Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2006 #1 Skrevet 8. april 2006 Jeg har ikke fått med meg hva kosemosetråden handlet om, men har skjønt at forumet ble stengt. Nå synes jeg KG blir mer og mer barnslig, og fullt av wannabee vaktmestere for hver dag som går, så nå må jeg bare ta en lang pause - dette blir rett og slett for teit og fjortisaktig. Sletter meg ikke pga dagboka mi, men selve forumet skal jeg holde meg langt pokker i vold unna. Jeg vet at noen av dere vil mene at det er sytete og måtte proklamere sin uteblivelse, men jeg gjør det for å dele med dere hvor lavmåls jeg synes hele greia har blitt her inne. Hej då!
Gjest King James II Skrevet 8. april 2006 #2 Skrevet 8. april 2006 (endret) Jeg tror faktisk at jeg også kommer til og ta en lang pause fra KG snart. Endret 8. april 2006 av Judas Iskariot
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2006 #3 Skrevet 8. april 2006 Jeg skjønner godt hva du mener, mysan. KG er ikke som det engang var. Håper imidlertid at du dukker opp igjen med tid og stunder.
Gjest Bellatrix Skrevet 8. april 2006 #4 Skrevet 8. april 2006 Håper du kommer tilbake. Du er flink til å debattere og er bra å ha her.
Gjest Embla s Skrevet 8. april 2006 #5 Skrevet 8. april 2006 Forumet er vel hva brukerne gjør det til, så hvorfor ikke bli og bruke den mentale ignoreringsknappen aktivt?
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2006 #6 Skrevet 8. april 2006 Bare du ikke slutter å skrive i dagboka di... det hadde vært trist!
Gjest LoisLane Skrevet 8. april 2006 #7 Skrevet 8. april 2006 Jeg tror faktisk at jeg også kommer til og ta en lang pause fra KG snart. ← Ja, det er jo påske, Judas... Håper du kommer tilbake som debattant, Mysan. Og at Judas holder seg borte tror jeg ikkeno på.
Brunhilde Skrevet 9. april 2006 #8 Skrevet 9. april 2006 Jeg syns det er trist om du, Mysan, blir borte. Du er en god motvekt til all klagingen og sytingen! Allikevel må jeg si at jeg forstår deg. Jeg bruker KG mindre og mindre selv også, nettopp på gunn av all forandringen som har vært her inne. Syns forumet har gått fra å være et sted med friske debatter til å bli en syforening der ikke-inviterte helst ikke bør bidra... Jeg sier ikke at det er slik, men slik føles det faktisk. Tråder avspores med interne kommentarer og spøker, noe som stenger ute de som ikke er med i den syforeningen. Det klages over for mye moderering, for lite moderering og over at det er behov for moderering. Det klages over at gjester har adgang og over at registrerte brukere "slenger med leppa". Jeg er enig med både mysan og Poltergeist, men ser også at det er vi som ønsker endringer som må ta tak i problemet. Jeg blir også helt borte en stund, men det er på grunn av ferie. Derfor sier jeg: God påske alle sammen!
Gjest Frigg Skrevet 9. april 2006 #10 Skrevet 9. april 2006 Skjønner godt hva du mener, Mysen. Det er derfor jeg tar meg litt "ferie" innimellom. Siste pause var så lang at passord ikke fungerte lenger.
Mossa Skrevet 9. april 2006 #11 Skrevet 9. april 2006 God "ferie" Håper du kommer tilbake frisk og uthvilt, og klar til å hive deg på diskusjonene igjen!! Bare bra at du proklamerer litt, det er greit at folk ser at det faktisk kan bli for mye surr...og kanskje ta det til seg. (??)
loffen Skrevet 9. april 2006 #12 Skrevet 9. april 2006 Neimen, vi trenger jo en' Bedreviter' her! Håper du kommer tilbake.
Gjest Miloine Skrevet 10. april 2006 #13 Skrevet 10. april 2006 Håper også at du kommer tilbake Mysan Jeg drar til fjells til torsdag, og da blir det jo automatisk et lite opphold her. God Påske!
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2006 #14 Skrevet 10. april 2006 Jammen du må ikke gå! Det må fler til for å krangle, men her må de krangle med en vegg, for min herlige gullfiskhukommelse har glemt hva alt handlet om! Nå handler alt om påskeegg!
Donnie Darko Skrevet 10. april 2006 #15 Skrevet 10. april 2006 Hva skjedde egentlig med kosemoseforumet?
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2006 #16 Skrevet 10. april 2006 Hva skjedde egentlig med kosemoseforumet? ← Jeg stengte det pga sure oppgulp herfra uten rot i virkeligheten
Donnie Darko Skrevet 10. april 2006 #17 Skrevet 10. april 2006 Leste trådene nå. Vet faen ikke hva jeg skal si.. Forbanna er jeg iallefall.
Gjest Gamle Alex Skrevet 10. april 2006 #18 Skrevet 10. april 2006 Jeg stengte det pga sure oppgulp herfra uten rot i virkeligheten ← Det stemmer vel ikke helt vel. Jeg vet ikke om du mener det er min skyld at dere stengte, men jeg synes ikke det var feil og starte den tråden jeg gjorde
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2006 #19 Skrevet 10. april 2006 Det stemmer vel ikke helt vel. Jeg vet ikke om du mener det er min skyld at dere stengte, men jeg synes ikke det var feil og starte den tråden jeg gjorde ← JEG mener det stemmer, og når JEG da skriver et innlegg er det MIN mening jeg ytrer, ikke andres. Jeg sa ingenting om enkeltpersoner, så hva du tror får stå for din regning
aline Skrevet 11. april 2006 #20 Skrevet 11. april 2006 Jeg stengte det pga sure oppgulp herfra uten rot i virkeligheten ← sa ikke du tidligere at du hadde tenkt på det litt fordi det tok mer tid en du hadde trodd da? dersom du stengte forumet kun pga hva som skjedde, så tåler du mindre en jeg trodde , spesiellt siden det som vel skjedde ikke var rettet hovedsakelig mot verken deg eller forumet? (eller har jeg gått glipp av drittsleningstråder mot deg og forumet?) trodde "kranglingen" her forleden hovedsakelig dreide seg om en spesifikk hendelse og meninger rundt det jeg, ikke deg og forumet? i såtilfelle må jeg få si at selv om jeg var meget aktiv i trådene om hendelsen rundt tråder her og der, så var aldri kritikken rettet mot deg eller forumet, kun trådene det gjaldt og den/de som startet den og var med i den på det andre forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå