Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I morgest så kom naboen min, igjen, og ringte på hos meg og klaget over at bæsjlukta kommer inn i hans hus når jeg lukker opp vinduet. Det er fjerde gangen han kommer denne uka og han klager over at han får det rett i middagen, eller frokosten.

Hva skal jeg gjøre med dette? Skal jeg ikke få gå på do i mitt eget hus eller lufte? Og hvor godt er det ei slik lukte sprer seg da? Han har huset på andre siden av veien så jeg skjønner ikke helt at det sprer seg så mye.

Videoannonse
Annonse
Gjest Uglefot
Skrevet (endret)

Her er det nok du som har driti deg ut som nabo ja..Du bør kjøpe en hendig gassmaske til naboen din og kanskje sånn spray for å fjerne vond lukt. Så kan dere bli enige om et signal når du skal drite slik at naboen kan benytte gassmasken.

Lykke til :)

Edit: Skriveleif

Endret av Uglefot
Gjest Consensio
Skrevet

:skratte:

Bæsjelukt fra ditt baderom som lukter helt over til naboen på andre siden av gaten? Aldri hørt om :fnise:

Ikke hans kloakksystem der borte som ikke er helt greit da? Syns du skal drite i (bokstavelig talt) hva han sier for noe.

Lukter det veldig når du er på do? Da burde du kanskje sjekke kostholdet ditt, sånn for å vri diskusjonen litt.

Skrevet

Tenn en fyrstikk etter endt baderommsoppdrag :opplyser:

AnonymBruker
Skrevet

Lufta er fri for alle. Men helt ærlig, det der er rett og slett ikke mulig. Da sier han det bare for å være en k*dd. Be han dokumentere lukten, han kommer ingen vei.

Skrevet

Hvordan dokumenterer man lukt?

Skrevet

I morgen lukker du opp vinduet uten at du har vært på do, så er det bare å vente på at han kommer på klage-besøk.

Kanskje naboen kikker etter åpne do-vinduer hos folk for så å klage på lukt? Finnes jo så mange interesser, atte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...