MarianneE Skrevet 15. november 2007 #41 Skrevet 15. november 2007 <span style='color:purple'>Det er ingen av de som går nå jeg synes er spesielt morsomme, men en tidligere favoritt er den Prix-reklamen med de hardrockerne som skal ut og pante flasker og han som blir igjen kler seg i rosa og synger og danser foran speilet. </span> Ja, den er kjempe morsom.
Wonders Skrevet 16. november 2007 #42 Skrevet 16. november 2007 (endret) En reklame fra ett mobilseleskap. HAHAHA En ku vil ikke flytte på seg MØØØØ, fløtt den feite ræva di! Hæ, emmm står du der å sier at jeg har feit ræv? Denne er ganske ny, og det er akkurat sånn folk i Oslo snakker, lo meg ihjel. Og feil Pose fra KiMS! Endret 16. november 2007 av Wonders
Nutrisse Skrevet 16. november 2007 #43 Skrevet 16. november 2007 Ja det er favoritten for tiden;" ringer du for å si jeg har feit ræv lissom?" "Møøø sjæl!!"
Ajja Skrevet 16. november 2007 #44 Skrevet 16. november 2007 Savner M reklamen.. It's 'idnight and the 'oon is up.. :banantroll:
Gjest Tang Lung Skrevet 17. november 2007 #45 Skrevet 17. november 2007 IFA reklamen er noen av det mest irriterende EVER....gawd damn motherf**kers ! POW !!! *skyter sund TV*
Lipstick Skrevet 21. november 2007 #47 Skrevet 21. november 2007 Enig med at de reklamene for mobilselskapet er bra, mø sjæl og han som snakker med bikkja og ringer ei dame uten å vite det.
henine Skrevet 20. februar 2008 #48 Skrevet 20. februar 2008 "en kjap en mens man strikker,kom igjen (en eller annen...)</span> Gunnar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå