Gå til innhold

Rare tanker..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så mange rare tanker :murvegg:

"Hva gjør jeg hvis mamma ringer nå og sier at lillebror er død? Jeg sitter jo på bussen - kan jo ikke få sammenbrudd nå", "Hvor mange sitter på dass og presser ut kabel nå, samtidig som meg?", "Hva om katten min kommer hjem etterpå og noen har skjært av han halen?", "Hvis det kommer en innbruddstyv inn døren nå, hvor skal jeg gjemme meg hen?", "Hva vil det lukte om man blander alle vonde lukter som fins?", "Hva om jeg noen gang er våken under en operasjon - hva kommer legene til å prate om?" - så kan jeg se for meg hele samtalen mens de skjærer og styrer inni meg...

And the list goes on. Kan sitte på bussen, f. eks, og tenke meg til livshistorien til bussjåføren. Hjelpes. Jeg må jo være gæren :haar:

Fortell meg om noen rare tanker du har, så jeg kan føle meg litt mer normal...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe det der kaller jeg bare god fantasi! :)

Jeg tenker sånn hele tiden... ser for meg orgasmefjesene til folk jeg ser feks... hvordan kongen og dronningen ser ut når de bæsjher og hva de ser på tv!

Også får jeg noen ganger sånne impulser om å skrike ting ut på bussen.. det får jeg veldig ofte faktisk...hehe idag feks så satt det noen fjortissjenter og snakket om håret sitt i tjue minutter og da hadde jeg så sinnsykt lyst til å bare reise meg opp, rive meg i håret og skrike av full hals "hoooold kjeeeeft, ørene mine bløøøøøøøøøør"...:P

så tror du er helt normal! Ellers er jeg gal og...:O

• Liker 5
Gjest Eugene Onegin
Skrevet (endret)

mine tanker er så rare at jeg tror det er best at jeg ikke sier noe mer

Endret av Eugene Onegin
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De fleste menneskene jeg ser på en dag, får jeg bilder i hodet av. Og de bildene viser dem midt i en sexakt. Det er ganske spesielt? Haha. Jeg tenner IKKE på det, aldri i livet, er ikke noe mer enn gjennomsnittet interessert i sex, men det bare.. Skjer. Haha.

Synes ikke du er rar, tenker ekstremt mye rart jeg også.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også sånne rare tanker. Men de har dessverre en tendens til å komme når jeg har lagt meg og skal sove. Argh..

Skrevet

Jeg har mange rare tanker jeg og, mange av de samme som du har.

AnonymBruker
Skrevet

Haha, herlig å se at jeg ikke er så unormal, da. Jeg kan skremme meg selv noe så sinnsykt, også. Ser for meg at noen skal bryte seg inn, "hører" at de kommer inn døren og tramper inn gangen, og planlegger hvor jeg skal gjemme meg. "får jeg tid til å hoppe inn i klesskapet og lukke døren?". Så ser jeg et helt dramatisk scenario for meg, hvor jeg alltid dør på slutten. Jeg skjønner ikke hvor alt kommer i fra :fnise:

• Liker 6
Skrevet

Jeg har en lærer jeg ofte tenker på hvordan det hadde vært om han ikke hadde vært læreren vår, men gått i klassen min. Tror det må være på grunn av at han ikke er mer enn 9-10 år eldre enn oss i klassen, og personligheten hans.

Også av og til tenker jeg på: Hva om kjørelæreren min og jeg blir satt utfor en bilulykke eller vi blir vitne til en ulykke og må hjelpe til når jeg har kjøretime?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mange tanker i hodet hele tiden, også snakker jeg med meg selv! Da jeg gikk hjem fra jobb istad så fant jeg plutselig ut at jeg var på feil buss, så sa jeg "jeg er visst på feil buss" til meg selv. Så stoppet ikke bussen på den neste stasjonen (sikkert fordi ingen trykka), så sa jeg "åja, den stopper ikke her den :sjenert: " til meg selv, siden jeg hadde gått bort til døra...

Ellers pleier jeg ofte å tenke ting som "Tenk om jeg besvimer nå?" "Tenk om jeg plutselig raper uten å tenke meg om?" "tenk om noen kommer bort til meg med en saks og bare klipper i håret mitt?" Og sånne ting...

Tror det er greit med AB på denne posten

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mange tanker i hodet hele tiden, også snakker jeg med meg selv! Da jeg gikk hjem fra jobb istad så fant jeg plutselig ut at jeg var på feil buss, så sa jeg "jeg er visst på feil buss" til meg selv. Så stoppet ikke bussen på den neste stasjonen (sikkert fordi ingen trykka), så sa jeg "åja, den stopper ikke her den :sjenert: " til meg selv, siden jeg hadde gått bort til døra...

Ellers pleier jeg ofte å tenke ting som "Tenk om jeg besvimer nå?" "Tenk om jeg plutselig raper uten å tenke meg om?" "tenk om noen kommer bort til meg med en saks og bare klipper i håret mitt?" Og sånne ting...

Tror det er greit med AB på denne posten

:fnise: Tidligere i dag gikk jeg forbi en frisørsalong, og jeg lo høyt når jeg tenkte over hva jeg faktisk tenkte med en gang..."Hva om jeg bare går inn her, tar en frisørsaks og klipper av meg alt håret? Hva ville de sagt?".

Jeg får av og til en slags tvangstankefølelse.... Det er nesten skummelt! Kan finne på å tenke "Jeg har så lyst til å spenne bein på han som kommer der" og det er så vidt at jeg gjør det! Jeg føler nesten at jeg må.. :sjenert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg pleier å tenke morsomme ting mens jeg f.eks. går til skolen, er noe av det jeg tenker ekstra morsomt brøler jeg gjerne av latter mens jeg går. det kan se temmelig rart ut for tilfeldige forbipasserende, stakkarene kan jo tro jeg ler av dem.

sånn ellers kjenner jeg meg igjen i mye av det som allerede er sagt her. enten er det helt normalt med sånne tanker, eller så er vi alle unormale tilfeldigvis samla her på KG i kveld.

Gjest Heloise
Skrevet

Når jeg flyr har jeg ofte tenkt "Hvor mange har sex under meg nå..."

Tenker selv også ofte "Hva gjør jeg hvis noen bryter seg inn hos meg nå?". Og "Hvordan kommer jeg til å reagere når mamma/pappa dør". "Hva gjør jeg om rotta mi legger fra seg en fersk rennebæsj i det nyvaskede håret mitt IGJEN!" (Skjedd før...)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg klarer ikke å se for meg Kong Harald bæsje. eller, å se for meg at han bæsjer er egentlig ikke problemet, men jeg klarer ikke å tro at han tørker seg i ræva selv. jeg vet det er en helt bisarr tanke, men jeg har hatt den siden jeg var et barn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, jeg tenker ofte mye rart. Skriver dagbok, så kan jo dele noen av mine rare tanker for noen uker siden.

Utdrag:

......."Akkurat nå slo det meg hvor merkelig jeg er, folk hadde trodd jeg ikke var riktig god, hadde de lest dette. Det er jeg sikker på. Ingen får lese dette. Tror jeg hadde blitt redd på mine egne veiene hvis jeg hadde lest dette for to år siden. Nei, dette var skremmende å tenke på. Jeg må tenke på noe annet. Æsj, nå tenker jeg at jeg må tenke på noe annet. Jeg liker ikke den tanken.

Begynner å bli litt trøtt nå. Kanskje det er derfor jeg skriver så mye tull. Nå skulle jeg akkurat til å skrive at er det en dag man kan tulle så mye man vil, så må det være på selve aprilsnarrdagen, men nå er klokken 00.45. Jeg har lett litt i avisene etter aprilspøker. Har bare funnet en, men vet ikke om den teller. En mann i P3 latet som om han døde?! Da har man gått over grensen for aprilsnarr, derfor teller jeg ikke med den.

I det siste har jeg lest om rare ting, så rare at jeg nesten ikke skjønner det selv. Vet ikke om jeg tør skrive det. Da er sjansen stor for at det blir surr og jeg vil miste den lille kunnskapen og det lille jeg tror jeg har skjønt. Må tenke litt på det."

• Liker 1
Skrevet

Det er så godt å ae at andre også har merkelig tanker! For jeg er til tider overbeivst om at jeg egnetlig er sprøyte gal!

Jeg er en kløpper i å lage merkelig dagdrømmer når jeg kjeder meg; helt ville historier, hvor jeg spinner fram og tilbake på mulige hendelser for å se hvor de ender.

Skrevet (endret)

Jeg har også slike tanker! :ler:

Vet ikke HVOR mange ganger jeg har planlagt redningsaksjonen for niesen min hvis det begynner å brenne, f.eks. kan nevne sammenknytte dyner og duker, lokalisering av nærmeste myke busk jeg kunne firt henne ned i osv....:sjenert:

Jeg googlet litt rundt det en gang og fant bloggen sirkusogoverflod.blogspot.com

Eieren skrev et innlegg om tanker på et venterom på togstasjonen. Kjente meg litt igjen, om enn kanskje ikke så finurlig formulert! :ler: Dessverre ser det ikke ut som om bloggen ble opprettholdt...:sukk:

Edit: sjekket bloggen nå, og den var visst tristere enn jeg husket. Så tankene om at skribenten og gitaristen slo seg spontant sammen i ren film-stil var visst bare i hodet mitt!:ler:

Endret av kaprifolen
  • Liker 1
Gjest fireflies
Skrevet

Hvis jeg ser et veldig forelska par på gata, tenker jeg bestandig på hvordan de er i senga :sjenert:

Skrevet (endret)

Åh so godt å høre at jeg ikke er alene om dette :sjenert:

Jeg har trodd at jeg har vert skikkelig sær. Jeg kan se for meg så mange rare senarioer i hodet og lage de villeste historier :fnise:

Endret av Lacus
Skrevet (endret)

Jeg er også veldig glad for å se at jeg ikke er alene om disse rare tankene. Kan tenke meg til de utroligste ting, og lage helt ville scenaroier i hodet.

....Jeg tør ikke si høyt hva jeg tenkte mens jeg så på vielsen til Kate og William. Hvor kommer alle disse rare tankene i fra?!?! :fnise:

Endret av Plutseliten
Skrevet

Jeg er også veldig glad for å se at jeg ikke er alene om disse rare tankene. Kan tenke meg til de utroligste ting, og lage helt ville scenaroier i hodet.

....Jeg tør ikke si høyt hva jeg tenkte mens jeg så på vielsen til Kate og William. Hvor kommer alle disse rare tankene i fra?!?! :fnise:

hihi tenkte du på bryllupsnatta og?

Og om hun har rett til å ha hvit kjole? hihihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...