AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #41 Skrevet 1. mars 2012 Vampen, katten, mr.omg mottar.. aner ikke hvem som sender :gjeiper: Vampen er en altfor tøff dame til å motta flørtepm'er, mannfolka er redd henne. Katten sender selv. Mr.OMG mottar sikkert mange 6
Gjest Nuppdupp Skrevet 1. mars 2012 #43 Skrevet 1. mars 2012 Sender? nei, men svarte en gang for lenge siden
Gjest Vampen Skrevet 1. mars 2012 #44 Skrevet 1. mars 2012 Vampen er en altfor tøff dame til å motta flørtepm'er, mannfolka er redd henne. Katten sender selv. Mr.OMG mottar sikkert mange Jeg kan leve med det ryktet! Men altså, hvorfor antar dere automatisk at flørtepm`er må gå mellom mann og kvinne?
Fysikeren Skrevet 1. mars 2012 #45 Skrevet 1. mars 2012 Haha! For en artig tråd, moro med litt gossip og spekulasjoner på KG Jeg tror helt klart at True Khaleesi får flest flørtende PMs. Muligens Yme av gutta, veldig ålreit type. Nesten så jeg sendte PM til han sjæl her en dag! Spekulasjonene er det verre med, er litt usikker der altså :gjeiper: Fysikeren og Envy er på flørtern.
Gjest Bandit Skrevet 1. mars 2012 #46 Skrevet 1. mars 2012 Jeg kan leve med det ryktet! Men altså, hvorfor antar dere automatisk at flørtepm`er må gå mellom mann og kvinne? Ja, det tenker de ikke på, serru... Du skulle sett alle de PM'ene jeg har fått av både Yme og katten. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #47 Skrevet 1. mars 2012 Vampen er en altfor tøff dame til å motta flørtepm'er, mannfolka er redd henne. Katten sender selv. Mr.OMG mottar sikkert mange Du er ikke ordentlig mann før du har sendt flørtemelding til MorAase (det tør jeg ikke selv, er så redd for henne at jeg trykker på AB-knappen) 6
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #48 Skrevet 1. mars 2012 Jeg tror Belladonna og Steinar40 PM'er hverandre støtt og stadig. 4
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 1. mars 2012 #49 Skrevet 1. mars 2012 Jeg tror Flanør og Adonis har gitt opp kvinnene på KG, og sender heller flørtemeldinger til hverandre 5
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 1. mars 2012 #50 Skrevet 1. mars 2012 Du er ikke ordentlig mann før du har sendt flørtemelding til MorAase (det tør jeg ikke selv, er så redd for henne at jeg trykker på AB-knappen) Waco og MorAaase tror jeg er på dealern :gjeiper: 2
TheHairyToothfairy Skrevet 1. mars 2012 #51 Skrevet 1. mars 2012 wtf? får dere PM? ante ikke at det var mulig engang! SNYTT! 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #52 Skrevet 1. mars 2012 Katten er på dealern med True Khaleesi, Swarovski, Sophie-Ann, Vampen, Cathrine88, Sunshine-92 med flere. 6
Gjest Vampen Skrevet 1. mars 2012 #53 Skrevet 1. mars 2012 Ja, det tenker de ikke på, serru... Du skulle sett alle de PM'ene jeg har fått av både Yme og katten. Jeg tror deg! Folk er så tradisjonelle i tankegangen at de ikke ser det mest opplagte. Jeg har hatt en stormende romanse i beste "Tatt av vinden-stil" med Cathrine88 i lang tid nå, både på forumet og pm, men her blir vi bare dytta inn på erobringslista til Katten? Diskriminering! Jeg er på grensa til fornærma, vi trenger da ikke en mann! Så for å oppdatere listene, jeg er på dealern med Cathrine88, og Bandit er på dealern med Yme og Katten. 4
-Jiinxs- Skrevet 1. mars 2012 #54 Skrevet 1. mars 2012 Tipper NozMonster får plenty av PM's. Av mannfolka, så tipper jeg WildThing, Katten og Steinar40.
Gjest BettyBoop Skrevet 1. mars 2012 #55 Skrevet 1. mars 2012 (endret) Tipper NozMonster får plenty av PM's. Av mannfolka, så tipper jeg WildThing, Katten og Steinar40. Jøss Steinar40 hadde jeg ikke trodd. Er visst en bra taktikk å prøve å skremme bort kvinnfolk. Funker visst som omvendt psykologi.. eller noe. Og er wildthing en mann? Endret 1. mars 2012 av BettyBoop 1
-Jiinxs- Skrevet 1. mars 2012 #56 Skrevet 1. mars 2012 Var bare en wild guess. Ja, ekke han det da? ;P
Gjest BettyBoop Skrevet 1. mars 2012 #57 Skrevet 1. mars 2012 Var bare en wild guess. Ja, ekke han det da? ;P hehe trodde ikke det, men er sikkert det.
Viljaa Skrevet 1. mars 2012 #59 Skrevet 1. mars 2012 Basert på egne erfaringer, så vil jeg tro at de som skriver i singel-forumet får mest tilbakemeldinger. + de som skriver i sexforumet kanskje?
TheHairyToothfairy Skrevet 1. mars 2012 #60 Skrevet 1. mars 2012 Og er wildthing en mann? Jeg er i alle fall ikke flere :/ Får holde med en. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå