skruf Skrevet 16. august 2014 #21 Skrevet 16. august 2014 Til ansiktet/hudpleie : Dr Dennis Gross-serien, helt fabelaktig serie! Har dagkrem, nattkrem, rens, peelingpads, øyekrem og kvisekverker. Mascara: Diorsow Kajal: En bronsefarget en fra Dior Fondation: Id bare minerals Sminkebørste: Id bare minerals Solpudder: Guerlan Rouge: En fra Lancome Shampo og balsam : S-faktor diamonds Hårkur: Sebastian hydration Hårolje: Morocconoil Bodylotion: Biotherme (den hvite og blå pumpeflaska, hamstrer alltid inn på taxfree) Dusjsåpe: PH5 Eucerin oljesåpe Deodorant: Den hvite med grønn topp fra Biotherme Parfyme: Coco mademosielle Neglelakker er jeg svak for flere fra Chanel, utrolig mye stilige farger
Gjest Jeeeeeeea Skrevet 16. august 2014 #22 Skrevet 16. august 2014 Rettetang: GHD Hårspray: straight sexy hair. smooth & seal Saltvannsspray: Marc Anthony dream waves beach spray Varmebeskyttende: TIGI S factor. Tørr shampo: Batiste xxl volume Hår serum: Biosilk silk therapy Foundation: Estee Lauder Double Wear Primer: Smashbox photo finish Pudder: IsaDora anti-shine mattifying powder Solpudder: Loreal Glam Bronze Rens: Mary Kay timewise Parfyme: Ralph Lauren nr 2
Gjest Pink.Pearls Skrevet 17. august 2014 #23 Skrevet 17. august 2014 Shampoo og balsam: Kerastase og RedkenHudpleie: MD formulation og DeleorSminkefjerner: DermalogicaSminke: Bobby Brown, Dior, MAC, 2 faced.
smalls Skrevet 17. august 2014 #24 Skrevet 17. august 2014 Hudpleie. MD og Ole Henriksen. Jeg virkelig elsker skrubben fra ;MD Sminke: Bare Minerals, Mac og Too faced. Hårprodukter: Acure organics og Joicio.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #25 Skrevet 3. desember 2014 Dytter denne. Anonymous poster hash: 99708...90f
^^Belle^^ Skrevet 4. desember 2014 #26 Skrevet 4. desember 2014 BB krem: Holika Holika Petit Moisture Foundation: Smashbox Liquid Halo Pudder: Smashbox Halo-pudder Concealer: Skinfood Salmon Concealer Bryn: MAC Copperplate øyenskygge påført med Everyday Minerals skråkost Øyenskygger: Smashbox Softbox II og Cherry Smoke-paletter, samt MUG-skyggene mine Øyeskyggeprimer: ELF original Eyeliner: Urban Decay 24/7-liner Solpudder: Too Faced Bronzed and Poreless Lepper: Sephora chubby sticks, Dior Addict Extreme Riviera Mascara: Gosh Catchy Eyes Mascaraprimer: Smashbox Lash Layer Blush: Smashbox Halo i Peachy Dream, Everyday Minerals All Smiles, MAC Ocean City Highlighter: Smashbox Artificial Light i Flash eller Smashbox Soft Fusion i Baked Starburst Koster: Ectotools, ELF, Kiko Sjampo og balsam: Pureology Hydrate-serien Parfyme: Jo Malone Black Vetyver Café, Sonia Rykiel Belle en Rykiel, Clean Skin, Prada Luna Rossa for men Hudpleie: Skinfood Watery Berry Emulsion, Priori øyekrem 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #27 Skrevet 24. februar 2015 Dytter denne opp igjen. Anonymous poster hash: 99708...90f
fresia Skrevet 24. februar 2015 #28 Skrevet 24. februar 2015 (endret) shampo: Kérastase Resistance Bain Force Architecte eller Joico K-PAK balsam: Kérastase Resistance Ciment Anti-Usure eller Joico K-PAK dusjsåpe: L'Occitane Almond Shower Oil bodylotion: L'Occitane Shea Ultra Rich Body Cream rens: EmerginC Deglazing Cleanser, Aco Spotless Daily Face Wash, Formula 10.0.6 Best Face Forward dagkrem: EmerginC Complexion Control, Formula 10.0.6 Picture Perfect Day mascara: Max Factor Clump Defy (black) øyenbrynspenn: Anastasia Brow Wiz (ash blonde/taupe) foundation: gloMinerals Pressed Base (golden medium) concealer: gloMinerals gloCamouflage (golden) solpudder: gloMinerals gloBronze (sunkiss) er på utkikk etter BB/CC-cream og primer... Endret 24. februar 2015 av fresia
Avalon Skrevet 25. februar 2015 #29 Skrevet 25. februar 2015 Ryddet for reklame og svar til dette. - Avalon, mod
mereo Skrevet 26. februar 2015 #30 Skrevet 26. februar 2015 Rens - Oskia Renaissance Cleansing Gel REN Clearcalm 3 Clarifying Clay Cleanser Emma Hardie Amazing Face Natural Lift and Sculpt Moringa Cleansing Balm Toner - First Aid Beauty Facial Radiance Pads x60 Dagkrem - Aveda All Sensitive Moisturizer Nattkrem - Decléor Aroma Night Ylang Ylang Purifying Night Balm Maske - Origins Drink Up Intensive Overnight Mask Origins Out Of Trouble Mask Ansikts olje - Clarins Lotus Hårkur - Redken Extreme CAT Protein Reconstructing Treatment Varmebeskyttende - Redken Satinwear 02 Ultimate Blow-Dry Lotion ghd curl hold spray
Underhuden Skrevet 12. mai 2015 #31 Skrevet 12. mai 2015 (endret) Hud: (Jeg har kombinert hudtype: fet T-sone, normale kinn, med akneproblematikk)Rens: DECLÉOR Aroma Cleanse Hydra-Radiance Smoothing & Cleansing Mousse (Evt denne som en steg to de gangene jeg føler for en ekstra dyptvirkende og antibakteriell rens: Gel Super Purifiant)Toner: Jeg trives faktisk godt med å bruke bare rosevann eller appelsinblomstvann som toner, kan kjøpes på BodyGreen, men har i perioder andre tonerfavoritter fra favorittmerkene mine.Serum: Vanskelig å kåre bare èn favoritt da det finnes så mange bra serum! Elixir Niactil 4% er super og med mange bruksområder og effekter (f.eks dagkrem/serum/øyekrem), Ylang Ylang fra Decleor var lenge en favoritt, Matis Delicate og Response Jeunesse sin for sensitiv hud/fuktighet er også serum jeg alltid kommer tilbake til.Dagkrem: Her skifter jeg favoritt ut veldig ofte. Akkurat nå er det Dr Med Christine Schrammek Special Regulating Cream, men jeg tester for tiden ut Elixir Ceactil Everyday og er veldig fornøyd så langt. Før var jeg hekta på Matis sin Fundamental Beautifying Cream som jeg følte ga huden min en askepotteffekt.Maske: Speaking of Matis.. Matis står for masken over alle masker, den fantastiske fuktmasken Youth Hydrating Mask som gir tonnevis av fukt. Denne anbefaler jeg til alle! Jeg smører på tykt lag og lar trekke inn og virke over natten. Utover dette veksler jeg veldig på masker fra Carita, Decleor, Matis (Denne fra Matis gir en herlig glød når jeg føler for det) samt at jeg kjører DIY-masker.Peeling: Jeg veksler en del på favoritter her også. For tiden har jeg blitt veldig glad i Carita sin Lagoon peeling som jeg har begynt å teste. Tidligere var MD sin Face & Body scrub den store slageren (nå, denne), men min klare favoritt av peeling må nok være (den + den) two phase-peelingen til Decleor som i utgangspunktet er et salongprodukt. Matis Youth Grain er også super. Peelinger finnes det masse bra av synes jeg!Nattkrem: Decleor Neroli Essential Night Balm. Dette er kremen min ekskjæreste bare kalte for 'vidunderkremen' og ble avhengig av (til lepper og tatovering). Den fungerer på absolutt alt fra tørr hud, skadet hud, tatoveringer, såre albuer og lepper, kviser m.m Håper den ALDRI går ut av produksjon! Solkrem: Alt-i-ett er bra, derfor foretrekker jeg denne fra Elizabeth Arden Pro. Til Kropp går jeg for Matis.Sminke: Mineralfoundations fra La Minerals. Valley Girl custom shade. Øyeskygge Crush fra La Minerals, fantastisk fin og allsidig, passer til alt! MAC palettskyggerefill "Plum Dressing". Øyesminkekostsett fra Sigma (som gjør det til en lek å legge makeup. Anbefaler virkelig koster fra Sigma!) Bronzer fra Sobe Botanicals (Beach babe), Blush fra Nars (orgasm), leppestift (Moxie Get ready) og lipgloss (Marvelous Moxie Show Off) fra Bare Escentuals, Concealer fra Urban Decay (jeg bruker FBI), MAC 'False Lashes' Mascara og øyenbrynsskygge Brown Sugar fra Urban Decay.BB/CC/DD-cream: http://www.schrammek...g/blemish-balm/.Håndkrem: Har fått totalt oppheng på denne! Lukter helt fantastisk av lavendel og jojoba! Den tiltrekker tydeligvis mannfolk også, da duften appelerer like godt til dem som til kvinner Ellers har jeg veldig sansen for sitrusdufter og liker godt denne og.Ekstra: Decleor har en C-vitaminkur som kan brukes foran en spesiell anledning et par ganger i året som virkelig booster huden og gir glød. Life Radiance Serien til Decleor er forøvrig å anbefale om du ønsker glød Liker også MAC Fix + som gir fuktighet til huden samtidig som den fikserer makeup.Hår: Jeg bruker merker som KMS, Redken, Pureology, JMO ++ Men aller best liker jeg å lage hjemmelagde hårkurer basert på oljer (castor, jojoba, kokos, oliven, aloe vera ++) Jada.. Jeg bruker mye rart! Yrkesskade Men veldig kjekt å variere litt også. Bruke rett produkt til rett sesong og rett hudtilstand Trenger faktisk gode tips til bodylotion og fotkrem. Der er jeg faktisk noe dårlig på å ta vare på huden. Tror liksom jeg bruker mer enn nok tid på alt annet Edit: Redigert/ryddet opp linker. Endret 12. mai 2015 av Underhuden 1
Yzma Skrevet 12. mai 2015 #32 Skrevet 12. mai 2015 (endret) Kokos-olje som fuktighetskrem. Også spiser jeg 1-2 teskjeer om dagen. Ellers tror jeg faktisk ikke at jeg har noen holy grail produkter. Alt jeg har bytter jeg ut hver gang jeg kjøper noe nytt. Har en hvit rettetang jeg fikk av mams i bursdagsgave for to år siden, den er fin og varmes opp på null komma niks, tipper det er ghb eller lignende. JO, jeg kom på en ting. En sånn selvbruningslotion fra L'oreal. Den er helt fantastisk. Får aldri skiller :D Endret 12. mai 2015 av Yzma
Buddhahode Skrevet 12. mai 2015 #33 Skrevet 12. mai 2015 Kokos-olje som fuktighetskrem. Også spiser jeg 1-2 teskjeer om dagen. Ellers tror jeg faktisk ikke at jeg har noen holy grail produkter. Alt jeg har bytter jeg ut hver gang jeg kjøper noe nytt. Har en hvit rettetang jeg fikk av mams i bursdagsgave for to år siden, den er fin og varmes opp på null komma niks, tipper det er ghb eller lignende. JO, jeg kom på en ting. En sånn selvbruningslotion fra L'oreal. Den er helt fantastisk. Får aldri skiller :D Ikke for å le av deg, men GHB 🙊 1
Yzma Skrevet 12. mai 2015 #34 Skrevet 12. mai 2015 Ikke for å le av deg, men GHB haha, hva heter den da?
Buddhahode Skrevet 12. mai 2015 #35 Skrevet 12. mai 2015 haha, hva heter den da? GHD, hehe GHB er kanskje ikke like trygt 1
skruf Skrevet 13. mai 2015 #36 Skrevet 13. mai 2015 Etter at jeg svarte i denne tråden i fjor så har jeg fått en ny favoritt-hudpleieserie, nemlig Origins Veldig god, og mye rimeligere enn den hudpleiesalongserien jeg brukte før. Likedan har jeg for første gang i mitt liv kjøpt meg ei rettetang som er helt fantastisk (eller amazing som alle sier nå til dags ) fra GHD. Det er herlig å kunne ha helt glatt hår! Og når jeg først fikk glattet ut alle krøllene så fikk jeg nesten sjokk over hvor langt håret mitt egentlig er
FantasDick Skrevet 13. mai 2015 #37 Skrevet 13. mai 2015 (endret) Stipple brush til 5 krons på eBay. C-brush fra Studio-serien til ELF. Tone correcting powder fra ELF. Photo finish primer fra Smashbox. Boss Orange parfyme fra Hugo Boss. Thickening lotion 06 fra Redken. Salt water spray fra H&M. I <3 extreme crazy volume mascara fra Essence (denne er tom!!, må bestille ny!) Prep + prime leppeprimer fra Mac. Ren kokosolje fra iHerb (varierer litt hvilken type) som sminkefjerner, for rens og som fukt. Endret 13. mai 2015 av FantasDick
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå