Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til ansiktet/hudpleie : Dr Dennis Gross-serien, helt fabelaktig serie! Har dagkrem, nattkrem, rens, peelingpads, øyekrem og kvisekverker.

Mascara: Diorsow

Kajal: En bronsefarget en fra Dior

Fondation: Id bare minerals

Sminkebørste: Id bare minerals

Solpudder: Guerlan

Rouge: En fra Lancome

Shampo og balsam : S-faktor diamonds

Hårkur: Sebastian hydration

Hårolje: Morocconoil

Bodylotion: Biotherme (den hvite og blå pumpeflaska, hamstrer alltid inn på taxfree)

Dusjsåpe: PH5 Eucerin oljesåpe

Deodorant: Den hvite med grønn topp fra Biotherme

Parfyme: Coco mademosielle

Neglelakker er jeg svak for flere fra Chanel, utrolig mye stilige farger

Videoannonse
Annonse
Gjest Jeeeeeeea
Skrevet

Rettetang: GHD
Hårspray: straight sexy hair. smooth & seal
Saltvannsspray: Marc Anthony dream waves beach spray
Varmebeskyttende: TIGI S factor.
Tørr shampo: Batiste xxl volume
Hår serum: Biosilk silk therapy
Foundation: Estee Lauder Double Wear
Primer: Smashbox photo finish
Pudder: IsaDora anti-shine mattifying powder
Solpudder: Loreal Glam Bronze
Rens: Mary Kay timewise
Parfyme: Ralph Lauren nr 2

Gjest Pink.Pearls
Skrevet

Shampoo og balsam: Kerastase og Redken

Hudpleie: MD formulation og Deleor

Sminkefjerner: Dermalogica

Sminke: Bobby Brown, Dior, MAC, 2 faced.

Skrevet

Hudpleie. MD og Ole Henriksen. Jeg virkelig elsker skrubben fra ;MD :)

Sminke: Bare Minerals, Mac og Too faced.

Hårprodukter: Acure organics og Joicio.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Dytter denne.

Anonymous poster hash: 99708...90f
Skrevet

BB krem: Holika Holika Petit Moisture

Foundation: Smashbox Liquid Halo

Pudder: Smashbox Halo-pudder

Concealer: Skinfood Salmon Concealer

Bryn: MAC Copperplate øyenskygge påført med Everyday Minerals skråkost

Øyenskygger: Smashbox Softbox II og Cherry Smoke-paletter, samt MUG-skyggene mine

Øyeskyggeprimer: ELF original

Eyeliner: Urban Decay 24/7-liner

Solpudder: Too Faced Bronzed and Poreless

Lepper: Sephora chubby sticks, Dior Addict Extreme Riviera

Mascara: Gosh Catchy Eyes

Mascaraprimer: Smashbox Lash Layer

Blush: Smashbox Halo i Peachy Dream, Everyday Minerals All Smiles, MAC Ocean City

Highlighter: Smashbox Artificial Light i Flash eller Smashbox Soft Fusion i Baked Starburst

Koster: Ectotools, ELF, Kiko

Sjampo og balsam: Pureology Hydrate-serien

Parfyme: Jo Malone Black Vetyver Café, Sonia Rykiel Belle en Rykiel, Clean Skin, Prada Luna Rossa for men

Hudpleie: Skinfood Watery Berry Emulsion, Priori øyekrem

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Dytter denne opp igjen.

Anonymous poster hash: 99708...90f
Skrevet (endret)

shampo: Kérastase Resistance Bain Force Architecte eller Joico K-PAK

balsam: Kérastase Resistance Ciment Anti-Usure eller Joico K-PAK

dusjsåpe: L'Occitane Almond Shower Oil

bodylotion: L'Occitane Shea Ultra Rich Body Cream

rens: EmerginC Deglazing Cleanser, Aco Spotless Daily Face Wash, Formula 10.0.6 Best Face Forward

dagkrem: EmerginC Complexion Control, Formula 10.0.6 Picture Perfect Day

mascara: Max Factor Clump Defy (black)

øyenbrynspenn: Anastasia Brow Wiz (ash blonde/taupe)

foundation: gloMinerals Pressed Base (golden medium)

concealer: gloMinerals gloCamouflage (golden)

solpudder: gloMinerals gloBronze (sunkiss)

er på utkikk etter BB/CC-cream og primer...

Endret av fresia
Skrevet

Ryddet for reklame og svar til dette.

- Avalon, mod

Skrevet

Rens -

Oskia Renaissance Cleansing Gel

REN Clearcalm 3 Clarifying Clay Cleanser

Emma Hardie Amazing Face Natural Lift and Sculpt Moringa Cleansing Balm

Toner -

First Aid Beauty Facial Radiance Pads x60

Dagkrem -

Aveda All Sensitive Moisturizer

Nattkrem -

Decléor Aroma Night Ylang Ylang Purifying Night Balm

Maske -

Origins Drink Up Intensive Overnight Mask

Origins Out Of Trouble Mask

Ansikts olje -

Clarins Lotus

Hårkur -

Redken Extreme CAT Protein Reconstructing Treatment

Varmebeskyttende -

Redken Satinwear 02 Ultimate Blow-Dry Lotion

ghd curl hold spray

• 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

Hud: (Jeg har kombinert hudtype: fet T-sone, normale kinn, med akneproblematikk)

Rens: DECLÉOR Aroma Cleanse Hydra-Radiance Smoothing & Cleansing Mousse
(Evt denne som en steg to de gangene jeg føler for en ekstra dyptvirkende og antibakteriell rens: Gel Super Purifiant)

Toner: Jeg trives faktisk godt med å bruke bare rosevann eller appelsinblomstvann som toner, kan kjøpes på BodyGreen, men har i perioder andre tonerfavoritter fra favorittmerkene mine.

Serum: Vanskelig å kåre bare èn favoritt da det finnes så mange bra serum! Elixir Niactil 4% er super og med mange bruksområder og effekter (f.eks dagkrem/serum/øyekrem), Ylang Ylang fra Decleor var lenge en favoritt, Matis Delicate og Response Jeunesse sin for sensitiv hud/fuktighet er også serum jeg alltid kommer tilbake til.

Dagkrem: Her skifter jeg favoritt ut veldig ofte. Akkurat nå er det Dr Med Christine Schrammek Special Regulating Cream, men jeg tester for tiden ut Elixir Ceactil Everyday og er veldig fornøyd så langt. Før var jeg hekta på Matis sin Fundamental Beautifying Cream som jeg følte ga huden min en askepotteffekt.

Maske: Speaking of Matis.. Matis står for masken over alle masker, den fantastiske fuktmasken Youth Hydrating Mask som gir tonnevis av fukt. Denne anbefaler jeg til alle! Jeg smører på tykt lag og lar trekke inn og virke over natten. Utover dette veksler jeg veldig på masker fra Carita, Decleor, Matis (Denne fra Matis gir en herlig glød når jeg føler for det) samt at jeg kjører DIY-masker.

post-91959-0-92062900-1431397853_thumb.j

Peeling: Jeg veksler en del på favoritter her også. For tiden har jeg blitt veldig glad i Carita sin Lagoon peeling som jeg har begynt å teste. Tidligere var MD sin Face & Body scrub den store slageren (nå, denne), men min klare favoritt av peeling må nok være (den + den) two phase-peelingen til Decleor som i utgangspunktet er et salongprodukt. Matis Youth Grain er også super. Peelinger finnes det masse bra av synes jeg!

Nattkrem: Decleor Neroli Essential Night Balm. Dette er kremen min ekskjæreste bare kalte for 'vidunderkremen' og ble avhengig av (til lepper og tatovering). Den fungerer på absolutt alt fra tørr hud, skadet hud, tatoveringer, såre albuer og lepper, kviser m.m Håper den ALDRI går ut av produksjon!

Solkrem: Alt-i-ett er bra, derfor foretrekker jeg denne fra Elizabeth Arden Pro. Til Kropp går jeg for Matis.

Sminke:

Mineralfoundations fra La Minerals. Valley Girl custom shade.
Øyeskygge Crush fra La Minerals, fantastisk fin og allsidig, passer til alt!
MAC palettskyggerefill "Plum Dressing". Øyesminkekostsett fra Sigma (som gjør det til en lek å legge makeup. Anbefaler virkelig koster fra Sigma!) Bronzer fra Sobe Botanicals (Beach babe), Blush fra Nars (orgasm), leppestift (Moxie Get ready) og lipgloss (Marvelous Moxie Show Off) fra Bare Escentuals, Concealer fra Urban Decay (jeg bruker FBI),
MAC 'False Lashes' Mascara og øyenbrynsskygge Brown Sugar fra Urban Decay.

BB/CC/DD-cream: http://www.schrammek...g/blemish-balm/.

Håndkrem: Har fått totalt oppheng på denne! Lukter helt fantastisk av lavendel og jojoba! Den tiltrekker tydeligvis mannfolk også, da duften appelerer like godt til dem som til kvinner ;) Ellers har jeg veldig sansen for sitrusdufter og liker godt denne og.

Ekstra: Decleor har en C-vitaminkur som kan brukes foran en spesiell anledning et par ganger i året som virkelig booster huden og gir glød. Life Radiance Serien til Decleor er forøvrig å anbefale om du ønsker glød :) Liker også MAC Fix + som gir fuktighet til huden samtidig som den fikserer makeup.

Hår: Jeg bruker merker som KMS, Redken, Pureology, JMO ++ Men aller best liker jeg å lage hjemmelagde hårkurer basert på oljer (castor, jojoba, kokos, oliven, aloe vera ++)

Jada.. Jeg bruker mye rart! Yrkesskade ;)
Men veldig kjekt å variere litt også. Bruke rett produkt til rett sesong og rett hudtilstand :)

Trenger faktisk gode tips til bodylotion og fotkrem. Der er jeg faktisk noe dårlig på å ta vare på huden. Tror liksom jeg bruker mer enn nok tid på alt annet ;)

Edit: Redigert/ryddet opp linker.

Endret av Underhuden
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Kokos-olje som fuktighetskrem. Også spiser jeg 1-2 teskjeer om dagen.

Ellers tror jeg faktisk ikke at jeg har noen holy grail produkter. Alt jeg har bytter jeg ut hver gang jeg kjøper noe nytt.

Har en hvit rettetang jeg fikk av mams i bursdagsgave for to år siden, den er fin og varmes opp på null komma niks, tipper det er ghb eller lignende.

JO, jeg kom på en ting. En sånn selvbruningslotion fra L'oreal. Den er helt fantastisk. Får aldri skiller :D

Endret av Yzma
Skrevet

Kokos-olje som fuktighetskrem. Også spiser jeg 1-2 teskjeer om dagen.

Ellers tror jeg faktisk ikke at jeg har noen holy grail produkter. Alt jeg har bytter jeg ut hver gang jeg kjøper noe nytt.

Har en hvit rettetang jeg fikk av mams i bursdagsgave for to år siden, den er fin og varmes opp på null komma niks, tipper det er ghb eller lignende.

JO, jeg kom på en ting. En sånn selvbruningslotion fra L'oreal. Den er helt fantastisk. Får aldri skiller :D

Ikke for å le av deg, men GHB 🙊

• Liker 1
Skrevet

Ikke for å le av deg, men GHB

haha, hva heter den da? :P

Skrevet

haha, hva heter den da? :P

GHD, hehe GHB er kanskje ikke like trygt :)

• Liker 1
Skrevet

Etter at jeg svarte i denne tråden i fjor så har jeg fått en ny favoritt-hudpleieserie, nemlig Origins :) Veldig god, og mye rimeligere enn den hudpleiesalongserien jeg brukte før.

Likedan har jeg for første gang i mitt liv kjøpt meg ei rettetang som er helt fantastisk (eller amazing som alle sier nå til dags :fnise: ) fra GHD. Det er herlig å kunne ha helt glatt hår! Og når jeg først fikk glattet ut alle krøllene så fikk jeg nesten sjokk over hvor langt håret mitt egentlig er :)

Skrevet (endret)

Stipple brush til 5 krons på eBay.

C-brush fra Studio-serien til ELF.

Tone correcting powder fra ELF.

Photo finish primer fra Smashbox.

Boss Orange parfyme fra Hugo Boss.

Thickening lotion 06 fra Redken.

Salt water spray fra H&M.

I <3 extreme crazy volume mascara fra Essence (denne er tom!!, må bestille ny!)

Prep + prime leppeprimer fra Mac.

Ren kokosolje fra iHerb (varierer litt hvilken type) som sminkefjerner, for rens og som fukt.

Endret av FantasDick

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...