Gjest Rori Skrevet 23. juli 2013 #21 Skrevet 23. juli 2013 Går det an å lage et register over drittsekker? Evt kan man lære seg tegnene slik at man får avslørt drittsekkene på et tidlig tidspunkt Tegnene er fullt mulig å lære seg, jeg har blitt veldig flink på det grunnet egne erfaringer.. Men problemet er at du som regel kun kan lære deg tegnene ved nettopp dine egne erfaringer, fordi mennesker vil gjerne ikke høre på og lære av andres erfaringer, de liker å gjøre feilene sine selv og lære av de. 1
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2013 #22 Skrevet 23. juli 2013 Tegnene er fullt mulig å lære seg, jeg har blitt veldig flink på det grunnet egne erfaringer.. Men problemet er at du som regel kun kan lære deg tegnene ved nettopp dine egne erfaringer, fordi mennesker vil gjerne ikke høre på og lære av andres erfaringer, de liker å gjøre feilene sine selv og lære av de. Jeg er interessert i å vite hvilke tegn man kan se etter, om du eller andre vil skrive tegnene
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #23 Skrevet 23. juli 2013 Jeg trooor det er på tide å sy inn reker i klærne hans, huset hans og bilen hans.Anonymous poster hash: 00cec...665 Har du tilgang til der han bor? Kjøp en for pose med reker. Gjem reker inni gardinstangene, i pyntegjenstander, inni kjøkkenviften ol. Det vil etterhvert begynne å lukte ille, og han vil bruke lang tid på å finne ut hvor lukten kommer fra da rekene er godt gjemt! Anonymous poster hash: fa782...713 12
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #24 Skrevet 23. juli 2013 For en dust. Hvor gammel er denne guttungen? Han er 27 De gjør jo ikke noe annet enn å sitte sammen og smile på bildet ved et middagsbord, men har aldri hørt om henne før eller sett han med noen jentevenner annet enn de jeg kjenner. Jeg svarte bare at de får ha et fint liv sammen og hadet. Han har lest meldinga, men ikke noe svar. Så utrolig teit... Senest i går tidlig sa han at han elsket meg... Anonymous poster hash: b8047...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #25 Skrevet 23. juli 2013 Drama da. Kanskje du klarer deg bedre uten ham..? Anonymous poster hash: 1073d...e47
Karenina Skrevet 23. juli 2013 #26 Skrevet 23. juli 2013 Han er 27 De gjør jo ikke noe annet enn å sitte sammen og smile på bildet ved et middagsbord, men har aldri hørt om henne før eller sett han med noen jentevenner annet enn de jeg kjenner. Jeg svarte bare at de får ha et fint liv sammen og hadet. Han har lest meldinga, men ikke noe svar. Så utrolig teit... Senest i går tidlig sa han at han elsket meg...Anonymous poster hash: b8047...2eb Han her klarer du deg så mye bedre uten, starting NOW! Ikke dvel mer over hva han tidligere har sagt eller hvordan dere haddedet. Slett ham, fjern ham fra livet ditt umiddelbart. Ring ei venninne, spis noe god mat ilag, gjør det du trenger for å føle deg vel. Du er verdt så mye mer enn dette sender deg mange klemmer 1
Gjest Rori Skrevet 23. juli 2013 #27 Skrevet 23. juli 2013 Jeg er interessert i å vite hvilke tegn man kan se etter, om du eller andre vil skrive tegnene Se etter små løgner, om noen lyver om litt, så lyver de gjerne om mye.. Se på prioriteringene. Hva er viktigst for han, og hvor i rekken kommer du? Er personen veldig hemmelighetsfull? Tar han samtaler i andre rom, eller avviser alle samtaler når dere er sammen? Skjuler han telefonen når meldinger blir mottatt og aldri svarer foran deg? Er han lett tilgjengelig? Hvordan er han når dere er ute sammen, f.eks på byen? Hvordan er facebooksiden hans? Har han veldig mange jentevenner? Vet du noe om hvordan han var før dere var sammen? Er han åpen om fortiden sin? Får du møte vennene og familien hans? Anklager han deg for ting, er han veldig sjalu? De som gjør det, har veldig ofte noe å skjule selv.. Det er så mye jeg ser etter og legger merke til, dette er bare noe av det. Og selvsagt kan deler av dette bortforklares og være av naturlige grunner, noe er selvsagt helt uskyldig, men om man legger merke til mange av disse tingene (og flere) så ringer det fort en bjelle og da ville jeg holdt meg langt unna..
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #28 Skrevet 23. juli 2013 etter noe sånt hadde jeg blitt ekstremt hevngjerrig, tror jeg hadde lagt ut en facebook-oppdatering hvor jeg hadde sagt nøyaktig hvordan han gjorde det slutt Anonymous poster hash: 37004...b2d 2
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2013 #29 Skrevet 23. juli 2013 Se etter små løgner, om noen lyver om litt, så lyver de gjerne om mye.. Se på prioriteringene. Hva er viktigst for han, og hvor i rekken kommer du? Er personen veldig hemmelighetsfull? Tar han samtaler i andre rom, eller avviser alle samtaler når dere er sammen? Skjuler han telefonen når meldinger blir mottatt og aldri svarer foran deg? Er han lett tilgjengelig? Hvordan er han når dere er ute sammen, f.eks på byen? Hvordan er facebooksiden hans? Har han veldig mange jentevenner? Vet du noe om hvordan han var før dere var sammen? Er han åpen om fortiden sin? Får du møte vennene og familien hans? Anklager han deg for ting, er han veldig sjalu? De som gjør det, har veldig ofte noe å skjule selv.. Det er så mye jeg ser etter og legger merke til, dette er bare noe av det. Og selvsagt kan deler av dette bortforklares og være av naturlige grunner, noe er selvsagt helt uskyldig, men om man legger merke til mange av disse tingene (og flere) så ringer det fort en bjelle og da ville jeg holdt meg langt unna.. Tusen takk!
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #30 Skrevet 23. juli 2013 Vet ikke hva jeg skal tro jeg, måten han sa det på var så rar. Akkurat som han sa det for å være ironisk. Skjønner ikke hvofror han er så sint Så på facebook at han hadde kommentert på et annet bilde av henne, skriver at hun er vakker. Dette er virkelig ikke den personen jeg har kjent i flere år. Vil ikke spørre han heller, om hva han mener. For hvis han faktisk har gått videre så fremstår jeg skikkelig patetisk. What to do Klarer ikke å bare gå og vente.. Har ingen venner her heller.. Han er forresten den samme som i den tråden om han som ble sur fordi jeg sendte et nakenbilde. ts Anonymous poster hash: b8047...2eb
fruBeist Skrevet 23. juli 2013 #31 Skrevet 23. juli 2013 Han er forresten den samme som i den tråden om han som ble sur fordi jeg sendte et nakenbilde. tsAnonymous poster hash: b8047...2eb Nå har du vel svaret på hvorfor han ble sur for bilde. Igjen, for en dust. 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #32 Skrevet 23. juli 2013 Vet ikke hva jeg skal tro jeg, måten han sa det på var så rar. Akkurat som han sa det for å være ironisk. Skjønner ikke hvofror han er så sint Så på facebook at han hadde kommentert på et annet bilde av henne, skriver at hun er vakker. Dette er virkelig ikke den personen jeg har kjent i flere år. Vil ikke spørre han heller, om hva han mener. For hvis han faktisk har gått videre så fremstår jeg skikkelig patetisk. What to do Klarer ikke å bare gå og vente.. Har ingen venner her heller.. Han er forresten den samme som i den tråden om han som ble sur fordi jeg sendte et nakenbilde. ts Anonymous poster hash: b8047...2eb Han vet med seg selv at det er han som gjør noe galt, så istedet for å innrømme det, blir han sint på deg. Typisk for drittsekker. Slett han fra face og kast alt han har gitt deg eller glemt hos deg. Anonymous poster hash: 1e3c8...e0f 3
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2013 #33 Skrevet 23. juli 2013 Vet ikke hva jeg skal tro jeg, måten han sa det på var så rar. Akkurat som han sa det for å være ironisk. Skjønner ikke hvofror han er så sint Så på facebook at han hadde kommentert på et annet bilde av henne, skriver at hun er vakker. Dette er virkelig ikke den personen jeg har kjent i flere år. Vil ikke spørre han heller, om hva han mener. For hvis han faktisk har gått videre så fremstår jeg skikkelig patetisk. What to do Klarer ikke å bare gå og vente.. Har ingen venner her heller.. Han er forresten den samme som i den tråden om han som ble sur fordi jeg sendte et nakenbilde. ts Anonymous poster hash: b8047...2eb Er ingen av vennene dine i den byen der du er nå? Prøv å kom deg ut og gjør trivelige ting. Kan du ringes med venner slik at du får snakket ut og få støtte?
Botch Skrevet 23. juli 2013 #34 Skrevet 23. juli 2013 Vet ikke hva jeg skal tro jeg, måten han sa det på var så rar. Akkurat som han sa det for å være ironisk. Skjønner ikke hvofror han er så sint Så på facebook at han hadde kommentert på et annet bilde av henne, skriver at hun er vakker. Dette er virkelig ikke den personen jeg har kjent i flere år. Vil ikke spørre han heller, om hva han mener. For hvis han faktisk har gått videre så fremstår jeg skikkelig patetisk. What to do Klarer ikke å bare gå og vente.. Har ingen venner her heller.. Han er forresten den samme som i den tråden om han som ble sur fordi jeg sendte et nakenbilde. ts Anonymous poster hash: b8047...2eb Han fremstår skikkelig patetisk. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #35 Skrevet 23. juli 2013 Kutt kontakten med han tvert. Anonymous poster hash: 3e31e...fad
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #36 Skrevet 23. juli 2013 Har du tilgang til der han bor? Kjøp en for pose med reker. Gjem reker inni gardinstangene, i pyntegjenstander, inni kjøkkenviften ol. Det vil etterhvert begynne å lukte ille, og han vil bruke lang tid på å finne ut hvor lukten kommer fra da rekene er godt gjemt!Anonymous poster hash: fa782...713 Jeg er ikke TS. Men JA JA JA JA, enig! Noen jenter dynker tannkosten i do og klipper i stykker klærne hans; de smarte gjemmer reker rundt omkring. MOHAHAH Anonymous poster hash: 00cec...665 2
Gjest Måkehyl Skrevet 23. juli 2013 #37 Skrevet 23. juli 2013 Like greit å innse at du ikke vil ha en slik tosk. Gå videre med livet ditt.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #38 Skrevet 23. juli 2013 Jeg er ikke TS. Men JA JA JA JA, enig! Noen jenter dynker tannkosten i do og klipper i stykker klærne hans; de smarte gjemmer reker rundt omkring. MOHAHAH Anonymous poster hash: 00cec...665 Haha, er ikke så hevngjerrig av meg og vil ikke synke til hans nivå. Jeg tror jeg har vært en bra kjæreste for han. Prøver å tenke at det er hans tap, men er bare så trist at jeg har brukt så mye tid på en sånn mann... ts Anonymous poster hash: b8047...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #39 Skrevet 23. juli 2013 Haha, er ikke så hevngjerrig av meg og vil ikke synke til hans nivå. Jeg tror jeg har vært en bra kjæreste for han. Prøver å tenke at det er hans tap, men er bare så trist at jeg har brukt så mye tid på en sånn mann... tsAnonymous poster hash: b8047...2eb Han fortjener jo en skikkelig lærepenge som svir. Anonymous poster hash: fa782...713 4
Alja Skrevet 23. juli 2013 #40 Skrevet 23. juli 2013 Tror ikke denne fyren kan klassifiseres som noen drittsekk da han åpenbart lider av en eller annen hjerneforstyrrelse. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå