Gå til innhold

Kan det bli et giftermål her?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Myllarguten? Kaller han seg det nå?

Tror det er månedens kallenavn ja ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Tror det er månedens kallenavn ja ;)

Denne mannen må ha rekord i navnebytte, tror jeg :ler:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å innse det, dere er som skapt for hverandre! Skal vi ha dobbeltbryllup? ;)

Er vi Anonyme invitert? :laugh:

Anonymous poster hash: f9549...63c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom på en til; Coolaid og Lillepus flørter masse :)

Gjest New_Girl
Skrevet

Er vi Anonyme invitert? :laugh:

Så klart! :ninja:

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet iht KGs regler om krenkende utsagn og tilsvar til disse. Eventuelle kommentarer på moderering tar man på ris & ros, eller på PM.

Mrs. Random Nick (mod.)

Endret av Mrs. Random Nick
Gjest åffårno
Skrevet

Ja åsså ;

Riskjeks og meh

Åffårno og Lincoln

New_girl og Flesvik

Cathrine88 og Meandro

Silfen og AB

Lidenskap og sinnasex FTW!!! :skratte:

:skratte::fnise:

Den er grei. Dere er alle invitert, og det blir som følger:

Først må vi jo møtes. Det skjedde når jeg gikk i 8.mars tog mot reservasjonsrett, og Lincoln stod på siden og hadde sin egen motdemonstrasjonsparole;

"Fylla har aldri skylda - ta ansvar for voldtektene deres selv".

Jeg blir jo selvsagt jævlig forbanna, og skjeller han ut etter noter.

Lincoln blir ekstremt overrasket over at feminister ikke alltid er feite, stygge og sjalu - og han tenker "hm, jeg ber henne ut på ei øl". Jeg takker ja, og senere på kvelden frir jeg til ham da det viser seg at han har stor kuk og mye penger.

For dere vet jo hvordan kvinner reagerer på penger og stor kuk; vi legger oss på rygg og gir sex.

Lincoln sier ja, egentlig bare fordi han synes det er et under at noen med helt vanlige pupper faktisk kan se normalt bra ut, i tillegg leste han feil på parolen jeg gikk under - han trodde nemlig jeg gikk med hun sexarbeideren Hege Grostad som ville ha "My body, my business" som parole i toget.

Vielsen vil gjennomføres på kvinnegruppen Ottars landsmøte, og den sjarmerende bloggeren Eivind Berge holder tale.

Morgengaven fra Lincoln til meg er silikonpupper :hjerte:

Jeg blir dumpet en uke etterpå fordi han får vite at jeg har hatt analsex en gang med min forrige partner, og det får han til å klikke da jeg takket nei med ham fordi jeg ikke får så mye ut av den type sex. I tillegg finner han ut at jeg en gang var på ferie i Tyrkia, og dere vet jo hva som skjer når en ferierende kvinne og noen tyrkere er i samme rom. Og der flyter bare begeret over, og vi er historie.

Snipp snapp snute.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

:skratte::fnise:

Den er grei. Dere er alle invitert, og det blir som følger:

Først må vi jo møtes. Det skjedde når jeg gikk i 8.mars tog mot reservasjonsrett, og Lincoln stod på siden og hadde sin egen motdemonstrasjonsparole;

"Fylla har aldri skylda - ta ansvar for voldtektene deres selv".

Jeg blir jo selvsagt jævlig forbanna, og skjeller han ut etter noter.

Lincoln blir ekstremt overrasket over at feminister ikke alltid er feite, stygge og sjalu - og han tenker "hm, jeg ber henne ut på ei øl". Jeg takker ja, og senere på kvelden frir jeg til ham da det viser seg at han har stor kuk og mye penger.

For dere vet jo hvordan kvinner reagerer på penger og stor kuk; vi legger oss på rygg og gir sex.

Lincoln sier ja, egentlig bare fordi han synes det er et under at noen med helt vanlige pupper faktisk kan se normalt bra ut, i tillegg leste han feil på parolen jeg gikk under - han trodde nemlig jeg gikk med hun sexarbeideren Hege Grostad som ville ha "My body, my business" som parole i toget.

Vielsen vil gjennomføres på kvinnegruppen Ottars landsmøte, og den sjarmerende bloggeren Eivind Berge holder tale.

Morgengaven fra Lincoln til meg er silikonpupper :hjerte:

Jeg blir dumpet en uke etterpå fordi han får vite at jeg har hatt analsex en gang med min forrige partner, og det får han til å klikke da jeg takket nei med ham fordi jeg ikke får så mye ut av den type sex. I tillegg finner han ut at jeg en gang var på ferie i Tyrkia, og dere vet jo hva som skjer når en ferierende kvinne og noen tyrkere er i samme rom. Og der flyter bare begeret over, og vi er historie.

Snipp snapp snute.

Hvor ble sinnasexen av??? :(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal gifte meg med en KG-bruker en gang, men skal nok ikke be noen fra her :P

Jeg glemte å spørre hvem du skal gifte deg med ? :)

Gjest bustyvel
Skrevet

Jeg glemte å spørre hvem du skal gifte deg med ? :)

Bud, med tiden :P

• Liker 1
Gjest åffårno
Skrevet

Hvor ble sinnasexen av??? :(

Nei, du får beskrive scenariet - så skal jeg gjøre som bestilt.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg kjenner jeg er gørmisunnelig på Riskjeks, Åffårno, New_girl og Cathrine88. De har jo kapra de kjærnekara jo :rodmer:

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg kjenner jeg er gørmisunnelig på Riskjeks, Åffårno, New_girl og Cathrine88. De har jo kapra de kjærnekara jo :rodmer:

Du får gjøre dine hoser grønne hos KG's mest profilerte mannlige bruker. Han er helt sikkert ledig. :laugh:

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Du får gjøre dine hoser grønne hos KG's mest profilerte mannlige bruker. Han er helt sikkert ledig. :laugh:

Et skikkelig varp :wow:

AnonymBruker
Skrevet

Nei, du får beskrive scenariet - så skal jeg gjøre som bestilt.

Jeg tenker det blir litt sånn Fifty shades of Åffårno. Med Lincoln som spiller prinsesse vilikke, men egentlig har han SÅ LYST til å bøye seg over sengen og ta belteslagene som en ekte mann :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Men hva med Vampen og Katten, og Gunfreak og AUG-AUG. Er ikke de par på ordentlig?

Litt off topic, men jeg skjønner iallefall at jeg er nødt til å begynne å lese dagboka åffårno :fnise: Hilarious!

Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg føler meg veldig heldig! :danse:

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på om jeg forsto "spøken".. Snakker vi om en med selvforherligende dobbeltmoralsnakk?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på om jeg forsto "spøken".. Snakker vi om en med selvforherligende dobbeltmoralsnakk?

Hun mener sikkert Steinar40. De er faste motstandere ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...