Gjest Amortentia Skrevet 1. september 2014 #21 Skrevet 1. september 2014 Dersom du ikke ønsker å dra dit, ring gynekologen.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #22 Skrevet 1. september 2014 Da var det gjort! og legen var veldig dyktig. Ob'en var presset så langt inn som mulig, så jeg hadde aldri fått tak i den. Han måtte lirke den ut. Tusen takk for at dere fikk meg til å gå til legen Og de som lo av meg så jeg ikke når jeg var det heldigvis. Det var veldig ubehagelig. Men nå er alt fint Anonymous poster hash: 94446...124 9
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #23 Skrevet 1. september 2014 Det var fint du fikk ordnet det Har gjort det samme selv, samboeren måtte ta den ut... Bare kleint alt sammen... Så utrolig uprofesjonelt å le av deg!! Blir rasende av å høre sånt. Du ringer med en sånn ting som de fleste synes er kjempeflaut, samtidig som det er veldig viktig å få den ut. Du burde klage på det. Vet at sånt er stress, men de trenger en alvorlig samtale.Anonymous poster hash: 190b5...c20 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #24 Skrevet 2. september 2014 Veldig uproft å le ja Bra at du fikk den ut Før jeg leste at du hadde fått den ut så tenkte jeg at du kanskje var på do etter sexen også datt den ut da uten at du merket det. Anonymous poster hash: ea4b6...d17
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #25 Skrevet 2. september 2014 Skjønner ikke at det er mulig å ikke få tak i den? Det er jo ikke så stort oppi der? Jeg jeg tar inn en finger så kommer jeg jo helt inn. Anonymous poster hash: 6039a...51c
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #26 Skrevet 2. september 2014 Skjønner ikke at det er mulig å ikke få tak i den? Det er jo ikke så stort oppi der? Jeg jeg tar inn en finger så kommer jeg jo helt inn. Anonymous poster hash: 6039a...51c Det gjør ikke jeg. Vi er jo ikke like! Anonymous poster hash: ffe78...2ee 8
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #27 Skrevet 4. september 2014 Skjønner ikke at det er mulig å ikke få tak i den? Det er jo ikke så stort oppi der? Jeg jeg tar inn en finger så kommer jeg jo helt inn.Anonymous poster hash: 6039a...51c Klarer du å få fingrene helt inn til det stopper? Det skjønner ikke jeg jeg har lange fingrer, men klarte ikke kjenne noen ting. Tampongen var blitt klemt helt inn og han måtte lirke i den. Må si at det var godt å få den ut, merket jeg hadde hatt vondt i mage og rygg Anonymous poster hash: 94446...124
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #28 Skrevet 4. september 2014 Skjønner ikke at det er mulig å ikke få tak i den? Det er jo ikke så stort oppi der? Jeg jeg tar inn en finger så kommer jeg jo helt inn. Anonymous poster hash: 6039a...51c Vi er forskjellige. Ikke alle når inn til livmorhalsen. Anonymous poster hash: 69410...dff
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #29 Skrevet 4. september 2014 Skjønner ikke at det er mulig å ikke få tak i den? Det er jo ikke så stort oppi der? Jeg jeg tar inn en finger så kommer jeg jo helt inn. Anonymous poster hash: 6039a...51c Jeg og. Kunne aldri forsvunnet opp. Men man er så ulike anatomisk. Noen kan ta en finger inn og kjenne bunnen, andre har mye lengre skjede. Anonymous poster hash: de083...eb9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #30 Skrevet 4. september 2014 Klarer du å få fingrene helt inn til det stopper? Det skjønner ikke jeg jeg har lange fingrer, men klarte ikke kjenne noen ting. Tampongen var blitt klemt helt inn og han måtte lirke i den. Må si at det var godt å få den ut, merket jeg hadde hatt vondt i mage og rygg Anonymous poster hash: 94446...124 Måtte han bruke tang? Eller fingre? Litt nysgjerrig på hvor kang skjede man kan ha Anonymous poster hash: de083...eb9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #31 Skrevet 4. september 2014 Måtte han bruke tang? Eller fingre? Litt nysgjerrig på hvor kang skjede man kan ha Anonymous poster hash: de083...eb9 Han brukte en plastikk ting som åpnet skjeden så han kunne se. Deretter måtte han ta en tang. virket som han lirket og fiklet litt. Var veldig forsiktig da, så kansje det var derfor. Eksen kunne lett bunne meg, han var stor da. Så jeg tror jeg er helt normal (ikke så lang skjede at det er "unormalt" liksom?) er trang da, så kansje det har noe å si? Anonymous poster hash: 94446...124
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #32 Skrevet 4. september 2014 Han brukte en plastikk ting som åpnet skjeden så han kunne se. Deretter måtte han ta en tang. virket som han lirket og fiklet litt. Var veldig forsiktig da, så kansje det var derfor. Eksen kunne lett bunne meg, han var stor da. Så jeg tror jeg er helt normal (ikke så lang skjede at det er "unormalt" liksom?) er trang da, så kansje det har noe å si? Anonymous poster hash: 94446...124 Mente ikke at du er unormal. Jeg tror heller det er jeg som er det. Skulle gjerne hatt litt lengre skjede, for det blir ofte litt vondt pga at jeg blir bunnet hele tiden. Eneste fordelen er at jeg får ut alle tamponger...Anonymous poster hash: de083...eb9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #33 Skrevet 4. september 2014 Mente ikke at du er unormal. Jeg tror heller det er jeg som er det. Skulle gjerne hatt litt lengre skjede, for det blir ofte litt vondt pga at jeg blir bunnet hele tiden. Eneste fordelen er at jeg får ut alle tamponger...Anonymous poster hash: de083...eb9 Jeg trodde ikke du mente jeg var unormal, det var bare en talemåte jeg kom med Nei det skjønner jeg.. Er ikke så behagelig å bli bunnet, iallefall ikke ofte. Men som du sier, du får iallefall ut alle rampunger Men er ingenting vi kan gjøre med det, det er sånn vi er skapt. Kansje du og partneren kunne teste ut en del stillinger der det ikke er så lett å bunne deg? Eller at han må ta det litt roligere i perioder? Anonymous poster hash: 94446...124
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå