Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har anbealinger til plasser å drikke High Tea? :) Helst litt finere, men ikke sånn stivpynta-opplegg. Vi var på Betty's tearooms da vi var i York, og det likte vi veldig godt! Så noe lignende kanksje... hehe :)

Jeg har vært på Brown's Hotel og det var veldig koselig. Hadde litt champagne ved siden av, noesom staten ekstraspiss på det. Anbefaler Brown's. Fint hotell, men ikke for stivt og pyntetnpr detonerte til high tea.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da blir det aleneshopping på meg i London fra 20.-22. oktober. :) Noen som har noen gode tips til ok restauranter når man spiser alene? Gjerne i nærheten av west end siden jeg nok skal på musical etterpå. Tenkte hvertfall jeg skulle prøve yo sushi, da slipper jeg jo å vente på maten! ;)

Skrevet

I London (og mange andre storbyer for den del) er det mye mer vanlig enn her hjemme at folk spiser alene, så du trenger ikke lete etter restauranter der dette er ok. Var en uke i London alene i sommer, og det var aldri problem å få bord kun til en. Jeg foretrekker å ha med meg en bok e.l. når jeg reiser alene for å ha litt underholdning ved måltider, men du kan like gjerne be om bord ved vinduet og nyte utsikten. Var alltid andre som satt alene også, så følte meg på ingen måte som et utskudd :)

Anonymous poster hash: c10f1...52f
Skrevet

Er det virkelig generelt et problem da? Jeg reiser mye alene og har aldri opplevd at det er et problem. Jeg er i London en gang halvåret, helst alene, og aldri hatt problemer med å spise alene. Ingen som ser ut til å bry seg nevneverdig om det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg har ingen problemer med å spise alene, men må innrømme jeg ikke satser på en helaften med god mat og vin på egenhånd. Vil heller se en film på hotellet enn å glo i veggen eller lese bok på restaurant. (Og jeg føler bok bare er ok opp til en viss standard på restauranten.) Men det er jo noen restauranter som kan passe bedre for alenespisere enn andre, f.eks Yo Sushi som jeg nevnte, der man plukker sushi fra et bånd og dermed ikke trenger å vente på maten. Andre ting jeg umiddelbart tenker kan være positivt når man spiser alene er at man sitter i en bås e.l. og ikke på "utstilling" midt på gulvet med boka si, eller at man er garantert bord med god utsikt ut på gata, så har man noe å se på. Finnes jo så utrolig mange muligheter i den byen, kan jo hende noen her inne kjenner til en restaurant de tenker har noen kvaliteter som passer når man ikke har selskap.

Skrevet

Hmm. Skjønner. Er det noe spesielt du liker, dvs italiensk, kinesisk, biff osv? Selv er jeg veldig glad i kinabuffétrestaurantene man finner der, mat til en billig penge, kan spise så mye man vil, og ganske hyggelige steder. F.eks The Hong Kong Buffét på Whiteley's. Ellers har man jo flere steder i Chinatown som tilbyr buffét.

Ellers skal jeg innom Sketch neste gang jeg er i London, har bare tittet innom, og det er utrolig koselig sted, lunt og deilig, med sofaer og det hele. Få Agatha Christie-følelse av hele stedet.

Liker også godt Olivetti (italiensk), The Cookbook Café og Kitchin (også buffét - italiensk, kinesisk osv).

Sikkert mange jeg har glemt i farta, men det er ihvertfall noen av mine personlige favoritter. :)

Skrevet

Jeg synes kjeden Cafe Rouge er hyggelig når jeg er alene :)

Anonymous poster hash: 2608a...286
Skrevet

Takk for tips - buffet hørtes veldig smart ut! :)

Skrevet

Da er kofferten pakket og klar, i morgen tidlig går turen til London! :danse::biggrin:

Skrevet

Da er kofferten pakket og klar, i morgen tidlig går turen til London! :danse::biggrin:

¨Ååååh, heldig!!! Enda 24 dager til vi drar.. Du får gi oppdatering på vær osv når du kommer hjem ;)

Skrevet

Er det noen som vet om bra plasser å kjøpe BH ? Jeg har svæææære pupper, så de sukkersøte Bh'ene fra VS funker IKKE til meg. Har prøvd noe fra Change i norge, og det likte jeg. Hyl ut!! :)

Skrevet

Kjøper alle bh'er på M&S, der har de ihvertfall i alle størrelser.

Skrevet

Kjøper alle bh'er på M&S, der har de ihvertfall i alle størrelser.

Men er de skikkelig bra da? :fnise: Altså, problemet mitt er at spilen knekker under puppene! Går konstant med røde merker etter at spilen knekker og kommer ut gjennom stoffet og poker meg :P

Skrevet

Men er de skikkelig bra da? :fnise: Altså, problemet mitt er at spilen knekker under puppene! Går konstant med røde merker etter at spilen knekker og kommer ut gjennom stoffet og poker meg :P

Ja, jeg synes det. Men det er klart, vi er jo alle forskjellige. Og de har jo veldig mange forskjellige bh'er, så det er nok også forskjellig fra bh til bh.

Skrevet

Ja, jeg synes det. Men det er klart, vi er jo alle forskjellige. Og de har jo veldig mange forskjellige bh'er, så det er nok også forskjellig fra bh til bh.

Får prøve der da :) Har alltid tenkt at MS bare var kjerringklær og bestemortruser, men tydeligvis ikke :fnise: Nå er det vel ikke lenge til du drar?? :)

Skrevet

Får prøve der da :) Har alltid tenkt at MS bare var kjerringklær og bestemortruser, men tydeligvis ikke :fnise: Nå er det vel ikke lenge til du drar?? :)

Jeg synes de har mye fint, men det er klart: det er klær for både bestemor og barnebarn for å si det slik. :fnise: Men akkurat undertøy synes jeg er fint å kjøpe der, har noen favorittbh'er jeg alltid kjøper der. :)

Reiser 11.november :hoppe:

Skrevet

Jeg synes de har mye fint, men det er klart: det er klær for både bestemor og barnebarn for å si det slik. :fnise: Men akkurat undertøy synes jeg er fint å kjøpe der, har noen favorittbh'er jeg alltid kjøper der. :)

Reiser 11.november :hoppe:

Hehehe :) Jeg er ekstremt glad i MS matbutikk da ! Tror jeg svei av flere tusen der sist jeg var i York :fnise: Haha, klær for alle ;)

Det er ikke lenge til!!! Uæææh, gleder meg sånn til vi også drar :danse:

Skrevet

Jeg har kjøpt bh'er på Bravissimo i Covent Garden. Der kan du få ordentlig hjelp til å finne riktig størrelse og de har mye fint.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært på Brown's Hotel og det var veldig koselig. Hadde litt champagne ved siden av, noesom staten ekstraspiss på det. Anbefaler Brown's. Fint hotell, men ikke for stivt og pyntetnpr detonerte til high tea.

Takk for svar! Har hørt at Browns skulle væe bra ja :)

Skrevet

Jeg har kjøpt bh'er på Bravissimo i Covent Garden. Der kan du få ordentlig hjelp til å finne riktig størrelse og de har mye fint.

Takk for tips!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...