Gå til innhold

Syriske flyktninger vil flykte fra Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sett alt!

Syrerne Sef Shhadah (26) (t.v.) og Basher (22) kom til Norge for å søke asyl. Nå har de ombestemt seg. Mona Bentzen, initiativtaker til «Refugees Welcome to Norway» forsøker å overtale dem til å bli.

VG

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var felles dusjer og toaletter og de måtte gå langt for å vaske seg. Og attpåtil presterer de å si at de kom til Norge for trygghet, ikke luksus.. Også skal man overtale de til å bli ???? Tror folk er gærne i dette landet her altså.

Anonymous poster hash: 5f520...520

• Liker 38
Skrevet

De forventer gull og grønne enger, forstår du ikke det da? Bare la dem dra de som ikke kan verdsette trygghet og bedre levevilkår enn der de kom fra. Norge ER virkelig et godt land å bo i selv om landet vårt har en del utfordringer fra før. 

Anonymous poster hash: b1949...5fb
  • Liker 8
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Triste saker. Husker da jeg ble innkalt til førstegangstjenesten. Da var det en som gikk gjennom alt jeg hadde med meg. Ble stilt opp og sniffet av narkotikahunder. Videre måtte jeg sitte i en korridor med 100 stykker i kø for helsesjekk. Etter det var det buss til en leir der jeg ble satt på rom med 5 fremmede mennesker. Dusj og do var på deling. Og alt var tvang! Kunne jeg også ha flyktet Norge eller?!  :fnise:

Skrevet

Ler meg i hjæl  :fnise:

Det er bare så tragisk hele greia. Og så skal attpåtil noen forsøke å overtale dem til å bli... :laugh:

Anonymous poster hash: fbe43...c53
  • Liker 18
Skrevet

Triste saker. Husker da jeg ble innkalt til førstegangstjenesten. Da var det en som gikk gjennom alt jeg hadde med meg. Ble stilt opp og sniffet av narkotikahunder. Videre måtte jeg sitte i en korridor med 100 stykker i kø for helsesjekk. Etter det var det buss til en leir der jeg ble satt på rom med 5 fremmede mennesker. Dusj og do var på deling. Og alt var tvang! Kunne jeg også ha flyktet Norge eller?!  :fnise:

I tillegg ble du nektet søvn i perioder og tvunget til å fryse og utholde press og ydmykelser fra autoriteter.

Anonymous poster hash: 5c5cc...958

• Liker 6
Skrevet

Spre ordet blandt resten som vil hit, og gi fyren penger til bussen til Sverige. Jeg bor ikke i Oslo, ellers skulle jeg oppsøkt han på busstasjonen og donert dem på egenhånd. Så for øvrig lignende sutring av en asylsøkerdame i et intervju på tv, hun var rystet over at de måtte dele toalett med andre. "Trygghet" er bare en frase, når forventet luksusliv ikke slår til mens tryggheten er på plass, ja da er det beste å dra tilbake til Syria.

Anonymous poster hash: 70342...b34
  • Liker 21
Skrevet

Han sier selvfølgelig at trygghet er det han lengter etter, ikke luksus. Men er litt pussig når han bare klarer å ramse opp ting som kvaliteten på tjenestene de får GRATIS. 

Det vi må innse som et folk derimot, er at vi kan ikke stoppe dette ved å si at immigrantene er fæle folk. De rett og slett utnytter et system vi har laget, vi ville nok gjort det samme i deres posisjon. Det er VÅR jobb å fikse problemet, endre sytemet og redde vår økonomi (og vår fremtid).

Anonymous poster hash: 6c718...5bd
  • Liker 9
Skrevet

Ler meg i hjæl  :fnise:

Det er bare så tragisk hele greia. Og så skal attpåtil noen forsøke å overtale dem til å bli... :laugh:

Anonymous poster hash: fbe43...c53

Godt det ikke bare er meg som ligger flatt :skratte:

Stå på Refstad, dere er det mest kost-effektive transitt-mottak i Europa for tiden.  

Få dem inn i bygningen, en tur i felles-dusjen og en lur sammen med andre. Send dem for å vaske henda ned i gangen til frokost så drar de tilbake rett etter at de har kommet seg igjen fra den lange gåturen fra vasken.

Fantastisk! :laugh:

Men hva skal vi gjøre med dørstopperen Mona Bentzen?   :klo: 

Hører jeg innsammlingsaksjon noen? Gratis ferie for Mona? Tyrkia, eller tør jeg si Syria?

Da kan de dra sammen alle 3. Yeah!

• Liker 13
Skrevet

Dette er helt bortenfor latterlig....

Heldigvis har denne saken blitt den der innvandringsliberalister, multikulturtilhengere og "antirasister" strakk strikken så langt at den straks ryker og fiker dem i trynet.

Det ble fortalt og advart mot dette i tiår...

"Buhu! Får vi ikke luksusvilla, en drøss penger og Euro-jenter som sprer beina"

Lykke til på turen! Skulle med glede spandert bussturen på han. Skulle med glede senket levestandarden ol de skattepengene ble brukt til å betale mest mulig av minoritetsbefolkningen for å dra og.

Anonymous poster hash: a123a...d7d

• Liker 9
Skrevet

Flyktningeruten deres var Syria, Libanon, Tyrkia, Hellas, Makedonia, Serbia, Kroatia, Bulgaria, Østerrike, Tyskland, Danmark, Sverige, og så Norge.

Av disse landene, blir Libanon, Tyrkia, Hellas, Makedonia, Serbia, Kroatia, Bulgaria, Østerrike, Tyskland, Danmark, Sverige i tillegg til Norge regnet som trygge land.

Go figure.

• Liker 20
Skrevet

Dette støtter vel bare det faktum at disse "flyktningene" ikke er stort annet enn noen fordømte svindlere.

Det som er litt trist, er jo selvfølgelig at det faktisk finnes folk som faktisk lever på flukt og trenger beskyttelse. Men dette drukner vel i slike historier som det her.

Og folk har vel lett for å stemple alle og enhver som svindlere og bedragere, på bakgrunn av slike historier som dette her....

Anonymous poster hash: fa685...444
  • Liker 7
Skrevet

Dette støtter vel bare det faktum at disse "flyktningene" ikke er stort annet enn noen fordømte svindlere.

Det som er litt trist, er jo selvfølgelig at det faktisk finnes folk som faktisk lever på flukt og trenger beskyttelse. Men dette drukner vel i slike historier som det her.

Og folk har vel lett for å stemple alle og enhver som svindlere og bedragere, på bakgrunn av slike historier som dette her....

Anonymous poster hash: fa685...444

Reelle flyktninger sitter fast i flyktningsleire. De som møter opp på grensen burde bli sent tilbake også kan Norge hente reelle flyktninger selv.

Anonymous poster hash: f93b7...bf9

• Liker 10
Skrevet

Jeg jobber på sykehjem, der må de dele bad/toalett, både kvinner og menn. Det er 4 bad på 13 pasienter. De må da gå litt for å komme til badet, spørs hvor rommet deres ligger i forhold til badet. Og dette er mennesker som har vanskelig for å gå og glemmer hvor rommet/badet ligger. De deler også rom med en fremmed. Og de betaler 80% av trygden sin for å bo der.

Anonymous poster hash: f2a23...8a9
  • Liker 20
Gjest Castielz
Skrevet

Jeg jobber på sykehjem, der må de dele bad/toalett, både kvinner og menn. Det er 4 bad på 13 pasienter. De må da gå litt for å komme til badet, spørs hvor rommet deres ligger i forhold til badet. Og dette er mennesker som har vanskelig for å gå og glemmer hvor rommet/badet ligger. De deler også rom med en fremmed. Og de betaler 80% av trygden sin for å bo der.

Anonymous poster hash: f2a23...8a9

Herlige Norge!

Snylterne får alt de ber om og vil ha, mens de som faktisk ga oss all rikdommen råtner sakte men sikkert alene i falleferdige bygg og uverdige kår.

Jeg skjems, virkelig!

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Herlige Norge!

Snylterne får alt de ber om og vil ha, mens de som faktisk ga oss all rikdommen råtner sakte men sikkert alene i falleferdige bygg og uverdige kår.

Jeg skjems, virkelig!

Det er uendelig med penger til innvandrere må du jo skjønne. Norge har ikke råd til å få verdige forhold til våre eldre, men visst faen kan de pumpe milliarder inn i innvandringen. Hotell, drosje, 100 nye asylmottak osv. Ikke noe problem! Men at eldre skal få et eget rom? IKKE FAEN

Skrevet

Så bra. 8 millioner kroner spart :)

• Liker 8
Skrevet

Mistet resten av min sympati for dem etter jeg leste dette.

Anonymous poster hash: 264e3...46d

• Liker 10
Skrevet

Artikkelen du linker til haddde forresten kommentarfeltet oppe i ca 5 minutter før kommentarfeltet ble fjernet.

Selv er jeg ikke overrasket. Vi i Norge tror at de som kommer hit rømmer fra krig, og gjør det beste vi kan for at de skal ha mat og tak over hodet. Mens mange av de som kommer har helt andre forventninger. 

• Liker 6
Skrevet

Kan ikke klare å forstå slikt jeg.Var det ikke krig ,matmangel osv de flyktet fra ?

Her i Norge er de trygge for skudd og bomber.De får mat,de får klær og de får en ren seng å sove i..

Stakkars.. Så for helvette dra tilbake til Syria. Utakknemlige folk !!

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...