Gjest Riskjeks Skrevet 9. desember 2013 #61 Skrevet 9. desember 2013 Jeg vil også råde deg til å se litt på kostholdet ditt. Hvis du får i deg lite (sunt) fett, mangler viktige vitaminer/mineraler osv kan det påvirke huden. Et annet råd er å bruke solkrem i ansiktet året rundt, bare du er utendørs. Solen skader om vinteren også.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #62 Skrevet 10. desember 2013 Jeg venter litt og håper på at flere kan gi noen tips (selvfølgelig noe annet enn at jeg skal dra meg til en kirurg eller gi opp livet)... Tusen takk for ditt tips om Mary Kay, jeg kommer til å sende deg mail etter at jeg har forhørt meg litt og sett litt nærmere på det. Må vite fleres meninger. Syns det er pinlig å prate med en selger og avslå et tilbud. Må vite litt mer fra noen som ikke tjener på at jeg kjøper produktet først Men veldig takknemlig for alle sånne råd likevel! Dere behøver ikke gjette mer på alderen min nå.. Frykter at jeg snart bikker pensjonistilværelsen her inne... Trodde ikke jeg kom til å preges av dette, men det gjorde faktisk LITT vondt i forfengelighetshjertet mitt(min feil da, jeg vet, men råd til dere andre hvis dere vurderer å gjøre slikt) TS Anonymous poster hash: f76c7...a7c Ikke la deg lure til å begynne med mary kay! Dette er ikke et bra merke, inneholder mye gruff. Har ikke brukt det selv, men vet om flere som omtrent har ødelagt huden sin pga denne hudpleien. Ei ble full av kviser i hele ansiktet, og ei annen fikk en allergisk reaksjon og så helt forferdelig ut. Mange av produktene inneholder lanolin og mineralolje som tetter porene. Styr unna. Gå heller til en hudpleier og rådfør deg. Anonymous poster hash: 6b9ed...91c 11
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #63 Skrevet 10. desember 2013 Jeg vil anbefale en øyekrem som er litt mer anti-age enn din egen alder. Vanskelig å se ut i fra bildet, men lurt å gå innom en salong å be om råd. Decleor og Carita har øyekremer til forskjellige aldre om jeg husker rett. Og man bruker kremer etter hudens alder, ikke etter egen alder bare så det er sagt. Dette er altså ikke noe uvanlig. Ikke bruk for tunge kremer rundt øynene, men hold deg til øyekrem. Bruk øyekrem med solfaktor på sommeren (tror Priori skal ha en). Man kan ikke gjøre noe med mimikkrynker, men mistenker at du har en blanding av tørrhetslinjer og mimikklinjer, og tørrhetslinjene hjelper en øyekrem mot! Den vil også forebygge fremtidige rynker. Og jeg har selv vært borti MaryKay, og anbefaler det ikke! Da får du fort milier rundt øynene i tillegg... Hilsen hudpleier Anonymous poster hash: 6628b...2a4 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #64 Skrevet 10. desember 2013 Jeg synes det så ut til at du hadde mye rynker til å være så ung... Men, det finnes håp! Du har selvfølgelig muligheten til facelift eller botox... MK-produktene kjenner jeg ikke så skal ikke uttale meg om de. Men jeg kan fortelle om en mann jeg kjenner, i 50-årene, men som så mye eldre ut grunnet mye rynker. Han kom over noe som het NU-Skin, og hadde det ikke vært for at jeg så forandringen på han hadde jeg aldri trodd på det selv. Han brukte den ofte (morgen og kveld) i ca ett halvt års tid før man så resultater... Han fortsatte i ca ett år, og ble altfor glatt. Nå har han roet ned, bruker det ca annenhver måned og ser helt normal ut for alderen. Hverken han eller jeg selger produktet, men jeg linker til hjemmesiden så kan du se på det og lese selv, og velge selv om du føler det er verdt å prøve eller ikke Bare vær obs, de har masse produkter, og mye som er humbug som de også prøver å selge, så ikke tro på alt de sier om du velger å ringe de for å høre...https://www.nuskin.com/content/nuskin/no_NO/products/nuskin/shop_all_products/galvanic_spa/97101332.html Anonymous poster hash: 6c167...444
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #65 Skrevet 10. desember 2013 Det er denne serien her du trenger: http://www.yourcoffeebreak.co.uk/wp/wp-content/uploads/Mary-Kay1.jpg Jeg husker ikke hva den heter, men det er det beste av det beste de har. Den er ganske dyr, men du får med alt sammen på bildet. Jeg har aldri sett så mange fornøyde damer samlet på et sted, og det er helt utrolig resultat. Håper du sender meg en privat mld her inne så jeg får gitt deg navnet hennes, hun kunne virkelig hjulpet deg med dette her. Edit: Serien heter Mary Kay Repair. Du vet at kremmer ikke hjelper på rynker som allerede er kommet sant? Det må forebygges av kremer FØR det dukker opp rynker. Anonymous poster hash: eec0a...4d4 7
Alja Skrevet 10. desember 2013 #66 Skrevet 10. desember 2013 (endret) Du vet at kremmer ikke hjelper på rynker som allerede er kommet sant? Det må forebygges av kremer FØR det dukker opp rynker. Anonymous poster hash: eec0a...4d4 Det er det som er greia med akkurat den serien der. men her syntes folk mk bare er bull så jeg gidder ikke skriver mer om den serien Endret 10. desember 2013 av Alja91 1
Unia Skrevet 10. desember 2013 #67 Skrevet 10. desember 2013 En krem uansett hvilket merke kan ikke fjerne rynker uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #68 Skrevet 10. desember 2013 Nei, jeg ser jo nå at det ikke var så merkelig. Hun ville vel selge meg noen øyenkremer da og det er strengt tatt ikke normalt å se ut som en 45åring når man er 20? Det var vel like greit at jeg ble klar over det...Eller ikke.... Eller ja.... jajaja.... TS Anonymous poster hash: f76c7...a7c Yngre mennesker har av og til perioder i livet (småbarn, eksamen, dødsfall, stress, sykdom e.l.) der de ser ut som de er langt over 40 rundt øynene. De fleste har hatt det og så går man tilbake til sin "vanlige" hud fordi huden til en 21-åring er kjempeelastisk. Så det er ingen grunn til å tro at det ikke er reversibelt. Forebyggende: drikk nok. Spis sunt (fett, grønt og frukt), sov nok og ro ned. Kosmetikk er nettopp kosmetikk. Det dekker over. Men hvorfor dekke over dersom du kan fjerne problemet? Blir litt som å spise sjokolade selv om du er allergisk og så gnaske nedpå med allergitabeletter for å holde reaksjonen i sjakk. Det fremgår ikke av bildet at du har tørr hud. Tvert imot ser det ut som den kan være fet og litt irritabel. Derfor anbefaler jeg at du vasker ansiktet normalt (vann på myk klut - ikke såpe) og legger på en tepose på hvert øye i en times tid i kveld (og så ofte du vil, egentlig). Trekker sammen huden og roer den ned. For fuktighet i ansiktet kan du påføre honning blandet med sitron eller ren avokado. Trenger ikke noe krem. Sørg for å roe ned huden så vil "rynkene" (som nok er noe så enkelt som hoven hud) forsvinne av seg selv. Det er også mulig at du anstrenger øynene daglig. Trenger du kanskje briller? Myser du mye? Om du har for vane å tenke med øynene så slutt med det. Prøv å slappe av i ansiktet mens du leser og jobber. Anonymous poster hash: a4dac...f6f
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #69 Skrevet 10. desember 2013 Reagerer mer på at du er 21, og du sier din far er langt over 70,det er sykt det... Men av bildet ville jeg tippa at du nærmer deg 50, min mor har slike rynker og hun fyller 50 neste år Anonymous poster hash: ba7b4...57f 4
muffin26 Skrevet 10. desember 2013 #70 Skrevet 10. desember 2013 Reagerer mer på at du er 21, og du sier din far er langt over 70,det er sykt det... Men av bildet ville jeg tippa at du nærmer deg 50, min mor har slike rynker og hun fyller 50 neste år Anonymous poster hash: ba7b4...57f det synes jeg også var rart heheh. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #71 Skrevet 10. desember 2013 Reagerer mer på at du er 21, og du sier din far er langt over 70,det er sykt det... Men av bildet ville jeg tippa at du nærmer deg 50, min mor har slike rynker og hun fyller 50 neste år Anonymous poster hash: ba7b4...57f Det som er sykt er at du kommenterer slik. Tipper du har white trash foreldre som fikk deg når de var nykonfirmert. Anonymous poster hash: 3078d...9a2 19
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #72 Skrevet 10. desember 2013 Ikke la deg lure til å begynne med mary kay! Dette er ikke et bra merke, inneholder mye gruff. Har ikke brukt det selv, men vet om flere som omtrent har ødelagt huden sin pga denne hudpleien. Ei ble full av kviser i hele ansiktet, og ei annen fikk en allergisk reaksjon og så helt forferdelig ut. Mange av produktene inneholder lanolin og mineralolje som tetter porene. Styr unna. Gå heller til en hudpleier og rådfør deg. Anonymous poster hash: 6b9ed...91c Enig der, gå heller for mer naturlige produkter. Mary Kay er også testet på dyr!!! Anonymous poster hash: f094b...3cf 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #73 Skrevet 10. desember 2013 Ikke la deg lure til å begynne med mary kay! Dette er ikke et bra merke, inneholder mye gruff. Har ikke brukt det selv, men vet om flere som omtrent har ødelagt huden sin pga denne hudpleien. Ei ble full av kviser i hele ansiktet, og ei annen fikk en allergisk reaksjon og så helt forferdelig ut. Mange av produktene inneholder lanolin og mineralolje som tetter porene. Styr unna. Gå heller til en hudpleier og rådfør deg. Anonymous poster hash: 6b9ed...91c Jeg kommer ikke til å kjøpe Mary Kay. Jeg vil anbefale en øyekrem som er litt mer anti-age enn din egen alder. Vanskelig å se ut i fra bildet, men lurt å gå innom en salong å be om råd. Decleor og Carita har øyekremer til forskjellige aldre om jeg husker rett. Og man bruker kremer etter hudens alder, ikke etter egen alder bare så det er sagt. Dette er altså ikke noe uvanlig. Ikke bruk for tunge kremer rundt øynene, men hold deg til øyekrem. Bruk øyekrem med solfaktor på sommeren (tror Priori skal ha en). Man kan ikke gjøre noe med mimikkrynker, men mistenker at du har en blanding av tørrhetslinjer og mimikklinjer, og tørrhetslinjene hjelper en øyekrem mot! Den vil også forebygge fremtidige rynker. Og jeg har selv vært borti MaryKay, og anbefaler det ikke! Da får du fort milier rundt øynene i tillegg... Hilsen hudpleier Anonymous poster hash: 6628b...2a4 Takk for rådene. Jeg fikk noen øyenkremer av hudpleieren som først kommenterte dette. De var tynne og jeg følte at de gjorde vondt værre. Dette var Dermalogica. Også decleor sin øyekrem er ubehagelig og for tynn og legger seg "nedi". Jeg trodde igrunn at jeg heller trengte noe fet krem, men kanskje huden slutter å prudusere fett selv da? Jeg skal tenke på det du sa om at jeg ikke nødvendigvis må tenke på alderen min når jeg velger krem nå. Ikke siden jeg nå ser ut som en 40åring. Jeg synes det så ut til at du hadde mye rynker til å være så ung... Men, det finnes håp! Du har selvfølgelig muligheten til facelift eller botox... MK-produktene kjenner jeg ikke så skal ikke uttale meg om de. Men jeg kan fortelle om en mann jeg kjenner, i 50-årene, men som så mye eldre ut grunnet mye rynker. Han kom over noe som het NU-Skin, og hadde det ikke vært for at jeg så forandringen på han hadde jeg aldri trodd på det selv. Han brukte den ofte (morgen og kveld) i ca ett halvt års tid før man så resultater... Han fortsatte i ca ett år, og ble altfor glatt. Nå har han roet ned, bruker det ca annenhver måned og ser helt normal ut for alderen. Hverken han eller jeg selger produktet, men jeg linker til hjemmesiden så kan du se på det og lese selv, og velge selv om du føler det er verdt å prøve eller ikke Bare vær obs, de har masse produkter, og mye som er humbug som de også prøver å selge, så ikke tro på alt de sier om du velger å ringe de for å høre...https://www.nuskin.com/content/nuskin/no_NO/products/nuskin/shop_all_products/galvanic_spa/97101332.html Anonymous poster hash: 6c167...444 Nuskin er pyramide.Kommer ikke til å støtte selv om jeg noe motvillig har prøvd både det ene og det andre der. Har en venninne som tror at hun skal tjene seg rik på det. Hun tror også at denne maskinen gjorde huden hennes plettfri. Yngre mennesker har av og til perioder i livet (småbarn, eksamen, dødsfall, stress, sykdom e.l.) der de ser ut som de er langt over 40 rundt øynene. De fleste har hatt det og så går man tilbake til sin "vanlige" hud fordi huden til en 21-åring er kjempeelastisk. Så det er ingen grunn til å tro at det ikke er reversibelt. Forebyggende: drikk nok. Spis sunt (fett, grønt og frukt), sov nok og ro ned. Kosmetikk er nettopp kosmetikk. Det dekker over. Men hvorfor dekke over dersom du kan fjerne problemet? Blir litt som å spise sjokolade selv om du er allergisk og så gnaske nedpå med allergitabeletter for å holde reaksjonen i sjakk. Det fremgår ikke av bildet at du har tørr hud. Tvert imot ser det ut som den kan være fet og litt irritabel. Derfor anbefaler jeg at du vasker ansiktet normalt (vann på myk klut - ikke såpe) og legger på en tepose på hvert øye i en times tid i kveld (og så ofte du vil, egentlig). Trekker sammen huden og roer den ned. For fuktighet i ansiktet kan du påføre honning blandet med sitron eller ren avokado. Trenger ikke noe krem. Sørg for å roe ned huden så vil "rynkene" (som nok er noe så enkelt som hoven hud) forsvinne av seg selv. Det er også mulig at du anstrenger øynene daglig. Trenger du kanskje briller? Myser du mye? Om du har for vane å tenke med øynene så slutt med det. Prøv å slappe av i ansiktet mens du leser og jobber. Anonymous poster hash: a4dac...f6f Dette var et svar som var godt å lese. Tusen takk for oppmuntringen. Jeg lever kanskje litt usunt. Ikke spesielt usunt kosthold, men livet ellers, sover dårlig, stresser og bekymrer meg en del..og tror jeg også har dårlig syn.. Nå må jeg få orden på det. Myser veldig mye og kan ikke gå ut døren uten solbriller, blir fort "nesten-snøblind"... Reagerer mer på at du er 21, og du sier din far er langt over 70,det er sykt det... Men av bildet ville jeg tippa at du nærmer deg 50, min mor har slike rynker og hun fyller 50 neste år Anonymous poster hash: ba7b4...57f Jeg syns også det er trist at pappa er så gammel, men jeg er veldig glad for at jeg har hatt en pappa alle årene til nå. Det er ikke sykt at jeg ble en "attpåklatt" og har søsken som er like gamle som far kunne vært, det som er sykt er at du gidder å bry deg om det og tar deg tid til å kommentere det. Hilsen TS Anonymous poster hash: f76c7...a7c 20
Gjest ms_kwang Skrevet 10. desember 2013 #74 Skrevet 10. desember 2013 det synes jeg også var rart heheh. Hvorfor er det så rart? greit mine foreldre er snart 50, men jeg er den eldste i søskenflokken min. Men har flere venner hvor foreldrene er 60-70år gammel, pga at de er den yngste i søskenflokken Så er ikke noe rart Du har jo lest om artikler hvor noen ikke får sitt første barn før de er 40-50år gammel...
Gjest ms_kwang Skrevet 10. desember 2013 #75 Skrevet 10. desember 2013 Ikke bruke fete kremer rundt øynene da dette kan føre til enda mer rynker Husk at huden er tynn, den huden absorberer fuktighet raskere enn på andre steder på kroppen. Huden der kan bli posete å da føre til rynker Du bør få tak i en krem som er egnet på huden rundt øynene, er du villig til å bruke 400kr på en liten flaske med 35ml? Men husk! Du skal bare bruke bittelitte granne fra den flasken dagen..og slike flasker varer lenge om du bruker de riktig
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #76 Skrevet 10. desember 2013 Ikke bruke fete kremer rundt øynene da dette kan føre til enda mer rynker Husk at huden er tynn, den huden absorberer fuktighet raskere enn på andre steder på kroppen. Huden der kan bli posete å da føre til rynker Du bør få tak i en krem som er egnet på huden rundt øynene, er du villig til å bruke 400kr på en liten flaske med 35ml? Men husk! Du skal bare bruke bittelitte granne fra den flasken dagen..og slike flasker varer lenge om du bruker de riktig Det der vil jeg gjerne ha kilder på. Anonymous poster hash: ec7ec...98d 3
muffin26 Skrevet 10. desember 2013 #77 Skrevet 10. desember 2013 Hvorfor er det så rart? greit mine foreldre er snart 50, men jeg er den eldste i søskenflokken min. Men har flere venner hvor foreldrene er 60-70år gammel, pga at de er den yngste i søskenflokken Så er ikke noe rart Du har jo lest om artikler hvor noen ikke får sitt første barn før de er 40-50år gammel... Det skjer jo,men er litt uvanlig. Idag er det nok vanligere enn hva det var før da giftet golk seg mye tidligere og fikk barn tidlig. Sikkert derfor jeg reagerte.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #78 Skrevet 10. desember 2013 Dette var et svar som var godt å lese. Tusen takk for oppmuntringen. Jeg lever kanskje litt usunt. Ikke spesielt usunt kosthold, men livet ellers, sover dårlig, stresser og bekymrer meg en del..og tror jeg også har dårlig syn.. Nå må jeg få orden på det. Myser veldig mye og kan ikke gå ut døren uten solbriller, blir fort "nesten-snøblind"... Hilsen TS Anonymous poster hash: f76c7...a7c Bare hyggelig. Rådet er selvopplevd. Rundt 19 endret huden min seg og ble irritabel og "læraktig". Jeg gikk og "hevet" pannen hele tiden og fikk etterhvert tydelige rynker i pannen som ikke gikk vekk, men som var mer eller mindre tydelige hele tiden. Det var ingen hjelp med kremer og rensing og alle desse rådene som folk gir en, men de forsvant av seg selv da huden min sluttet å være irritabel. Viste seg at den egentlig var litt hoven, som fikk helt vanlige usynlige linjer til å se dype ut. Pluss at å gå rundt slik ikke hjalp. Siden da har jeg alltid roet huden ned ved å ikke tilføre den kremer eller rense den for mye og i stedet brukt vann og honningmasker og husket kosthold og livsstil. Om det er det eller flaks vet jeg ikke, men 10 år senere har jeg ikke synlige rynker i pannen (eller ved øynene), så det er neppe et dårlig råd. Uansett vil jeg tro det bedrer seg når du får orden på synet så du ikke går rundt og sliter på musklene rundt øynene hele tiden. Og et par solbriller i veska til utebruk er fornuftig om du glirer mot solen. Jeg bruker ofte mine i overskyet vær - det er lyst nok da til at en myser. Anonymous poster hash: a4dac...f6f
malla1992 Skrevet 10. desember 2013 #79 Skrevet 10. desember 2013 Jeg har ikke spesielt tørr hud, smører meg med fuktighetskrem daglig. Var ikke klar over at det var så ille før jeg skulle sette på meg løsvipper for et års tid siden. Da kommenterte hudpleieren det og etter det har jeg begynt å tenke alt for masse på det! Smører meg med solfaktor under øynene for at det ikke skal bli værre og feit krem.. Har ikke funnet øyekrem enda. Unngår parfymerte og (såkalte) dårlige produkter. Derfor spør jeg nå om det har noe for seg å kjøpe øyekrem eller rynkekrem? Jeg har vært normal mtp på soleksponering og solkrembruk, har stort sett foundationpudder i ansikt med solfaktor på. Litt lei meg for å innse at det er så ille. Moren min er nesten rynkefri, har ikke tenkt på hvordan faren min er (under øynene), men han har for lengst bikket 70 også, da.. TS Anonymous poster hash: f76c7...a7c Øyekremene fra REN er veldig god. Alle produktene derifra er helt rene, ikke noe parfyme eller dårlige stoffer 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #80 Skrevet 10. desember 2013 Øyekremene fra REN er veldig god. Alle produktene derifra er helt rene, ikke noe parfyme eller dårlige stoffer Bullshit! Jeg brukte produkter fra REN og jeg har aldri hatt styggere og tørrere hud enn med det merket. Flere jeg kjenner har opplevd lignende.Anonymous poster hash: 53d6a...c2b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå