Gå til innhold

Legge ut bilde av seg selv på kg. Hva syns du om det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi at når jeg skriver, så er det mine meninger. Ikke christina aguilera eller en blomst! :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Crazycatlady
Skrevet (endret)

De som vil det må jo bare gjøre det, men jeg vil ikke det.

Jeg har dårlig selvtillit og litt sår når det gjelder utseende så vil ikke utsette meg for stygge kommentarer.

La faktisk ut kroppsbilde (uten ansikt) på den gamle brukeren min. Var nysgjerrig på hva folk ville skrive, men for noen som er usikker så er det ikke positivt vil jeg si.

Folk fokuserer for mye på at man ikke har idealkroppen, og pirker på ting. For eksempel så har ikke jeg helt flat og trent mage, så da ble det hovedfokuset.

Nei, jeg foretrekker å være anonym, for jeg trenger faktisk ikke folk sin "ærlige" mening.

Endret av Crazycatlady
AnonymBruker
Skrevet

Å legge ut bilder er bare tull, reglene til forumet tilsier at det skal være anonymitet her. Folk bæsjer på leggen ved å avsløre sitt utseende sammen med så mange andre detaljer. Forumet er ikke et kosemosefacebookforum.....

Anonymous poster hash: 09df1...368
  • Liker 1
Skrevet

Fordi at når jeg skriver, så er det mine meninger. Ikke christina aguilera eller en blomst! :)

Så et nick er ikke nok, man må også ha bilde av seg selv for å kunne uttrykke egne meninger?

• Liker 6
Skrevet (endret)

Ærh, har det noe å si? Ikke for meg hvertfall.

Så et nick er ikke nok, man må også ha bilde av seg selv for å kunne uttrykke egne meninger?

Endret av Madelene B
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er bare koselig å se bilder av alle de flotte brukerne vi har her inne, artig å sette bilder ved nicket.

Og om det er så at de liker oppmerksomhet, hva er så galt med det? ;)

Det finnes verre måter å få oppmerksomhet på enn ved å legge ut ansiktsbilder.

Mange som legger ut mer enn ansiktet da.

Det patetiske med hele greia er jo at de samme gjør det om igjen og om igjen og det virker som om det er en fyr som sitter der inne 24/7 og kommenterer hvor deilige og digge alle damene er. :fnise:

Men om noen absolutt må ha bekreftelse fra en fremmed på at de ser bra ut så kjør på!

Anonymous poster hash: 13521...283

• Liker 3
Skrevet

Mange som legger ut mer enn ansiktet da.

Det patetiske med hele greia er jo at de samme gjør det om igjen og om igjen og det virker som om det er en fyr som sitter der inne 24/7 og kommenterer hvor deilige og digge alle damene er. :fnise:

Men om noen absolutt må ha bekreftelse fra en fremmed på at de ser bra ut så kjør på!

Anonymous poster hash: 13521...283

Ja, har sett at noen legger ut bilder av kroppen sin også. Men hva så? Skal de ikke få lov til det da, fordi noen utvalgte få synes det er sååå teit assa? ;)

Hva er galt med litt bekreftelse? Synes det er et interessant fenomen at det liksom skal være så fælt å ønske bekreftelse på utseendet og andre ting.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Den der post-bilde-av-deg-selv-tråden er jo patetisk. Jeg kan forstå at det kan være morsomt å se brukerne her inne, men den tråden er jo bare creepy med endel veldig spesielle folk.

I tillegg tror jeg endel undervurderer hvor stort dette forumet faktisk er. Når du har skrevet stygt om familiemedlemmer eller kollegaer, avslørt intime detaljer om privatlivet eller skrevet om arbeidsplassen din eller barna dine, så bør man for sin egen del innse at det ikke er særlig lurt å legge ut bilde sånn at alle vet hvem du er.

Anonymous poster hash: a61d2...ce2
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er kleint. Hvertfall når de fjerner det med en gang.

Anonymous poster hash: ef0a9...9d8
  • Liker 1
Skrevet

Synes det er gøy å få et ansikt til nickene, så jeg er innom snikksnakk av og til bare for å kikke. Dessverre er det jo mest bilder av de som uansett bare henger inne på snikksnakk - og ikke så mye på de andre delforumene - så da forsvinner jo litt av poenget for min del. Men hender jo at det dukker opp noen man har sett nicket til før.

Personlig liker jeg å være anonym på forumet, og vil ikke legge ut bilder selv.

Skrevet

Tenker at de kanskje trenger bekreftelse og oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: d0553...f94

Den tror jeg på også

AnonymBruker
Skrevet

Morsomt å se hvordan folk her seg ut. Men jeg ville aldri lagt ut bilde av meg selv; alle de jeg har sett bilde av her er pene og komplimentene hagler. Hadde jeg lagt ut bilde ville det i beste fall bare vært en pinlig stillhet.

Anonymous poster hash: 317ee...fe2
AnonymBruker
Skrevet

En ting hadde vært om de ønsket å se personene bak nick'ene, men det hele virker langt mer patetisk. Det er åpenbart om å gjøre, å få mest mulige klamme og falske komplementer. Det er nesten så jeg rødmer på deres vegne når jeg av og til leser disse trådene.

Anonymous poster hash: c914d...65f
  • Liker 4
Skrevet

Har jo gjort det ved flere anledninger. Men nå skriver jeg aldri noe jeg ikke kan stå for senere og om noen hadde kjent meg igjen så er ikke det noen krise.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lagt ut flere bilder av meg selv. Men det er fordi jeg synes jeg selv ser bra ut og fordi jeg er innbilsk. Da passer det jo bra å legge ut bilder om seg selv. Mange mennesker hadde jo helt forferdelige tanker om hvordan jeg så ut og jeg ble forklart til å skremme folk og da måtte jeg oppdatere overtroen littegranne hos folk. Jeg er heller han som blir skremt og avskrekket, enn den som skremmer og avskrekker for å si det sånn.

Skrevet

En ting hadde vært om de ønsket å se personene bak nick'ene, men det hele virker langt mer patetisk. Det er åpenbart om å gjøre, å få mest mulige klamme og falske komplementer. Det er nesten så jeg rødmer på deres vegne når jeg av og til leser disse trådene.

Anonymous poster hash: c914d...65f

ja uff av meg. At det går an.

• Liker 1
Skrevet

Folk har forskjellige meninger, mål, ønskerog oppfatninger av hva et forum innebærer. Noen bruker det som ren debattarena, noen for trolling, noen for virkelighetsflukt, andre for å sosialisere. Aldri skjønt dette enorme behovet for konformitet, at vi alle skal måtte tenke og oppføre oss likt. Er det ikke bra at noen gjør ting man selv ikke skjønner poenget i?

Ikke alle er så skrekkelig opptatt av anonymitet. Endel her inne har møttes sosialt også. Jeg ser ikke negativt på å tørre å legge fra seg redsel og blygsel, rett og slett bare si "hei vet dere hva, jeg bryr meg katta om at dere vet hvem jeg er som skiver dette".

Alle er vi forskjellige. Selv synes jeg mest synd på de som til stadighet irriterer seg over andre folks slike valg.

• Liker 5
Skrevet

Ryddet for avsporing.

Stjernesol, mod.

Gjest Whitestripes
Skrevet

Folk må gjøre som de vil, jeg bryr meg ikke så mye, men det blir litt påfallende når det er de samme menneskene som gang på gang legger ut bilde, og de samme som kommenterer.

Det jeg synes er teit her inne, er mannfolk som tror at bildet på avataren er slik kvinnen bak ser ut, og sikler på dem av den grunn. F.eks at ei har bilde av en fotomodell, også får hun spørsmål om det er henne på bilde - gjerne med :sikle: i tillegg. :klaske:

• Liker 7
Skrevet

Folk må gjøre som de vil, jeg bryr meg ikke så mye, men det blir litt påfallende når det er de samme menneskene som gang på gang legger ut bilde, og de samme som kommenterer.

Det jeg synes er teit her inne, er mannfolk som tror at bildet på avataren er slik kvinnen bak ser ut, og sikler på dem av den grunn. F.eks at ei har bilde av en fotomodell, også får hun spørsmål om det er henne på bilde - gjerne med :sikle: i tillegg. :klaske:

En omtrentelige handleregel angående avaterer er omtrent slik; dess styggerer du er desto mer attraktiv avatar. Attraktive mennesker i virkeligheten har ikke dette behovet for å være utseende attraktiv her på kvinneguiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...