Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Anbefalte innlegg

Gjest Nordavind
Skrevet

Ja, nettop. Hva skjer med null hår på brøstkassa? :fnise:

Er jo bare småvalpen.

Du er nå søt:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Sarkastisk nå, Arabella? ;)

Nei, absolutt ikke. Det tallet kom umiddelbart i tankene mine. Stemmer det?

Skrevet

Du er nå søt:)

Nei, men seriøst. Hvorfor har du ikke noe hår på brystet? Shaver du eller noe sånt?

Gjest Nordavind
Skrevet

Nei, absolutt ikke. Det tallet kom umiddelbart i tankene mine. Stemmer det?

Ehmm nei:) men jeg tar det som en kompliment;)

Gjest Nordavind
Skrevet

Nei, men seriøst. Hvorfor har du ikke noe hår på brystet? Shaver du eller noe sånt?

Jeg shaver kun ansiktet. Jeg tror ikke jeg har et godt svar på det spørsmålet.

Gjest Heartbeat
Skrevet

God kveld

Du er fin :) Og du er vel rundt 30-32 om jeg har forstått deg rett? ;)

Gjest Eurodice
Skrevet

Ehmm nei:) men jeg tar det som en kompliment;)

:)

Gjest HarryDotter
Skrevet

Det er ikke alle som har masse hår på kassa nei.....Jeg har 3 hårstrå på begge puppene og det er det :) Og litt på legger og lår da men....

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke alle som har masse hår på kassa nei.....Jeg har 3 hårstrå på begge puppene og det er det :) Og litt på legger og lår da men....

Jeg har jo ikke sagt det heller. Synes det er litt synd da, ellers gjør det ikke noe. For det er så sjeldent syn nå til dags å se ekte menn med hår på brøstet. Ikke for å shitte på deg nordavind du har ellers en helt toppers kropp altså.

Gjest Nordavind
Skrevet

Du er fin :) Og du er vel rundt 30-32 om jeg har forstått deg rett? ;)

Takk! Ja noe sånt ;)

..Ok, litt mer:)

Gjest Nordavind
Skrevet

Jeg har jo ikke sagt det heller. Synes det er litt synd da, ellers gjør det ikke noe. For det er så sjeldent syn nå til dags å se ekte menn med hår på brøstet. Ikke for å shitte på deg nordavind du har ellers en helt toppers kropp altså.

Ikke no' problem flinkeceline, jeg tåler kritikk;)

Skrevet

Ikke no' problem flinkeceline, jeg tåler kritikk;)

Slapp av, jeg er ikke irritert på deg.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Nei jeg mente det ikke sånn "skamme deg at du sa det!" ;)...Bare påpekte det liksom

Skrevet

Nei jeg mente det ikke sånn "skamme deg at du sa det!" ;)...Bare påpekte det liksom

Man kan jo undre seg litt over motivasjonen bak, da altså. Dette var jo ikke noen pop-quiz fra min side, men heller et ærlig spørsmål rundt nordavinds byste. Fra et rent personlig ståsted ser jeg jo at det ikke er helt magnum men så er det ikke alle som liker sånne heller. Jeg må da få lov til å ha en personlig mening.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Man kan jo undre seg litt over motivasjonen bak, da altså. Dette var jo ikke noen pop-quiz fra min side, men heller et ærlig spørsmål rundt nordavinds byste. Fra et rent personlig ståsted ser jeg jo at det ikke er helt magnum men så er det ikke alle som liker sånne heller. Jeg må da få lov til å ha en personlig mening.

Leit du tok det jeg skrev så ille opp :( Jeg mente absolutt ikke noe negativt overhode med det jeg skrev. det var faktisk bare litt humoristisk....men jeg skjønner nå at det ikke var gøy. Jeg hadde ingen baktanke med det

• Liker 1
Skrevet

Skulle ønsket jeg også. Men er veldig imot til shaving, synes ikke at det er for gutter.

Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Helvete nå ble jeg litt sur :sinna:

Da får jeg bare la det stå til å gi litt F*****!

*** POFF! BORTE! ***

Endret av HarryDotter
  • Liker 2
Skrevet

Helvete nå ble jeg litt sur :sinna:

Da får jeg bare la det stå til å gi litt F*****!

Nei fader, du har jo dekka til den beste delen :fnise:

Ser bra ut! :danse:

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Nei fader, du har jo dekka til den beste delen :fnise:

Ser bra ut! :danse:

Ja det blir for sterk kost for alle sammen tror jeg....En skrukkpung og hårete rumpe er ikke veldig mye å gå glipp av :fnise:

Takk forresten....bilde forsvinner om 10-9-8......

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...