Gå til innhold

Kona ønsker å prøve en større kuk.

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_KnightOwl
Skrevet

Innlegget var skrevet i fiksjon for å vise det brutale i hva cuckolding er. Det er noe paradoskalt psykologisk over cuckolding og for å vekke hans dype holdninger og selv var det på tide med en provoserende vekker. Hva han får ut av innlegget viser hva han i sin natur er. Blir han som deg kvalm så er han nå så provosert at han lettere erkjenner at han ikke kan gi henne noen valg utover å forholde seg til deres ekslusivitet eller se til å forsvinne fra hans liv. Derfor denne provoserende fiksjonen.

Metoden for å vekke/fremme hans erkjennelse og beslutning tok i bruk samme trekk som ligger i begrepet cuckolding. De fleste mennesker og deres selv hadde aldri akseptert å leve i et slikt forhold. Ikke jeg heller. Hvem vil leve i et forhold basert på paradokser - i et gjøkerede der en fostrer opp eventuelle andres barn, fratatt sin rolle som mann og evig nummer 2? Det valget må han ta.

Anonymous poster hash: bf8d4...6e3

cuck-hva?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy faen..Hadde mannen min spurt meg om å ha sex med andre, hadde jeg dumpet ham. Uansett hvor "snilt" han hadde spurt.

Anonymous poster hash: ff54c...484
  • Liker 1
Skrevet

Nå syntes jeg TS får litt hard kritikk her. Han virker snill som dagen er lang og har dessverre en kone som overhodet ikke setter pris på det. Han

har nok funnet ei som er rake motsetningen av han.

hei!:)

Godt å se at der finnes jenter som viser litt forståelse. Car også med ei dame en gang, som sa rett ut at hun syntes jeg hadde for liten penis, selv om dette aldri hadde skjedd meg før eller at jeg hadde tenk noe over dette før vi ble sammen. Snill som jeg var, så gikk jeg med på å bruke sånn penihylse som jeg trer utenpå penisen når vi hadde sex. Var fordi jeg ikke turte å si imot henne. Er heldigvis med ei jente nå som er snill og omsorgsfull og er veldig fornøyd med min helt gjennomsnittlige penis.:) Men skal inrømme at det gjorde at jeg ble mere usikker på størrelsen min etterpå. Men hun jeg er med nå sier at min er mer enn nok stor, så velger å tro på henne.:)

Anonymous poster hash: 4eca2...a46

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hei

Jeg og kona har vært gift i fem år, for min del har det vært fem flotte år og jeg elsker henne veldig høyt. Jeg jobber veldig hardt for at vi skal kunne ha et komfortabelt liv sammen, og jeg ønsker å gi henne alt hun ønsker seg. Men problemet er at hun også ønsker seg noe jeg ikke kan gi henne. Min penis er dessverre bare 15 cm lang, jeg vet den ikke er så stor, men jeg har aldri tenkt noe særlig over det. Hun sa til meg at hun elsker meg veldig høyt, men skulle ønske jeg var litt større, hun klandrer meg ikke, siden hun vet dette er noe jeg ikke kan kontrollere. Hun har hintet litt til å ha sex med andre menn, jeg har oversett det, men så en dag spurte hun rett ut. Hun sier at hun aldri vil gjøre det uten min velsignelse, men hun håper jeg forstår at hun har lyst til å bli tilfredsstilt. Er det egoistisk av meg å ikke gå med på dette?, jeg synes hun fortjener en stor en, med det gjør og veldig vondt at hun ønsker å ha sex med noen andre. Noen som har lignende erfaringer?, hva er deres mening om saken?

Anonymous poster hash: 751eb...cc1

storforlangende kjerring. 15 cm er jo det som er vanligst å ha. Er hun helt dum? Dessuten er ikke lengden men tykkelsen det som tells. Om hun vil ha en større en så får hun prøve en større dildo da. Hun kan jo ikke forvente at du skal være ok med at hun ligger med en annen.
Gjest BettyBoop
Skrevet

Er nok mer hennes problem, 15 burde holde, hun er nok temmelig vid.

ja. Ts si til henne at hun får begynne å gjøre knipeøvelser.
Skrevet

Menn med liten tiss pleier å skylde på at "dama er vid"...

Og det samme andre veien. Jeg er selv 18 cm lang og bra tykkelse. Men etter sex med en litt chubby dame fikk jeg høre via venninner at hun syns pikken min var under gjennomsnittet!

Har hatt sex med 40+ damer og det er uten tvil noen som er vide og noen som er trange.

Så det finnes også damer som beskylder guttene for å være den "skyldige".

Problemet er at det er super tabu å prate om hvor vid en dame er mens det er helt normalt å prate om størrelsen til gutta.

Så dette går begge veier, husk det.

Anonymous poster hash: 9d013...59b

• Liker 6
Gjest BettyBoop
Skrevet

Wtf?! Er som om du skulle sagt at "Du, jeg vil prøve ei som er trangere."

Dump henne.

vet du. Jeg syns ts faktisk skal si det bare på pur faen. Så får hun selv føle på hvordan det er. Jeg hadde vært så barnslig at jeg hadde tatt igjen og vært skikkelig slem tilbake som hevn om jeg var ts
Skrevet

vet du. Jeg syns ts faktisk skal si det bare på pur faen. Så får hun selv føle på hvordan det er. Jeg hadde vært så barnslig at jeg hadde tatt igjen og vært skikkelig slem tilbake som hevn om jeg var ts

Indeed.

Hadde jeg vært TS hadde jeg blitt helt satt ut over at noen kunne si noe sånt. Er jo ikke noe forskjell på det hun sier, og om han hadde sagt at han ville hatt ei som var trangere. Vedder på at det hadde blitt andre boller da.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Indeed.

Hadde jeg vært TS hadde jeg blitt helt satt ut over at noen kunne si noe sånt. Er jo ikke noe forskjell på det hun sier, og om han hadde sagt at han ville hatt ei som var trangere. Vedder på at det hadde blitt andre boller da.

ja. Ikke sant
Skrevet

Så mitt forslag; Send henne på hode og ræva ut.

Skrevet

Jeg ville ikke dumpet henne utelukkende pga. spørsmålet. Hun spør jo deg om lov, hun ymter frempå ideen sin, hun sier at hun aldri vil gjøren noe uten din velsignelse. Kanskje handler det ikke om størrelsen, kanskje handler det om at hun tenner på å bli brukt av en annen, tenner på at du ser henne ha seg med e annen eller lignende fantasi. Du må selv føle hva som er greit for deg. Er ingenting av dette greit, så må du prate med henne. Er dette noe hun føler hun MÅ gjennomføre, så kan du heller dumpe henne.

Anonymous poster hash: 891b2...363

Har mine tvil om dette er ekte, men så klart er spørsmålet dumpegrunn.

Hadde hun spurt kun om de kunne prøve å ha sex med andre så er det en sak, men å si at man vil ha sex med noen andre fordi de er misfornøyd med kroppen til kjæresten er noe helt annet.

Jeg tviler på at det er ekte som sagt, men man vet aldri med dagens kvinnfolk.

Anonymous poster hash: 0c0e0...43b

Skrevet

Ville foreslåtte knipeøvelser, for dama må være litt slapp i strikken.

Støtter også koffert + utsiden av døra.

Skrevet

Hei

Jeg og kona har vært gift i fem år, for min del har det vært fem flotte år og jeg elsker henne veldig høyt. Jeg jobber veldig hardt for at vi skal kunne ha et komfortabelt liv sammen, og jeg ønsker å gi henne alt hun ønsker seg. Men problemet er at hun også ønsker seg noe jeg ikke kan gi henne. Min penis er dessverre bare 15 cm lang, jeg vet den ikke er så stor, men jeg har aldri tenkt noe særlig over det. Hun sa til meg at hun elsker meg veldig høyt, men skulle ønske jeg var litt større, hun klandrer meg ikke, siden hun vet dette er noe jeg ikke kan kontrollere. Hun har hintet litt til å ha sex med andre menn, jeg har oversett det, men så en dag spurte hun rett ut. Hun sier at hun aldri vil gjøre det uten min velsignelse, men hun håper jeg forstår at hun har lyst til å bli tilfredsstilt. Er det egoistisk av meg å ikke gå med på dette?, jeg synes hun fortjener en stor en, med det gjør og veldig vondt at hun ønsker å ha sex med noen andre. Noen som har lignende erfaringer?, hva er deres mening om saken?

Anonymous poster hash: 751eb...cc1

Som mann med cuckold-fetisj ser jeg minst to forklaringer på denne posten. En mulighet er at TS faktisk er ganske kuet - slik Lille-Pus oppfatter ham, ikke helt uten grunn. Det finnes dessverre en del mennesker som lar seg overkjøre av partneren og nærmest lever i et SM-liknende dominansforhold, bare med den forskjell at den kuede part ikke har sadomasochistisk tenning og følgelig ikke har det samme utbytte av skjevheten som en sadomasochist.

Selv har jeg sans for skjeve forhold, men det gjelder forhold der skjevheten er ønsket av begge og der man er åpne seg imellom om skjevheten. Dessverre finnes det en del selvsentrerte, bitchy kvinner som er opplært til å tenke at de «fortjener alt» bare fordi de er kvinner, slike kvinner vil gjerne få det akkurat som de vil i hverdagen, men de vil aldri kalle seg dominante eller innrømme at de dominerer sin mann.

Takke meg til ærlige, åpne SM-forhold, der kvinnen eller mannen har privilegier og der begge parter finner glede i skjevheten, enten den går i hans eller hennes favør. Min mistanke er at TS egentlig er en mann med cuckold-fetisj som tenner på at hans kone ønsker å tilfredsstilles av andre menn. Det kan være at han har oppdaget at det finnes en del bitchy, selvsentrerte damer her på KG, og at han har håpet å finne kvinnesjåvinistisk forsvar for «kvinnens rett til å bli tilfredsstilt» når han opprettet en slik tråd. I så fall kan han ha blitt litt skuffet. :P

• Liker 1
Skrevet

Hvis du stiller deg spørsmålet TS om du skal tillate madamen å ha seg med andre "større" menn så er du på vei inn i et samspill som heter cuckolding. Noen liker dette livet og andre liker dette samspillet som kvinnen som får ha sex med andre menn og tredjepart "The Bull" liker å være den som er den foretrukne mannen.

Noen menn som er vokst opp med lav alfa faktor vil kunne tenne på å være cuckold/hanreien i forholdet. Det er han du ville være/bli i et slikt forhold. De tenner på det at kvinnen har seg med andre osv. Gjør du det i dine fantasier så er vell praksis litt lettere.

Gjør du det ikke så er det tid for realitetsorientering av madamen om spillereglene i deres forhold. Velger du ekslusiv så er det opp til henne å gjøre et valg om hun vil følge dette eller å havne på ræva ut døra. Gjør det til hennes valg. Du vet hva du vil og thats it. Uansett hva du velger så er det å ta ditt valg det er det som vil si å være mann.

Min samboer var tidliger med en cuck/hanrei og hun lever i dag med sin Bull som er meg. Når vi knuller har vi videoer på fra hennes tidligere forhold som viser hans lille utstyr(12cm) og hans manglende effekt i sengen, og hun uttrykker at hun nå elsker å ha en mann som er 3-4 ganger større i volum som fast partner og orgasmeleverandør. Mye av vår tenning dreier seg rundt dette faktum mens vi har herlig sex, og når jeg treffer han tilfeldig i butikken, eller andre steder, vet han og jeg at vi ikke stiller i samme liga. Vi går begge hvert til vårt, han hjem til den lille feite dama han har selvtillit til og jeg til hun han ikke klarte å holde på. Når jeg forteller at jeg har truffet han ler vi godt. Det er vårt kick, og for et kick.

Er du provosert nå eller vil du fortsatt være cuck/hanrei?

Innlegget var skrevet i fiksjon for å vise det brutale i hva cuckolding er. Det er noe paradoskalt psykologisk over cuckolding og for å vekke hans dype holdninger og selv var det på tide med en provoserende vekker. Hva han får ut av innlegget viser hva han i sin natur er. Blir han som deg kvalm så er han nå så provosert at han lettere erkjenner at han ikke kan gi henne noen valg utover å forholde seg til deres ekslusivitet eller se til å forsvinne fra hans liv. Derfor denne provoserende fiksjonen.

Metoden for å vekke/fremme hans erkjennelse og beslutning tok i bruk samme trekk som ligger i begrepet cuckolding. De fleste mennesker og deres selv hadde aldri akseptert å leve i et slikt forhold. Ikke jeg heller. Hvem vil leve i et forhold basert på paradokser - i et gjøkerede der en fostrer opp eventuelle andres barn, fratatt sin rolle som mann og evig nummer 2? Det valget må han ta.

Jeg tror du har misforstått hvis du tror cuckold-fetisj handler om manglende selvtillit. På samme måte som det er en misforståelse når noen tror den som tenner på den underdanige posisjon i SM-samspill bare gir etter av svakhet og manglende ryggrad. Det som driver mennesker til å godta en rolle de færreste vil godta - for jeg er jo fullstendig på det rene med at hverken hun eller hennes elskere ville drømt om å leve på samme måte - er nettopp tenningen ved det forbudte, tenningen ved å trosse seg selv. Og det kan være sterke menn og kvinner som tenner på å være svak overfor en partner. Det er forskjell på å være svak fordi man tenner på det og å være svak fordi man mangler selvtillit og/eller ikke tror man har noe valg.

Det er heller ikke slik at alle kvinner i cuckold-relasjoner får barn med sine elskere. Så når du fremstiller det som at dette (barn med andre) nærmest hører med, har du tegnet et skjevt bilde av den virkelighet menn i cuckold-forhold forholder seg til.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde seriøst vurdert å pakke kofferten hennes og sette den på trappa...

Gjennom alle disse er dette første gang jeg har sett det fornuftig å plusse et innlegg av deg.

Skrevet

Send henne på en med 30 cm. Da setter hun nok ekstra pris på en mer normal en..

Anonymous poster hash: dd483...f36
Skrevet

Send henne på en med 30 cm. Da setter hun nok ekstra pris på en mer normal en..

Anonymous poster hash: dd483...f36

Mener du en hest?:P Kanskje pipa hadde fått en annen låt da ja, hehe😂

Anonymous poster hash: 4eca2...a46

Gjest BettyBoop
Skrevet

Nei helt seriøst. Tru med skillsmisse om hun ikke skjerper seg. Sånn kan hun ikke behandle deg. Hun bør legge seg langflat og be kraftig om tilgivelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...