Millimani Skrevet 9. februar 2014 #141 Skrevet 9. februar 2014 Hvis ikke TS gir lyd fra seg innen et par dager, så burde det være grunn til bekymring... Saken er jo - hvis alt er sant - og det må vi jo anta - at det er en norsk statsborger utsatt for kriminelle handlinger i utlandet (vold), og frykter for sitt liv. Hvis denne tråden blir død og TS aldri svarer igjen, burde ikke administratorene prøve å finne ut hvem TS er for å melde fra til myndighetene? Man må jo komme til bunns i dette. Nå har jeg tenkt på hvordan det går med TS hele helgen, håper hun gir lyd fra seg igjen! Jeg tenker også på TS. Men la det nå gå et par uker...man kan ikke forvente at hun har denne tråden øverst på prioriterings-lista nå, hun kan være i skjul i et helt annet land, og hun kan være på vei hjem til Norge...ja håper hun ikke trenger å ta så mange fly hit og dit for å komme seg hjem, stakkars. Jo, hvis dette er sant så er det verdt å gjøre noe ut av saken. spørsmålet er hvor lang tid det skal gå. Men forhåpentligvis har hun internett-tilgang snart igjen, og husker denne tråden 3
Gjest Santa Barbara Skrevet 9. februar 2014 #142 Skrevet 9. februar 2014 Skikkelig spent på hvordan det går 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #143 Skrevet 9. februar 2014 Har en kompis som er muslim som er kjempe grei, men jeg kunne aldri konventert selv uansett. Anonymous poster hash: 031ed...83d
Vasa Skrevet 9. februar 2014 #144 Skrevet 9. februar 2014 Lest tråden, fikk klump i magen. Lykke til Håper alt er bra med deg. 2
Adhara Skrevet 9. februar 2014 #145 Skrevet 9. februar 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporinger og svar til dette. Irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #146 Skrevet 9. februar 2014 Jeg er i sikkerhet og på europeisk jord. Tusen takk snille mennesker -TS Anonymous poster hash: d77c2...161 48
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #147 Skrevet 9. februar 2014 Jeg er i sikkerhet og på europeisk jord. Tusen takk snille mennesker -TS Anonymous poster hash: d77c2...161 HURRA!!!!!!! Anonymous poster hash: 5e38e...28c 5
Gjest Chloe87 Skrevet 9. februar 2014 #148 Skrevet 9. februar 2014 Så bra!!! Kan du fortelle om reisen hjem? Har du hørt fra han?
Guy Fawkes Skrevet 9. februar 2014 #149 Skrevet 9. februar 2014 Situasjonen er slik at jeg har vaert sammen med min kjaere i snart 4 aar. Vi mottes naar jeg var på en herlig jentetur til Sharm el sheik hosten 2009. Etter å ha snakket mye sammen i ettertid av ferien bestemte jeg meg for å fra ned å besoke han igjen, og jeg endte opp stormende forelsket. Jeg flyttet ned til Egypt for 2 aar siden og ting har stort sett vaert bra, selv om det er ting som jeg skulle onske var annerledes. Men naa i det siste har han forandret seg en del og han onsker at jeg skal konventere til Islam. Da jeg sa at det er uaktuelt slo han meg hardt i ansiktet.. jeg fikk helt sjokk. Han er saa snill og den oppforselen ligner ikke han. Vi planlegger aa faa barn, men naa er jeg veldig usikker paa om det er lurt. Anonymous poster hash: d77c2...161 Du er i stor trøbbel. Kommer du deg ut nå er du heldig. Lager du barn med ham nå, ja da har du bare deg selv å takke. Har du ikke lest om alle som havner i problemer på grunn av region forskjeller. Vet du ikke hva slags syn de har på kvinner.
NovaFlare Skrevet 10. februar 2014 #150 Skrevet 10. februar 2014 Oppdater oss når du har tid da, TS 2
Chia Skrevet 10. februar 2014 #151 Skrevet 10. februar 2014 Jeg er i sikkerhet og på europeisk jord. Tusen takk snille mennesker -TS Anonymous poster hash: d77c2...161 Oppdater oss gjerne videre Hvordan gikk reisen? Har du sagt i fra til han? reaksjoner? 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #152 Skrevet 10. februar 2014 Hun må ikke finne på å dumpe han før hun drar, da kan han nekte henne å dra. Hun må ha pokerface og late som alt er fryd og gammen. Gjerne si hun vil konvertere og det er derfor hun vil til Norge for å dele denne store "gledelige nyheten". Når hun har vært usikker på at hun ikke vil konvertere, så høres det ganske mistenksom ut at hun plutselig skal hjem for å dele denne gledelige nyheten. Anonymous poster hash: ec40a...aab
The Kitten Skrevet 10. februar 2014 #153 Skrevet 10. februar 2014 Nå spør jeg kanskje veldig dumt, men hvordan fikk du penger til reisen uten at han merket noe? 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #154 Skrevet 10. februar 2014 Har tenkt på deg TS, og er kjempe glad for at du er kommet hjem. Anonymous poster hash: ff3ab...14c 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #155 Skrevet 10. februar 2014 Jeg kjenner jeg ble litt rørt. Er utrolig glad for at du er på norsk jord!!! Anonymous poster hash: 55048...a7f 4
Cordelia Skrevet 10. februar 2014 #156 Skrevet 10. februar 2014 Man har aldri garanti for at slike historier er ekte. Men jeg sier bedre at man kommer med råd, enn ikke å gjøre det. 3
Gjest Offensive Pie Skrevet 10. februar 2014 #157 Skrevet 10. februar 2014 Det eneste man taper på å ta slike tråder alvorlig, er noen øyeblikk av sitt liv. Dersom man velger å ikke ta tråden alvorlig, og den er det, kan noen tape uendelig mye mer. Man taper lite ved å satse, mens noen andre kan vinne mye - det er et veddemål det er verdt å ta, i min bok. Jeg tror også at dersom jeg hadde søkt KGs råd i en desperat situasjon, så hadde jeg gitt oppdatering til de som hadde hjulpet meg så snart som mulig. Om jeg hadde flydd i mange timer, så hadde jeg oppdatert før jeg sov. TS har også kun skrevet en linje, ikke en lengre utgreiing. Oppdateringen gjør ikke tråden mindre troverdig i mine øyne. 11
Adhara Skrevet 10. februar 2014 #158 Skrevet 10. februar 2014 Tråden er ryddet for avsporinger, AB-hets, spekulasjoner og svar til dette. Den har blitt ryddet flerfoldige ganger og stenges pga det. Irrlys, mod. 1
Anbefalte innlegg