Summers Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 (endret) Siden KG ikke er en sjekkearena(en av mulige grunner til at jeg ikke får meg dame her) samtidig som mange kvinner liker å vite litt om fyren de treffer på nett. I gjentatte tråder på KG hører man også om kvinner som er betatt av mange KG-menn fordi vi skriver gjennomtenkte innlegg og har gode verdier. Så burde kanskje flere menn gi KG profilen sin på tinder i stedet for Instagram-kontoen? Vet en del kvinner har sagt at de er suspekte til KG-menn, men hvor representative er egentlig de kvinnene? Og mange av oss KG-menn får jo tydeligvis ikke noen sextreff ut av tinder så status quo er i hvert fall ikke optimalt. Ønsker både diskutere generelt om dette er en god strategi for KG-menn og hvor mange som hadde ligget med meg om jeg postet KG-brukeren min på Tinder. Når det gjelder mitt utseende så kan dere legge til grunn at jeg foreløpig ikke har fått noe ut av Tinder og at det skyldes Tinderkvinners kresenhet og ikke fordi jeg har store skavanker. Må presisere at tråden min IKKE er en kontaktannonse. Jeg kommer ikke til å ligge med eller gå på date med noen som svarer i denne tråden eller på PM. Det er kun aktuelt å møte dere gjennom datingkanaler. Endret 21. september 2015 av Summers 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Kunne du seriøst tenke deg å date noen av kvinnene på KG? Anonymous poster hash: c32b9...f06 4
Summers Skrevet 20. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2015 Kunne du seriøst tenke deg å date noen av kvinnene på KG? Anonymous poster hash: c32b9...f06 Det er noen digge jenter her så ja. Men jentene trenger jo ikke være KGere for å gå gjennom min profil, eller de må jo registrere seg, men de trenger ikke å ha skrevet innlegg eller hengt på forumet tidligere.. Jeg er heller ikke i en posisjon til å være kresen om det skal bli noe på meg. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Siden KG ikke er en sjekkearena(en av mulige grunner til at jeg ikke får meg dame her) samtidig som mange kvinner liker å vite litt om fyren de treffer på nett. I gjentatte tråder på KG hører man også om kvinner som er betatt av mange KG-menn fordi vi skriver gjennomtenkte innlegg og har gode verdier. Fordi VI skriver gjennomtenkte innlegg og har gode verdier? Anonymous poster hash: d2a9c...ae6 3
Summers Skrevet 20. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2015 Fordi VI skriver gjennomtenkte innlegg og har gode verdier? Anonymous poster hash: d2a9c...ae6 Det er lov å være uenig, men når jeg skriver at jeg kommer med gjennomtenkte innlegg og har gode verdier så er ikke det selvdigging eller manglende selvinnsikt. Det bygger på alle de positive tilbakemeldingene jeg har fått og alle gangene jeg blir nevnt blant brukerne KGere liker mest. Jeg er ikke en som bare kommer med løse påstander og det er sikkert en av grunnene til at jeg er populær på KG. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 Jeg syns det er snålt med de som poster instagram og snapchatten sin, og det ville helt klart vært hakket snålere med de som posta forum profilen sin Anonymous poster hash: 9f5ef...23e 3
Gjest PseudonymBruker Skrevet 21. september 2015 #7 Skrevet 21. september 2015 Så burde kanskje flere menn gi KG profilen sin på tinder i stedet for Instagram-kontoen? Det tror jeg ikke du tjener noe på. Tvert imot, sjansen er stor for at dama som da sjekker ut profilen din (gitt at hun kjenner til KG), vil anta worst case scenario, som er a) at du er en av de såkalte bitre KG-mennene, og/eller b) at du ikke er mann nok til å finne ut av ting men må lunte rundt på et kvinneforum og spørre om hjelp. På den andre side, hvis du uansett seiler på stille vann for tiden, så kan du jo prøve da. Rapporter gjerne tilbake her om det hadde noen effekt
Gjest Raindrops Skrevet 21. september 2015 #8 Skrevet 21. september 2015 Det hadde jo egentlig vært greit synes jeg, det gjør det lettere å sortere. 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #9 Skrevet 21. september 2015 Hvis TS ønsker å være singel og gå uten sex resten av livet, så er det bare å legge ut KG-profilen på Tinder eller hvor det måtte være. Det burde gjøre susen. Anonymous poster hash: 90270...e0b 3
Gjest Minesveiper Skrevet 21. september 2015 #10 Skrevet 21. september 2015 Jeg ville ikke gjort det hvis jeg var deg summers. Jeg føler det skrives mer negative ting om kg-mennene enn postive, og du vil ikke bli assosiert med det negative.
Gjest Jacklost Skrevet 21. september 2015 #11 Skrevet 21. september 2015 (endret) Kunne du seriøst tenke deg å date noen av kvinnene på KG?Anonymous poster hash: c32b9...f06 Det er mange her jeg kunne tenkt meg å date men om noen av dem ville ha datet meg er jeg ikke helt sikker på Det virker dog som at det er mange fra kg som har datet hverandre i real life Endret 21. september 2015 av Jacklost
Gjest Overrasket Skrevet 21. september 2015 #12 Skrevet 21. september 2015 Det hadde jo funket fint om både menner og kvinner og oppga KG-profilen sin. Det er nok noen kvinner på KG som lett hadde skremt vekk mange menn, samtidig som andre KG-kvinner er veldig interessante. Så det er jo en ekstra grei måte å unngå å kaste bort tid på.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #13 Skrevet 21. september 2015 Det er lov å være uenig, men når jeg skriver at jeg kommer med gjennomtenkte innlegg og har gode verdier så er ikke det selvdigging eller manglende selvinnsikt. Det bygger på alle de positive tilbakemeldingene jeg har fått og alle gangene jeg blir nevnt blant brukerne KGere liker mest. Jeg er ikke en som bare kommer med løse påstander og det er sikkert en av grunnene til at jeg er populær på KG. Jeg får ikke helt dette til å stemme. Anonymous poster hash: d2a9c...ae6 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #14 Skrevet 21. september 2015 Du har ganske mange innlegg som har kjipe holdninger, summers, så tror ikke det hadde hjulpet deg. Men det er alltids for noen kvinner og noen menns profiler det hadde funket med. Noen hadde blitt nysgjerrig, lest og kanskje funnet personen interessant. Andre hadde bladd videre uten å sjekke ut profilen. Andre igjen hadde nok hatt det som snakkis blant venninner (og kanskje da venninnen ble interessert?) Anonymous poster hash: a7c86...fcc 1
Gjest Jacklost Skrevet 21. september 2015 #15 Skrevet 21. september 2015 Er dette en god idé? Jeg vet ikke om det hadde vært positivt eller negativt for meg å linke, er det ikke mange som vil reagere på at en mann henger på kg?
Silfen Skrevet 21. september 2015 #16 Skrevet 21. september 2015 Jeg ville ikke gjort det hvis jeg var deg summers. Jeg føler det skrives mer negative ting om kg-mennene enn postive, og du vil ikke bli assosiert med det negative. Summers er nå selv en av de som bidrar til å gi et sådant bilde av menn på KåGe, så han må iallfall fornekte ethvert kjenneskap til stedet overfor alle han møter. 2
Gjest Jacklost Skrevet 21. september 2015 #17 Skrevet 21. september 2015 (endret) Summers virker da som en hyggelig fyr Endret 21. september 2015 av Jacklost
Summers Skrevet 21. september 2015 Forfatter #18 Skrevet 21. september 2015 Jeg får ikke helt dette til å stemme. Anonymous poster hash: d2a9c...ae6 Eksempel: Summers virker da som en hyggelig fyr Tusen takk:-) 1
Gjest Minesveiper Skrevet 21. september 2015 #19 Skrevet 21. september 2015 Summers er nå selv en av de som bidrar til å gi et sådant bilde av menn på KåGe, så han må iallfall fornekte ethvert kjenneskap til stedet overfor alle han møter. Vel, jeg synes det er langt mer underholdene å lese innlegg fra en som ikke skriver politisk korrekt enn å lese innlegg fra en som bare skriver det alle vil høre. At det gir et negativt inntrykk å skrive akkurat det man tenker er kjipt for h*n som skriver, men det betyr ikke at det ikke er en viss sannhet i det som blir sagt.
Silfen Skrevet 21. september 2015 #20 Skrevet 21. september 2015 Vel, jeg synes det er langt mer underholdene å lese innlegg fra en som ikke skriver politisk korrekt enn å lese innlegg fra en som bare skriver det alle vil høre. At det gir et negativt inntrykk å skrive akkurat det man tenker er kjipt for h*n som skriver, men det betyr ikke at det ikke er en viss sannhet i det som blir sagt. Mulig, men nå var det nå engang om det ville være positivt for kvinner som ønsker menn å lese KåGe-innleggene deres. I overnevntes tilfelle vil jeg påstå at det ikke er det, helt uavhengig av hvor underholdende det er for folk som ikke er ute etter noe av seksuell/romantisk art. Blir som om jeg skulle profilert meg via KåGe overfor en mann, det er jo helt idiotisk å tro at det hadde hatt en positiv effekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå