "er du der?" nei det kan fort bli feil... hm, teller kvisthull i taket. Ah, endelig gikk det for ham (men HVORDAN??) sånn, da kan jeg tørke svetten som har silt ned over meg og snu meg over og late som jeg er svimeslått tilfredsstilt, og imorgen kler jeg på meg lynfort og stikker."

Det var ingen måte i denne verden jeg kunne lansert dette problemet uten å såre fyren, tror jeg?? Og hvordan er det mulig å holde på sånn og ikke være klar over hvor liten man er?? Man skulle tro han i det minste hadde lært seg et par andre triks...

Gjest StoreSky
Skrevet

:ler:

Bra det er flere som har slike...hmmm "interresante" erfaringer..

Har ikke sååå mange kjempe ille ONS. Noen har vært stygge og/eller for fulle. (jeg også... :oops: )

De fleste er bare morsom å tenke på. (feks i 20 minus på en middelaldre kirkegård.., på do på en bar i utlandet...) De jeg angrer mest på, er de som jeg egentlig finner utrolig fæle...i personlighet og utseende.

Gjest Anonymous
Skrevet

Til deg med liten pikk ONS. Hvordan kan den være så liten at du ikke kjente den? Da må da du også være litt stor eller?

Gjest Anonymous
Skrevet

Angrer ingen, men hadde en veldig morsom en som jeg godt kunne vært foruten, hadde det ikke vært for humoren i det hele. Hadde ikke tenkt å bli sjekka opp i det hele tat, men ble stående og prate med han etter en større studiefest, passe fulle begge to, tenker jeg. Går ikke i detaljer av frykt for avsløringer, men det endte i hvert fall med at vi dro hjem til meg, som hadde mistet nøkkelen. Fyren måtte ringe til securitas (studentbolig...), og jeg måtte betale 300 spenn for å komme inn. Hadde igrunn mistet all lyst på klining, mannen smakte snus. Men ok, han ville gjerne, og jeg syntes jo det var hyggelig med selskap. Problemet var vel bare at jeg ikke klarte å se på han som noe annet enn rar og morsom, dessuten omtalte han seg selv i flertall. Har aldri ledd så mye, tror jeg, stakkars mannen ble helt utpsyka. Dagen etter oppdaget jeg at han bodde hos noen i den nærmeste omgangskretsen min (var på besøk), deriblant den mest nysgjerrige sladrehanken (mannlig) jeg noen gang har kjent, og en jeg var dypt betatt av. Juhu. Du må'kke si noe, nå da. Ingen reagerer på at man kommer hjem utpå dagen derpå.

Jaja. Jeg har selvsagt blånektet for at det i det hele tatt skjedde noe når jeg er blitt konfrontert med det. Et par måneder senere jobbet jeg sammen med han i forbindelse med praksis, og ingen av oss nevnte episoden med et ord. Året etter prøvde han seg på nytt (!) på samme festkonsept, men da hadde jeg kjæreste:)

Sabla pen fyr, forresten, men tror egentlig han var litt despete.

(håper ingen kjenner igjen personene involvert :oops: )

Skrevet

Heldig vis har jeg holdt meg for god til å hoppe til sengs med hvemsomhelst, så jeg slipper slike pinlige minner.

Skrevet

Utesex en aprilnatt - i fylla, var rimelig håpløst. Var jo bare 17 men måtte fint konstatere at pikken min krøllet seg av kulden.

Mistet lommeboken også.

(Fikk den faktisk igjen senere, og den bar preg av å ha blitt liggende ute)

Gjest Gjest nå...
Skrevet

Nei, men jeg har en ONS som var så fantastisk bra at jeg aldri glemmer den.

Det var en sånn "to sjeler som møtes"-opllevelse.... Vi trengte hverandre, og det var topp der og da.

Skal ha det og minnes det når jeg blir gammel ;)

Gjest Anonymous
Skrevet
Heldig vis har jeg holdt meg for god til å hoppe til sengs med hvemsomhelst' date= så jeg slipper slike pinlige minner.

Så du hopper kun til køys med de du kjenner først da? Noen pinlige minner derfra.....?

(selv om man har hatt et par ONS trenger det ikke å være hvemsomhelst, men lenge leve prektigheten)

Gjest Anonymous
Skrevet

Faktisk så angrer jeg ingen av mine ONS, det gjelder å velge riktige personer :wink:

Skrevet

var ute med en venninne gjeng en gang,og de fant en kjekke gutt til meg ut på kvelden, men d viste seg at han var mer full enn d jeg fikk med meg, så da vi kom hjem til meg, var d fæle styr for det første måtte jeg gi han 2 extra tyggiser,han stinket dårlig øl,så da vi endelig la oss ned i senga, fikk han ikke kuken opp, så fant han ut at han måtte ha seg en røyk, han gikk ut, kom inn igjen,vi prøvde på nytt,men var da SÅ sliten at han ville sove og når han ikke fikk sove måtte han ut igjen å røyke, siste gang han gjorde d tok han med seg askebegeret ut... så d ble VELDIG lite sex og mer enn nok stress på meg den natta, fant forresten askebegeret mitt igjen ute oppgangen der jeg bodde dagen etterpå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...