Gå til innhold

Hvilken KG-bruker kunne du tenke deg å bli VENN med?

Fremhevede innlegg

Gjest Citronella
Skrevet

Er du manipulerende? :)

Jeg er også sta. Jeg ser ofte ned på andre. Jeg liker ikke sosiale sammenkomst og småprat. Jeg er til tider ganske lat.

Nja, jeg er nok kanskje det. Manipulerende. I den forstand at jeg har en evne til å overtale mennesker, selge, få de med. Jeg vet jeg har evnen, men har lært meg å balansere den.

Småprat takler jeg. Men jeg er ikke spesielt sosial. Alenetid er meget nødvendig. Lat kan jeg være. Bok og sofa. Men aktiviteter og fysiske utfordinger holder demonene unna. Og genererer overskudd i hverdagen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk så vondt i hjertet mitt når jeg så den "vinke farvel" smileyen din der jeg....Så nå fikk jeg lyst å bli kompisen din :)

Det går bra det selv om jeg er ganske rar og sidelengs?

Så koslig :D

Gjest Nordavind
Skrevet

Nja, jeg er nok kanskje det. Manipulerende. I den forstand at jeg har en evne til å overtale mennesker, selge, få de med. Jeg vet jeg har evnen, men har lært meg å balansere den.

Småprat takler jeg. Men jeg er ikke spesielt sosial. Alenetid er meget nødvendig. Lat kan jeg være. Bok og sofa. Men aktiviteter og fysiske utfordinger holder demonene unna. Og genererer overskudd i hverdagen! :)

Jobber du med salg?

Gjest HarryDotter
Skrevet

Bare slitsomt med ultra sosiale folk! De er så rastløse. Bedre med rolige folk som takler litt av begge deler. Det er tider og stunder for fest og morro og det er tid for å være seg selv og alene litt. Ikke negativt det vøttø :)

Skrevet

Har du nytt nick? Jeg vet ikke engang hvem du er.

nå ble jeg enda mer lei meg

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Hoppetaujenta

Pomperipossa

Leanne

Bond

irrlys

Lille-pus

Daenerys

Wonders

MissStiles

• 5 uker senere...
Skrevet

Litt tidlig enda. Men har kommet over et par til nå

utrolig mange hyggelige her

Skrevet (endret)

Ble ikke noe snurr.... :-(

Endret av NonJuan
Skrevet

Jeg som trodde du og jeg skulle møtes og snurre sammen.... SKRATT

Skrevet

Næmmen, hørt på makan. Det er siste gang du får se vorta mi ass :skratte:

Skrevet

Næmmen, hørt på makan. Det er siste gang du får se vorta mi ass :skratte:

:skratte: .. huff og huff

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Søtnoser Nosoul og NonJuan. Håper dere finner hverandre i det virkelig rom også. :rodmer:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...