Gå til innhold

Jakt etter den perfekte Foundation

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Monica_*
Skrevet

Jeg bruker for tiden id bare minerals.Men i det siste synes jeg ikke noe om det.Pga den fremhever mine smAlinjer i panna.

Noen tips til hvilken....

Videoannonse
Annonse
Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Tja, det kommer an på hudtypen din, og hva slags resultat du er ute etter. Nå for tiden er jeg ganske begeistret for den nye til Dior, som heter Forever. Det er en veldig tyntflytende foundation som holder lenge, er ganske matt uten å gi et flatt resultat, og som ikke kjennes på huden. Jeg har tørr hud, men hittil har den funket bra. :)

Gjest Gjest_monica_*
Skrevet

Tja, det kommer an på hudtypen din, og hva slags resultat du er ute etter. Nå for tiden er jeg ganske begeistret for den nye til Dior, som heter Forever. Det er en veldig tyntflytende foundation som holder lenge, er ganske matt uten å gi et flatt resultat, og som ikke kjennes på huden. Jeg har tørr hud, men hittil har den funket bra. :)

[/quot

Jeg har tor/combination hud.Jeg vil liksom ikke ha et maske resultat.men en som matter men samtidig gir glod...

Kanskje dior ja:)

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Den er i hvertfall ikke veldig dekkende, men du kan legge flere lag til du får det resultatet du forventer. Jeg er ikke så veldig glad i tette, dekkende foundations, men jeg har funnet ut at denne gir et flott resultat hvis jeg bruker den med lett hånd. :)Dior Forever får karakteren godkjent av meg.

Skrevet

Dior Forever her også. Har brukt den en stund nå (to mnd kanskje) og jeg har kombinasjonshud med noen ting som må tildekkes her og der. Den gir meg ikke kviser, smitter ikke av og ser ikke ut som en maske i det hele tatt!

Lå og koste med typen i går og han hadde på hvit skjorte, men det smitta ikke av i det hele tatt! Får også kommentarer på at jeg har så fin hud, og at det ikke ser ut som om jeg bruker noe i fjeset, selv om jeg bruker foundation, Magic Concelaer og mineralfoundation på toppen (et tynt lag da).

Den dekker röde partier, men ikke föflekker, noe jeg setter veldig pris på, og den gir et matt, men glödende resultat. Elsker denne og vil fortsette å bruke den helt til den går ut av produksjon. Den har fått fantastisk kritikk på makeupalley.com, spesielt fra de meg kombihud:)

Gjest Gjest_monica_*
Skrevet

Den trur jeg ma prove.

Hvilken farge tone bruker du?

Jeg bruker medium i id bare minerals.

Takk:)

Gjest Morgan le Fay
Skrevet (endret)

Jeg har medium, gultonet hud, og kjøpte fargen 031 Sand/sable, som matcher vinterhuden min bra, men det er mulig den blir litt mørk for deg. Men det finnes faktisk mange bra farger, så du må nesten prøve flere før du finner ut hvilken som passer deg best. Visstnok skal 021 være fin, også.

Endret av Morgan le Fay
Skrevet

Jeg har også brukt DiorForever en stund, og jeg bruker den helt lyseste, 010 tror jeg den heter. Men ellers liker jeg godt Kanebo sin cream finish. Den er heelt super for min tørre hud, også dekker den bra. Det er eneste ulempen med DiorForever at den ikke dekker så godt..

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Jeg synes den dekker ganske mye, jeg? Bortsett fra Cream Finish som jeg knapt bruker fordi den er så dekkende, er dette den mest dekkende foundationen jeg har kjøpt. :klø:

Gjest Gjest_monica_*
Skrevet
Jeg har medium, gultonet hud, og kjøpte fargen 031 Sand/sable, som matcher vinterhuden min bra, men det er mulig den blir litt mørk for deg. Men det finnes faktisk mange bra farger, så du må nesten prøve flere før du finner ut hvilken som passer deg best. Visstnok skal 021 være fin, også.

031 sand/beige sa lys ut.Blir kanskje for lys for meg.

Ma stikke innom parfymeri en dag og snuske prove litt for jeg bestiller over nett:)

Gjest Morgan le Fay
Skrevet
031 sand/beige sa lys ut.Blir kanskje for lys for meg.

Ma stikke innom parfymeri en dag og snuske prove litt for jeg bestiller over nett:)

Den er ikke veldig lys, men jeg bruker litt solpudder over.

Til opplysning bruker jeg medium tan i Bare Minerals.

Skrevet
Jeg synes den dekker ganske mye, jeg? Bortsett fra Cream Finish som jeg knapt bruker fordi den er så dekkende, er dette den mest dekkende foundationen jeg har kjøpt. :klø:

Kommer sikkert litt an på hvor mye man bruker. Jeg bruker lite foundation så jeg syns nok den dekker lite. Bruker et pump ca.. Bruker lite av CF, men syns den dekker nok, og ikke for mye. Men Dior sin sitter hvertfall bra

Gjest Morgan le Fay
Skrevet
Kommer sikkert litt an på hvor mye man bruker. Jeg bruker lite foundation så jeg syns nok den dekker lite. Bruker et pump ca.. Bruker lite av CF, men syns den dekker nok, og ikke for mye. Men Dior sin sitter hvertfall bra

Jeg bruker også ett pumpetrykk, og det blir nesten i meste laget, så denne er sikkert veldig drøy. :) Det eneste jeg er litt redd for, er at den ikke gir nok fuktighet til den knusktørre huden min, så jeg tør ikke bruke den hver dag, men bruker mineralsminke for det meste, og denne innimellom. :) Men den sitter knallbra hele dagen, det skal den ha.

Skrevet

Nei det er litt skummelt hvis man er veldig tørr- jeg flasser av og til på nesa og da kan jeg hvertfall ikke bruke foundation i det hele tatt.. Litt off topic dette her: Men hvis du er veldig tørr i huden, så er Biotherm sin source therapi kjempe bra.. Er et serum som gir masse fuktighet, etter jeg begynte med det flasser jeg ikke mer :)

Skrevet

Jeg bruker også bare en pump av den, og synes det holder i massevis. På meg dekker den alt i alle fall, og jeg har noen kviser her og der, litt porer og skygger som skal dekkes. Synes den er perfekt til det:) Er lys i huden og bruker NW20 hos MAC, og 020 i Forever fra Dior. Den matcher hudtonen min helt! Ingen skjolder eller noe. Og ingen som tror jeg bruker foundation, de tror at huden min er sånn:D

Skrevet
Jeg bruker også bare en pump av den, og synes det holder i massevis. På meg dekker den alt i alle fall, og jeg har noen kviser her og der, litt porer og skygger som skal dekkes. Synes den er perfekt til det:) Er lys i huden og bruker NW20 hos MAC, og 020 i Forever fra Dior. Den matcher hudtonen min helt! Ingen skjolder eller noe. Og ingen som tror jeg bruker foundation, de tror at huden min er sånn:D

er huden din lys?Og foundation litt morkere enn din hudtone?Skal bestille dior forever ,men usikker pa fargen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...