Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drittkjedelig. De er ensporede, selvopptatte og har psykopatiske trekk. Tjener ræva, dårlig i senga. Nesten aldri hjemme. Et nattskift varer i 12 timer minst. Styr unna!

Anonymous poster hash: aedf0...c0f

Dette stemmer godt med eksen, men tviler på at alle i politiet er sånn <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/tunge.gif' alt=':P'>

Anonymous poster hash: 6503e...b54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved Politihøgskolen avd. Kongsvinger er poenggrensen 45,0, (4,5 i snitt).

http://www.phs.no/

Anonymous poster hash: a4731...73e

Spiller ingen rolle han kom inn uansett

Anonymous poster hash: 89dcc...3f2

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Er det noen spesiell grunn til at du dikter opp slikt pisspreik? Elsker du å trolle?

F.eks.: Man kommer ikke inn på politistudiet med 3 i alle fag. Man bør ha rundt 5 i snitt for å være sikker på at man kommer inn. Og det er først hvis man blir funnet personlig egnet gjennom flere tester, blant annet fysiske tester, personlighetstester, evnetester (språk, logikk, osv.), samhandlingstester (hvordan man fungerer i grupper/med andre mennesker), osv.

Men for all del, troll i vei.

Buhuhu, men for all del, buhuhu.

Hører ikke hva du prøver å si pga all hikstingen.

;)

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

De med fascistiske trekk blir luket ut før de engang får prøvd seg på studiet. Det er flere tester kommende studenter må gjennom før de blir tatt inn. Se forrige svar.

Jeg skjønner ikke hva du tror du oppnår ved å være slik en løgnaktig klovn.

Du kan jo spørre deg selv det spørsmålet, i og med at det er du som er den løgnaktive fascistklovnen av oss to. Ingen fascister i VÅRE gater! Ingen fascister i VÅRE gater! Homo.

Skrevet

De er helt vanlige folk men setter ofte jobben i første rekke - akkurat som en del andre folk som foretrekker jobben fremfor forhold og familien. Ikke velg kjæreste ut fra yrke, finn ut om fyren er grei og behandler deg og andre skikkelig. Det høres ut som om du skal gifte deg, men du er i begynnelsen av et forhold ? Hva er egentlig problemet ?

Anonymous poster hash: 1ff5f...8ab

Vi har kjent hverandre lenge som venner, men med en spesiell kjemi. Sier ikke at vi gifter oss, men å hoppe i dette innebærer mye for meg. Både fordi jeg tror ting kan skje raskt, og viktigst av alt:hensyn til barnet mitt.

Jeg liker å være forberedt og gjennomtenkt.

Anonymous poster hash: 99829...8c0

Skrevet

Ts her. Vet ikke om alle har lest HI, men var ikke ute etter personlighetsanalyser. Jeg kjenner denne mannen (som forøvrig nå har fått jobbtilbud fra pst :/)

Jeg håpte på tilbakemeldinger ifht det praktiske rundt et samliv med en politimann.

Fyren er smart, har en annen utdannelse før phs. Han er rolig og myndig, men også morsom og tøysete på privaten. Så personligheten hans er jeg ikke redd for, ei heller intellektet ;)

Skrevet

Drittkjedelig. De er ensporede, selvopptatte og har psykopatiske trekk. Tjener ræva, dårlig i senga. Nesten aldri hjemme. Et nattskift varer i 12 timer minst. Styr unna!

Anonymous poster hash: aedf0...c0f

Jeg slenger meg på dette.

Min politimann var i tillegg veldig mistenksom, og alltid for trøtt til sex.

Anonymous poster hash: 07684...1c6

Skrevet

Anonymous poster hash: 07684...1c6

Håper jo på heit dampende sex, srlvfølgelig ;)

Ts

Skrevet

Din gnom.

https://www.politi.no/politihogskolen/aktuelt/nyhetsarkiv/2006_10/

De snakker om det jeg refererte til nederst på siden under "hvorfor politi".

Der har du et eksempel på at det jeg sa faktisk stemmer så du kan klappe igjen kjeften din og slutte å pastå at jeg kommer med oppspinn.

Her er det altså en undersøkelse som viser hvilke grunner folk oppgir. Med andre ord motbeviser du deg selv. Det er hva studentene selv sier er grunnene. Undersøkelsen sier direkte at du lyver om hvorfor folk vil bli politi. Du påstår at det ikke er disse tingene, men likevel viser en undersøkelse (en anonym spørreundersøkelse av et representativt utvalg) at disse påståtte politimennene som sier noe annet er oppspinn fra ende til annen.

Også andre ting som kommer frem på denne siden beviser at du bare prater tull.

Og nei jeg har ikke blitt tatt av politiet og har aldri vært i klammeri med de. Men jeg har personlig erfart ting som at politiet har ledd av en utenlandsk mann (tysk) med knekt arm som har blitt brutalisert av vektere og som klagde til politiet hvorav de lo av han og svarte (you probably deserved it)
Åpenbart flere løgner.

Jeg har en haug med historier jeg kunne dratt fra den tiden. Men selfølgelig du vil jo bare definere det som oppspinn siden jeg ikke kan bevise at det skjedde. Og nei jeg sier ikke det jeg sier utifra noen få eksempler heller, jeg har faktisk sett en god del dritt fra folk man burde kunne forvente bedre av.
Du har jo løyet så langt, så hvorfor skulle man feste lit til andre fantasifostre du produserer?

Men jeg sier heller ikke at det gjelder alle, det finnes garantert kjempebra politfolk som gjør en ypperlig innsats på alle områder. Jeg tror bare at hvordan yrket funngerer og hva slags personer som tiltrekkes av yrket gjør at det alltid vil finnes en grei andel personer som ikke burde vært der.
Det hjelper ikke å være tiltrukket av noe når du blir silt ut underveis. Og din egen artikkel beviser at politiet slett ikke er som du påstår.
  • Liker 1
Skrevet

Buhuhu, men for all del, buhuhu.

Hører ikke hva du prøver å si pga all hikstingen.

;)

Problemet er vel heller at du er immun mot faktainformasjon.

• Liker 1
Skrevet

Med andre ord, du er ikke attraktiv. Han tente ikke på deg.

Skrevet

Jeg er politimann med mer enn 30 år i etaten. Det er strenge krav for å bli polititjenestemann/ kvinne. Da jeg kom inn på politiskolen, var det en av 10.

Jeg tjener 6-7 hundre tusen i året

Jeg har reddet flere menneskeliv - med fare for eget liv

Jeg er aktiv i det lokale barne og ungdomsarbeidet

Jeg har fire fadderbarn som jeg følger opp og gir en framtid

Jeg har aldri dømt noen

Anonymous poster hash: c86e5...c94

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...