Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

Fremhevede innlegg

Skrevet

De så gråe ut :fnise:

Fine uansett :-)

Jeg har hørt de ser grågrønne ut når jeg tenker meg om. Kommer sikkert an på dagshumøret  :laugh:  :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som en lucia-kake i motvind

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan man gjør dette her da, men her er en selfie  :fnise:

Du er jo helt nydelig! :) 

Gjest anonym2233
Skrevet (endret)

Ut på tur, aldri sur :hoppendeglad:

Endret av anonym2233
Bildet fjernet.
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan man gjør dette her da, men her er en selfie  :fnise:

Wow! Peneste i tråden! :D

Anonymous poster hash: 6ff1e...ea3

Skrevet

Utrolig vakker

Skrevet

Kul bukse, kjøpt den hen ? Vil ha heheh

Anonymous poster hash: 5dd53...7b2

• Liker 1
Gjest anonym2233
Skrevet

Utrolig vakker

Takker og neier :blomst:

:sjokkert:  :sjokkert:

:bond:

Kul bukse, kjøpt den hen ? Vil ha heheh Anonymous poster hash: 5dd53...7b2

Takk, den er kjempe behagelig! :)

Den har jeg kjøpt på 12tren.no til kr 599.

Sitter veldig godt på.

Skrevet

Takker og neier :blomst:

:bond:

Takk, den er kjempe behagelig! :)

Den har jeg kjøpt på 12tren.no til kr 599.

Sitter veldig godt på.

Takk, skal inn  bestille selv nå. Råstilig

• Liker 2
Gjest anonym2233
Skrevet

Takk, skal inn bestille selv nå. Råstilig

*thumbs up*

Skrevet

Jeg vet jeg sa at jeg ikke skulle poste her mer men jeg syntes at jeg overreagerte og jeg hisset meg opp av en enkel liten provokasjon :) Fra nå av så skal jeg ignorere alt folk sier for å provosere meg og jeg vil poste som nick fordi jeg syntes det bare ble styr og komplisert å operere under ab :P

Jeg tenkte jeg kunne ta en burdags selfie, nybarbert og nyklipt og skal til å gå opp til mormor for å feire bursdagen min der :)

Her er et bilde fra en stund tilbake som jeg tok men lastet aldri opp her, og så kan dere si hva dere synes om denne looken :)

• Liker 4
Gjest bruker83924
Skrevet

Jeg vet jeg sa at jeg ikke skulle poste her mer men jeg syntes at jeg overreagerte og jeg hisset meg opp av en enkel liten provokasjon :) Fra nå av så skal jeg ignorere alt folk sier for å provosere meg og jeg vil poste som nick fordi jeg syntes det bare ble styr og komplisert å operere under ab :P

Jeg tenkte jeg kunne ta en burdags selfie, nybarbert og nyklipt og skal til å gå opp til mormor for å feire bursdagen min der :)

image.jpeg

Her er et bilde fra en stund tilbake som jeg tok men lastet aldri opp her, og så kan dere si hva dere synes om denne looken :)

image.jpeg

Så bra du kom skikkelig tilbake ^^ kjekk kar!

Skrevet

attachicon.gifimage.jpeg

attachicon.gifimage.jpeg

Synes godt at du kan kle en litt røffere stil, som på det andre bildet. Velstelt, men røft.
  • Liker 3
Gjest bruker83924
Skrevet

Ble ny mobil på meg i går, så endelig kan jeg ta klare bilder  :biggrin:

Her er et bilde tatt for 15 minutter siden. Ble rett i morgenkåpen og tøflene etter å ha vært på jobb siden kl. 7. Veldig herlig :hjerte:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...