AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #121 Skrevet 3. august 2014 Utlendingene er flørtete av seg, det skal man ikke legge skjul på. Men de kan da være interesserte i disse jentene fordi. Har hørt masse fine romantiske historier der norske jenter finner seg eksotiske menn fra utlandet. Ikke mist troen jenter! Håper å få en fin historie ut av dette også da! Anonymous poster hash: 62cab...384 Ja, altså det er en stor sannsynlighet for at vi legger mer i det enn guttene. Men det er jo også GODT mulig at det kan være noe mer også. Det er det jeg synes er så rart, som jeg og TS snakket litt om tidligere. At hvis vi var en flørt som ikke betydde noe - hvorfor var de ikke mer på? Hvorfor virket de så sjenerte? Blir gal av å tenke så mye, haha! Leser også mange slike historier Det må da gå bra for NOEN? M Anonymous poster hash: c5ef6...dd0
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #122 Skrevet 3. august 2014 Jepp, du har nok rett, var nok mest sannsynlig ikke noe mer enn litt uskyldig flørting på gang. Men synes du helt ærlig at det er bedre å la være å gjøre noe som helst? Eller å ta kontakt én gang, for å i verste fall kunne legge det bak seg? M Anonymous poster hash: c5ef6...dd0 Neida, er bare å legge inn alle forsøk Jeg er bare en person som har lett for å plukke opp signaler.. Jeg vet hvordan interesserte og ikke interesserte menn oppfører seg. Oppe i hodet på disse karene, vil de somregel legge lista høyt (høyere enn dem selv faktisk). Noe som gjør at de ikke er så ivrig etter kvinner som ikke står til egoet deres, om du skjønner. Utenlandske menn med en helt annen kultur, ser i mange tilfeller ned på bleke mennesker. Ja, de kan til og med være så frekke å undervurdere oss skandinavere. Dette grunnet den lette tilgangen på mus, som de i flere tiår har fått fra oss turister... Kan ikke noe for det, men slike ekle kryp ville jeg holdt meg unna. Brrrr... Men men Om dere ikke er på jakt etter noe permanent hos en mann, så går det sikkert bra å ha det gøy bare. I såfall, så husk gummi på neste charterferie ^^Anonymous poster hash: 9098b...7eb
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #123 Skrevet 3. august 2014 Neida, er bare å legge inn alle forsøk Jeg er bare en person som har lett for å plukke opp signaler.. Jeg vet hvordan interesserte og ikke interesserte menn oppfører seg. Oppe i hodet på disse karene, vil de somregel legge lista høyt (høyere enn dem selv faktisk). Noe som gjør at de ikke er så ivrig etter kvinner som ikke står til egoet deres, om du skjønner. Utenlandske menn med en helt annen kultur, ser i mange tilfeller ned på bleke mennesker. Ja, de kan til og med være så frekke å undervurdere oss skandinavere. Dette grunnet den lette tilgangen på mus, som de i flere tiår har fått fra oss turister... Kan ikke noe for det, men slike ekle kryp ville jeg holdt meg unna. Brrrr... Men men Om dere ikke er på jakt etter noe permanent hos en mann, så går det sikkert bra å ha det gøy bare. I såfall, så husk gummi på neste charterferie ^^Anonymous poster hash: 9098b...7eb I mitt tilfelle, så er han fra utlandet, men bosatt i Norge. Han er ikke fra en typisk charterplass i utgangspunktet heller. Jeg skjønner tankengangen din, og har selv sett hvordan enkelte oppfører seg i f.eks Tyrkia. Jeg vil heller si at en bør stole på magefølelsen sin, and go for it! En har ikke noe å tape på det uansett, om en har en god følelse på det. B Anonymous poster hash: fde7b...dd4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #124 Skrevet 3. august 2014 Neida, er bare å legge inn alle forsøk Jeg er bare en person som har lett for å plukke opp signaler.. Jeg vet hvordan interesserte og ikke interesserte menn oppfører seg. Oppe i hodet på disse karene, vil de somregel legge lista høyt (høyere enn dem selv faktisk). Noe som gjør at de ikke er så ivrig etter kvinner som ikke står til egoet deres, om du skjønner. Utenlandske menn med en helt annen kultur, ser i mange tilfeller ned på bleke mennesker. Ja, de kan til og med være så frekke å undervurdere oss skandinavere. Dette grunnet den lette tilgangen på mus, som de i flere tiår har fått fra oss turister... Kan ikke noe for det, men slike ekle kryp ville jeg holdt meg unna. Brrrr... Men men Om dere ikke er på jakt etter noe permanent hos en mann, så går det sikkert bra å ha det gøy bare. I såfall, så husk gummi på neste charterferie ^^Anonymous poster hash: 9098b...7eb Jeg merker også raskt om en person er interessert eller ikke, og det er derfor jeg er så usikker nå! Var flere som flørtet der jeg var, og jeg la raskt merke til at det var noe de var vandt til å gjøre, for å si det sånn. Men han det er snakk om i min situasjon blir jeg bare ikke klok på. Skjønner godt hva du mener, de fleste er jo sånn. Og jeg har merket det så godt hver eneste gang det har skjedd med meg (at noen flørter når jeg er på ferie). Så hva er det jeg overser nå?? Haha hjelp Anonymous poster hash: c5ef6...dd0
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #125 Skrevet 3. august 2014 Jeg merker også raskt om en person er interessert eller ikke, og det er derfor jeg er så usikker nå! Var flere som flørtet der jeg var, og jeg la raskt merke til at det var noe de var vandt til å gjøre, for å si det sånn. Men han det er snakk om i min situasjon blir jeg bare ikke klok på. Skjønner godt hva du mener, de fleste er jo sånn. Og jeg har merket det så godt hver eneste gang det har skjedd med meg (at noen flørter når jeg er på ferie). Så hva er det jeg overser nå?? Haha hjelp Anonymous poster hash: c5ef6...dd0 Du får bare se hva som skjer, og følge magefølelsen Er ikke meningen å være ekkel, men følte bare at jeg måtte si det jeg visste til dere. Så er det viktig å huske at dere er verdifulle, og fortjener en mann som forguder marken dere går på. Hadde ei venninne med skrantende selvtillitt. Og hun gapte i seg alt av flørting, og resten gikk av seg selv i kjent stil. Hun ble både såret og lurt, forde hun så gjerne ville oppleve å bli elsket.. For din del, håper jeg han er et unntak Anonymous poster hash: 9098b...7eb 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #126 Skrevet 4. august 2014 Man merker fort om noen faktisk er oppriktig interessert eller om de bare flørter. Har vært veldig mye på charterferie der servitører og ja generelt de som jobber der, flørter med masse jenterMen da flørter de som regel litt også ferdig. I mitt tilfelle var det noe mer ekstra, for all del kan det være at jeg følte noe mer enn han. Men er i hvertfall villig til å prøve, dessuten har jeg en magefølelse på at jeg må prøve uansett hva. Har ei jente på facebook som nettopp kom i et forhold med en fyr fra Tyrkia. Det landet har jeg hørt mye dritt om osv. Men for all del kan det jo være de er forelsket. Man vet jo ikke, derfor burde man heller ikke dømme. Jeg synes norske menn er veldig kjedelige, så jeg vil heller satse på en fra utlandet. Men det er vanskelig assa, gidder ikke tenke for mye eller. TSAnonymous poster hash: 62cab...384
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #127 Skrevet 4. august 2014 Jeg merker også raskt om en person er interessert eller ikke, og det er derfor jeg er så usikker nå! Var flere som flørtet der jeg var, og jeg la raskt merke til at det var noe de var vandt til å gjøre, for å si det sånn. Men han det er snakk om i min situasjon blir jeg bare ikke klok på. Skjønner godt hva du mener, de fleste er jo sånn. Og jeg har merket det så godt hver eneste gang det har skjedd med meg (at noen flørter når jeg er på ferie). Så hva er det jeg overser nå?? Haha hjelpAnonymous poster hash: c5ef6...dd0 Uansett hva andre sier så burde du følge din egen magefølelse. Derfor må du prøve og skriv en melding til han. Da slipper du å gruble mer. 👍😁TS 👍Anonymous poster hash: 62cab...384
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #128 Skrevet 4. august 2014 Du får bare se hva som skjer, og følge magefølelsen Er ikke meningen å være ekkel, men følte bare at jeg måtte si det jeg visste til dere. Så er det viktig å huske at dere er verdifulle, og fortjener en mann som forguder marken dere går på. Hadde ei venninne med skrantende selvtillitt. Og hun gapte i seg alt av flørting, og resten gikk av seg selv i kjent stil. Hun ble både såret og lurt, forde hun så gjerne ville oppleve å bli elsket.. For din del, håper jeg han er et unntak Anonymous poster hash: 9098b...7eb Det er jo bra å være litt realistisk også. Men ja, man må følge sin egen magefølelsen. Tror vi har selvrespekt nok til å skjønne når vi blir playa eller lekt med. Tar ikke hvem som helst heller, jeg følte bare at det var noe spesielt denne gangen. Hvorfor har jeg ikke følt det før? Er ikke desperat heller, bare meget betatt! 😂😂 Fortvilt TSAnonymous poster hash: 62cab...384
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #129 Skrevet 4. august 2014 Nå har jeg snakket med min utvalgte. Haha. Ettersom han kontaktet meg så sendt igår, så han ikke meldingen min før idag og svarte da jeg ennå sov. Jeg vet han er på jobb, så noen skikkelig samtale ble det desverre ikke. Han svarte på en måte bare på det jeg spurte om. Han spurte ikke meg tilbake om noe. Men nå har jeg ihvertfall snakket med ham. Så da blir det enklere om jeg møter på ham neste gang. bAnonymous poster hash: fde7b...dd4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #130 Skrevet 4. august 2014 Nå har jeg snakket med min utvalgte. Haha. Ettersom han kontaktet meg så sendt igår, så han ikke meldingen min før idag og svarte da jeg ennå sov. Jeg vet han er på jobb, så noen skikkelig samtale ble det desverre ikke. Han svarte på en måte bare på det jeg spurte om. Han spurte ikke meg tilbake om noe. Men nå har jeg ihvertfall snakket med ham. Så da blir det enklere om jeg møter på ham neste gang. bAnonymous poster hash: fde7b...dd4 Kanskje han tar mer kontakt når han har bedre tid! Bra innstilling! TSAnonymous poster hash: 62cab...384
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #131 Skrevet 4. august 2014 Kanskje han tar mer kontakt når han har bedre tid! Bra innstilling! TSAnonymous poster hash: 62cab...384 Satser på det! B Anonymous poster hash: f971a...4b6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #132 Skrevet 4. august 2014 Jeg synes norske menn er veldig kjedelige, så jeg vil heller satse på en fra utlandet. Men det er vanskelig assa, gidder ikke tenke for mye eller.Anonymous poster hash: 62cab...384 Det er vel derfor mange stikker til andre land for å finne seg ei jente, fordi norske damer fyker rundt med utlendinger eller med "artige" menn fra Norge. Anonymous poster hash: 23512...d37
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #133 Skrevet 4. august 2014 Det er vel derfor mange stikker til andre land for å finne seg ei jente, fordi norske damer fyker rundt med utlendinger eller med "artige" menn fra Norge. Anonymous poster hash: 23512...d37 Synes du dømmer litt for mye jeg... La folk få gjøre hva de vil.. Anonymous poster hash: 62cab...384
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #134 Skrevet 4. august 2014 Er det noe nytt, M og TS? B Anonymous poster hash: f971a...4b6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #135 Skrevet 4. august 2014 Er det noe nytt, M og TS? BAnonymous poster hash: f971a...4b6 M Nei, han har ikke vært pålogget i hele dag:( tyypiskAnonymous poster hash: c5ef6...dd0
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #136 Skrevet 4. august 2014 Åå så dumt! BAnonymous poster hash: fde7b...dd4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #137 Skrevet 4. august 2014 Er det noe nytt, M og TS? BAnonymous poster hash: f971a...4b6 Nei, dessverre 😂 vurderer å gi opp assaaaa!!! Anonymous poster hash: 62cab...384
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #138 Skrevet 4. august 2014 Nei, dessverre 😂 vurderer å gi opp assaaaa!!! Anonymous poster hash: 62cab...384 TS hvor lenge siden er det du møtte han på ferie? For jeg føler jeg har brukt aaalt for lang tid😩Anonymous poster hash: c5ef6...dd0
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #139 Skrevet 4. august 2014 TS hvor lenge siden er det du møtte han på ferie? For jeg føler jeg har brukt aaalt for lang tid😩Anonymous poster hash: c5ef6...dd0 3 uker nå 😂 Han har ikke vært aktiv heller, han har ganske åpen profil også.. Han jobber fra 8 til halv ett da, så skjønner han ikke har tid. Han har jo en gammel mobil også, venninnen har iphone så har jo kontakt med henne 😅 Men har allerede begynt å gi opp, eller slutta å vente. Hvis eller når han godtar får jeg heller ta det da. Hvor lenge har du venta da?? Du kan jo bare sende melding, jeg ville gjort det uansett om han ikke er pålogget! TSAnonymous poster hash: 62cab...384
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #140 Skrevet 4. august 2014 3 uker nå 😂 Han har ikke vært aktiv heller, han har ganske åpen profil også.. Han jobber fra 8 til halv ett da(morgen til natt) så skjønner han ikke har tid. Han har jo en gammel mobil også, venninnen har iphone så har jo kontakt med henne 😅 Men har allerede begynt å gi opp, eller slutta å vente. Hvis eller når han godtar får jeg heller ta det da. Hvor lenge har du venta da?? Du kan jo bare sende melding, jeg ville gjort det uansett om han ikke er pålogget! TSAnonymous poster hash: 62cab...384 Anonymous poster hash: 62cab...384
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå