AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Idag orket jeg ikke ta på BH, fordi det var så ubehagelig. Til slutt måtte jeg bare ta på BH-en utenpå toppen, og jeg var opptatt med litt av hvert da detringte på døra... Der stod aboen og ville noe. Jeg tenkte ikke på det før jeg kom inn igjen til meg selv at jeg hadde på meg min fine, svarte BH UTENPÅ toppen!!! Stakkars nabo, nå får han noe å fortelle kona si og de andre naboene.... 5
Gjest döderlein Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Haha, det kan skje den beste. Du kommer nok til å le av det i ettertid xD
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Haha. Og jeg gikk med tangaen på vranga hele dagen igår. Og lappen bak hang på utsida av buksa.
Gjest Uglefot Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Bare sånn for å ødelegge hele tråden,hvorfor iall verden tok du bh'en UTENPÅ toppen? Hadde det ikke vært bedre å bare gått uten? Blir som å ta på trusa utenpå buksa-make no sense 11
Gjest Tipo Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 Jeg husker en gang jeg ryddet i alt jeg har samlet oppgjenom livet og fant en grønn hårbøyle fra Liseberg, med grønne kaninører. Jeg satt den selvfølgelig på hodet og fortsatt å rydde. Senere ringte det på døren, to unge jenter solgte lodd for en skoletur. 12
Sofiemor Skrevet 13. mai 2011 #6 Skrevet 13. mai 2011 Jeg husker en gang jeg ryddet i alt jeg har samlet oppgjenom livet og fant en grønn hårbøyle fra Liseberg, med grønne kaninører. Jeg satt den selvfølgelig på hodet og fortsatt å rydde. Senere ringte det på døren, to unge jenter solgte lodd for en skoletur. 1
Gjest Skrevet 13. mai 2011 #7 Skrevet 13. mai 2011 Jeg husker en gang jeg ryddet i alt jeg har samlet oppgjenom livet og fant en grønn hårbøyle fra Liseberg, med grønne kaninører. Jeg satt den selvfølgelig på hodet og fortsatt å rydde. Senere ringte det på døren, to unge jenter solgte lodd for en skoletur. Haha, jeg gjorde det samme da jeg var hjemme og rydda det gamle jenterommet mitt i påska. Gikk rundt med ørene på kjempelenge, og glemte dem helt vekk. Heldigvis var det ingen som ringte på døra da, så det var bare mamma som så meg...
Gjest Tipo Skrevet 13. mai 2011 #8 Skrevet 13. mai 2011 Haha, jeg gjorde det samme da jeg var hjemme og rydda det gamle jenterommet mitt i påska. Gikk rundt med ørene på kjempelenge, og glemte dem helt vekk. Heldigvis var det ingen som ringte på døra da, så det var bare mamma som så meg... Du hadde de samme ørene? Fantastisk!
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #9 Skrevet 13. mai 2011 Bare sånn for å ødelegge hele tråden,hvorfor iall verden tok du bh'en UTENPÅ toppen? Hadde det ikke vært bedre å bare gått uten? Blir som å ta på trusa utenpå buksa-make no sense Det var en tynn topp(tynt stoff)og jeg syns det var ubehagelig å gå med BH den dagen rett på huden. Men jeg holdt på litt rundt i huset, og jeg ville unngå å få hengepupper, så jeg satte BH-en utenpå blusen. Da ble det ikke så ubehagelig. Må du ha alt inn med TESKJE!!! 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #10 Skrevet 13. mai 2011 Jeg gikk på jobbintervju med smekken åpen på dongeribuksa 7
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #11 Skrevet 13. mai 2011 Jeg gikk på jobbintervju med smekken åpen på dongeribuksa Er du gutt?
Hu derre_ Skrevet 13. mai 2011 #13 Skrevet 13. mai 2011 Katten min stakk av uten at jeg merka det. I mens jeg sto i dusjen ringte det på. Jeg løper klissvått med et lite håndkle bort og titter i kikkehullet. Der ser jeg en dame, en hund, og en katt. MIN katt. Jeg skvatt til, og åpnet døra uten å tenke meg om. Jeg ble så overrasket og hylte ut noe om: Tuuuusen takk, han er min, osv, i mens så godt som hele meg ble mer og mer tydelig for både nabodama, og nabomannen som også sto ved siden av (så ikke han før det gikk en stund). 6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #14 Skrevet 13. mai 2011 AB #10 her Jeg har også gått på Burger King for å kjøpe McFlurry. Flaut 6
Hu derre_ Skrevet 13. mai 2011 #15 Skrevet 13. mai 2011 AB #10 her Jeg har også gått på Burger King for å kjøpe McFlurry. Flaut Haha!
Gjest Eurodice Skrevet 14. mai 2011 #16 Skrevet 14. mai 2011 Det var en tynn topp(tynt stoff)og jeg syns det var ubehagelig å gå med BH den dagen rett på huden. Men jeg holdt på litt rundt i huset, og jeg ville unngå å få hengepupper, så jeg satte BH-en utenpå blusen. Da ble det ikke så ubehagelig. Må du ha alt inn med TESKJE!!! Tror jeg må ha det inn med teskje, også. Mener du at du at du gikk uten bh fordi det var ubehagelig under den spesielle toppen? Vanligvis har man bh innerst på kroppen. Jeg tror du kan ta det med stor ro angående å få hengepupper av å gå uten bh en eneste dag. Hengepupper har liten eller ingen sammenheng med ikke å bruke bh. Det er tyngdekraften som avgjør. Med årene siger alt litt ned. For å berolige deg kan jeg fortelle at jeg hadde sprettpupper og gikk uten bh så ofte som det var praktisk mulig til jeg var over 40. Jeg har født fem barn. Jeg går gjerne uten nå også, i hvert fall hvis jeg ikke skal noe spesielt. Jeg har fremdeles faste, fine pupper.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #17 Skrevet 14. mai 2011 Jeg fikk latterkrampe så jeg klart og tydelig tissa på meg (inklusive dam på gulvet), alene på en scene.. foran hele skolen.. under en skoleavslutning.. på VGS. 6
Xaphan Skrevet 14. mai 2011 #18 Skrevet 14. mai 2011 Jeg fikk latterkrampe så jeg klart og tydelig tissa på meg (inklusive dam på gulvet), alene på en scene.. foran hele skolen.. under en skoleavslutning.. på VGS.
Teriyaki Skrevet 14. mai 2011 #19 Skrevet 14. mai 2011 (endret) Bare sånn for å ødelegge hele tråden,hvorfor iall verden tok du bh'en UTENPÅ toppen? Hadde det ikke vært bedre å bare gått uten? Blir som å ta på trusa utenpå buksa-make no sense Det blir jo ikke det, da? Trusa har vi ikke på for å holde på plass ting, den har vi på av hygieniske grunner. BH holder like godt på plass puppene uten på, som innenfor toppen. Regner med hun fikk det ubehagelig med å ikke ha på BH, men gadd ikke ta av seg toppen først for å ta på BH, eller noe sånt. Hehe Edit: Ser det var en annen grun, men likevell ikke det samme som å gå med trusa utenpå buksen. Endret 14. mai 2011 av Teriyaki 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #20 Skrevet 14. mai 2011 Skjedde ikke idag. Men jeg synes det var kjempe flaut.. Hadde svigerfar på besøk. - Samboern min og svigerfar var på handletur og sentrumstur, og dette skulle ta noen timer. Da de hadde dratt sto jeg opp med bare dyna rundt meg og koste meg med kaffe og div i sofaen før jeg skulle dusje og dra på jobb. Så ble jeg sittende der i dyna en halv times tid, så kom pluselig svigerfar inn døra Gjett hvem som hoppet ildrød over gulvet med dyna forran svigerfar og mumlet noe rart som hun ikke husker, inn på sitt eget soverom og heiv på seg koseklærne!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå