AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Hei folkens. Jeg bare lurer på hvor vanlig det egentlig er med one night stands med helt ukjente folk? Jeg har vært mye ute og har verken fått noen med meg hjem eller blitt hjem til noen. I tillegg følger jeg litt med på hva som skjer rundt meg og det er ikke ofte jeg ser at flørtingen, dansingen etc utvikler seg til at to personer forlater utestedet sammen. En annen ting: er det kun guttegreie eller er jentene også interessert i ONS? Anonymous poster hash: fed37...dc0
Gjest JakeGreen Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg tror det er ganske normalt. Om det kun var for gutter, ville det vel kun vært gutter som lå med hverandre? It takes two to tango. 12
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Har aldri prøvd og tror jeg ikke kommer til å gjøre det heller. Jeg ønsker trygghet. Som en deilig fantasi er det vel flott. Skulle jeg treffe en kvinne som det blir utrolig bra erotisk kjemi med kunne det vært en mulighet. Da hadde det blitt uten fyll og heller et møte med en ukjent i en hverdags situasjon. Men sånn ute på byen og få seg et ligg i fylla er ikke noe for meg Hilsen kjekk mann Anonymous poster hash: b2c39...177 1
Gjest Lincoln Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Hei folkens. Jeg bare lurer på hvor vanlig det egentlig er med one night stands med helt ukjente folk? Jeg har vært mye ute og har verken fått noen med meg hjem eller blitt hjem til noen. I tillegg følger jeg litt med på hva som skjer rundt meg og det er ikke ofte jeg ser at flørtingen, dansingen etc utvikler seg til at to personer forlater utestedet sammen. En annen ting: er det kun guttegreie eller er jentene også interessert i ONS?Anonymous poster hash: fed37...dc0 Det er ekstremt vanlig. Så ja, du har en utfordring. Noe annet du lurer på? Endret 27. oktober 2013 av Lincoln
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Det er ekstremt vanlig. Så ja, du har en utfordring. Noe annet du lurer på? Tydeligvis har jeg en utfordring fordi jeg har lyst å prøve ONS. Ja boss, lurer på følgende: er det vanlig å gå hjem til kvinnen eller mannen? Og er det vanlig å overnatte i sånne tilfeller? Og til slutt- hvordan får man dette til?Anonymous poster hash: fed37...dc0
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #6 Skrevet 27. oktober 2013 Er du jente eller gutt? Tror det er mye letter for jenter enn gutter. Er jente selv og kan vel si at om jeg ønsker en one night så klarer jeg å få det. Og nå vil ikke jeg si at jeg er spesielt pen og føler heller ikke at jeg klær meg mere utfordrende enn andre heller. Men skal være sagt at det er ikke ofte jeg har benytta meg av det, er ikke så spennende liksom. Har også opplevd at menn kommer bort og spør "bli med hjem og ha sex" uten kontakt på forhånd. Men det er ikke aktuelt, man skal kjenne at det er litt kjemi. Hvor vanlig det er vet jeg ikke?? Men trur det er en del av det. Anonymous poster hash: 249a5...071
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #7 Skrevet 27. oktober 2013 De fleste jeg kjenner har hatt en ONS på et eller annet tidspunkt. De (jentene) som gjør en vane av det er langt færre. Jeg synes ikke det er særlig interessant. Anonymous poster hash: 2f6ca...76a 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #8 Skrevet 27. oktober 2013 Er du jente eller gutt? Tror det er mye letter for jenter enn gutter. Er jente selv og kan vel si at om jeg ønsker en one night så klarer jeg å få det. Og nå vil ikke jeg si at jeg er spesielt pen og føler heller ikke at jeg klær meg mere utfordrende enn andre heller. Men skal være sagt at det er ikke ofte jeg har benytta meg av det, er ikke så spennende liksom. Har også opplevd at menn kommer bort og spør "bli med hjem og ha sex" uten kontakt på forhånd. Men det er ikke aktuelt, man skal kjenne at det er litt kjemi. Hvor vanlig det er vet jeg ikke?? Men trur det er en del av det. Anonymous poster hash: 249a5...071 Er dessverre gutt/mann. Men hvordan bør man gå frem da? Anonymous poster hash: fed37...dc0
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #9 Skrevet 27. oktober 2013 Hvordan gjør man det? Bruksanvisning, følg denne nøye......(neida tuller). Få igang en prat med noen og ta det derfra. Humor er viktig og kroppskontakt uten at man nøvendigvis klår. (det hender jeg klår da, men får jenter er det lov he he). Vær innterresert, men kanskje antyde at man ikke er ute etter en kjæreste. Inviter henne hjem, så får du se hva hun sier. Lykke til Anonymous poster hash: 249a5...071
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #10 Skrevet 27. oktober 2013 Hvordan gjør man det? Bruksanvisning, følg denne nøye......(neida tuller). Få igang en prat med noen og ta det derfra. Humor er viktig og kroppskontakt uten at man nøvendigvis klår. (det hender jeg klår da, men får jenter er det lov he he). Vær innterresert, men kanskje antyde at man ikke er ute etter en kjæreste. Inviter henne hjem, så får du se hva hun sier. Lykke til Anonymous poster hash: 249a5...071 Takk for tipset forventes det at jeg må spandere masse drinker? Problemet jeg har hatt flere ganger var at alt startet bra men så mistet de interessen etter en viss stund. Og hva slags kroppskontakt bør man ha? Jeg tør ikke bare å ta på en fremmed jente uten å få lov først på en måteAnonymous poster hash: fed37...dc0
Gjest Lincoln Skrevet 27. oktober 2013 #11 Skrevet 27. oktober 2013 Tydeligvis har jeg en utfordring fordi jeg har lyst å prøve ONS. Ja boss, lurer på følgende: er det vanlig å gå hjem til kvinnen eller mannen? Og er det vanlig å overnatte i sånne tilfeller? Og til slutt- hvordan får man dette til?Anonymous poster hash: fed37...dc0 Tja, det er vel vanligst å stikke hjem til mannen, men det er ingen regel på det. Kommer an på hva man føler for. Ettersom det som regel er mannen som leder an så blir det ofte hjem til mannen. Og ofte så lokker man med et "nachspiel" som er mer eller mindre fiksjon. Det vanlige er å overnatte, med mindre det har vært en helt forferdelig opplevelse. Hvordan man får det til? Det blir som å spørre hvordan man får til å kjøre en bil. Du får øve da. Først må du tørre å snakke med damer og ikke gjemme deg i en krok bak et ølglass hele kvelden.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #12 Skrevet 27. oktober 2013 Tja, det er vel vanligst å stikke hjem til mannen, men det er ingen regel på det. Kommer an på hva man føler for. Ettersom det som regel er mannen som leder an så blir det ofte hjem til mannen. Og ofte så lokker man med et "nachspiel" som er mer eller mindre fiksjon. Det vanlige er å overnatte, med mindre det har vært en helt forferdelig opplevelse. Hvordan man får det til? Det blir som å spørre hvordan man får til å kjøre en bil. Du får øve da. Først må du tørre å snakke med damer og ikke gjemme deg i en krok bak et ølglass hele kvelden. Jeg tør snakke. Og noen ganger kommer de faktisk bort selv av en eller annen grunn. Men jeg bare tør ikke begynne å ta på dem eller å spørre om nachspiel - redd for å virke desperat :O Anonymous poster hash: fed37...dc0
Gjest JakeGreen Skrevet 27. oktober 2013 #13 Skrevet 27. oktober 2013 Er dessverre gutt/mann. Men hvordan bør man gå frem da?Anonymous poster hash: fed37...dc0 Dessverre gutt/mann? Hva pokker skal det bety? 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #14 Skrevet 27. oktober 2013 Dessverre gutt/mann? Hva pokker skal det bety? Mente bare at dessverre så ligger jeg dårligere an i dette gamet siden jeg er mann:) Anonymous poster hash: fed37...dc0 4
Gjest Lincoln Skrevet 27. oktober 2013 #15 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg tør snakke. Og noen ganger kommer de faktisk bort selv av en eller annen grunn. Men jeg bare tør ikke begynne å ta på dem eller å spørre om nachspiel - redd for å virke desperat :OAnonymous poster hash: fed37...dc0 Eh, ok... Kan love deg at du fremstår som mye mer tafatt og desperat når du LATER som om du ikke er desperat, og spiller et spill for å ikke fremstå som det. Hvis det er viktigere for deg å late som om du ikke er desperat enn å få pult så fortsett slik. 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #16 Skrevet 27. oktober 2013 Takk for tipset forventes det at jeg må spandere masse drinker? Problemet jeg har hatt flere ganger var at alt startet bra men så mistet de interessen etter en viss stund. Og hva slags kroppskontakt bør man ha? Jeg tør ikke bare å ta på en fremmed jente uten å få lov først på en måte Nei ikke spander for mye drinker, er ikke det som er avgjørende for om jeg bli med hjem med noen iallefall. Men klart kan spandere en eller noe da. Hva slags kroppskontakt? Ta litt forsiktig først, på hånden eller noe. Du merker om de liker det. Også får man føle seg fram hvor langt man er tør å gå med kroppskontakt. Anonymous poster hash: 249a5...071
Gjest JakeGreen Skrevet 27. oktober 2013 #17 Skrevet 27. oktober 2013 Mente bare at dessverre så ligger jeg dårligere an i dette gamet siden jeg er mann:)Anonymous poster hash: fed37...dc0 Det er nok en ubestridelig sannhet at en gjennomsnittlig kvinne alltid vil ha det lettere enn en gjennomsnittlig mann i forhold til tilgang på sex, men det er uansett en holdning som er feil å bære med seg. Måten du skriver på i denne tråden avslører mye om hvordan du ser på deg selv, kvinner og deg selv i relasjon til kvinner. Du har satt kvinner på en uoppnåelig pidestall, hvor alt du gjør er farget av at du skal fremstå i et godt lys, gjøre de riktige tingene og på en eller annen måte greie å manøvrere deg gjennom et minefelt slik at hun til slutt skal premiere deg med å la deg få plassere penisen din inn i hennes vagina. Feil, feil, feil. Misforstå meg ikke, jeg elsker kvinner og har den høyeste respekt for de, men jeg elsker meg selv uendelig mye mer enn en fremmed kvinne på byen som jeg aldri før har møtt. Skal du komme noen vei med kvinner og være en attraktiv mann, må du først gjøre noe med holdningene dine og begynne å seg deg selv i et litt mer positivt lys. Et hvor du ser dine egne kvaliteter og hvor du ser deg selv som en mann kvinner vil ha. Et hvor du og kvinner er på samme nivå og kanskje du til og med er over henne. Et hvor sex er noe dere deler sammen eller til og med noe du gir henne, ikke noe hun gir deg. Da trenger du ikke spille disse tåpelige spillene som resten av flokken forsøker seg på og du trenger heller ikke om å imponere henne, men kan fokusere på å bli kjent med henne og finne ut om hun er noe for deg. Jeg skal garantere deg at hun vil finne det mye mer givende enn de typiske samtalene fra 'imponerende' menn som er opptatt av å ramse opp CV-en sin og fortelle om sin siste ekspedisjon til Mount Everest eller den nye sportsbilen de har kjøpt. Så i bunn og grunn handler det om å bli mer selvsikker og å se på deg selv som en attraktiv mann. Og når du er det, så er det ganske naturlig å gå bort til en kvinne, snakke med henne og deretter lede henne hele veien hjem til soverommet ditt eller hennes. Kvinner har generelt ikke lyst til å ta så mye ansvar, så du må ofte legge opp forholdene slik at hun enkelt kan rasjonalisere for seg selv hvorfor dere ble nakne sammen, både overfor seg selv og eventuelt til venninnene sine. "Han skulle bare følge meg hjem, men så havnet vi til sengs". "Vi skulle bare drikke noen glass vin, men så bare skjedde det." "Vi ble skikkelig fulle og så bare skjedde det." "Normalt gjør jeg aldri dette her med noen, men kjemien var bare så bra og du virker som en så bra fyr. Det er noe med øynene dine." Og så videre. Av og til merker du at kjemien og tiltrekningen er så sterk at du kan være mer direkte. En annen liten detalj er at om hun protesterer på et forslag eller dine fremstøt, så må du være enig i det hun sier og ikke være uenig. Om hun for eksempel uttrykker bekymring for at ting går for fort frem, så kan du for eksempel bare si: "Vet du hva, jeg er helt enig. Kanskje vi bare skal fokusere på å bli bedre kjent". Og det er stort sett alt du trenger om å vite rundt dette. 5
solch Skrevet 27. oktober 2013 #18 Skrevet 27. oktober 2013 Det er veldig vanlig og veldig lett å skaffe seg en ons. Jeg har aldri hatt noe problem med å få med meg hjem mitt utvalgte førstevalg av et bytte. Men nå er jeg jente da, kanskje verre om man er gutt. Hvis du er gutt? Isåfall ville jeg bare vært kul og prøvd å kommet på godfot med jentene, også bare si rett ut etter et par timer på byen at "hei du, vi skulle ikke bare dratt hjem til meg i natt?"
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #19 Skrevet 27. oktober 2013 Det er nok en ubestridelig sannhet at en gjennomsnittlig kvinne alltid vil ha det lettere enn en gjennomsnittlig mann i forhold til tilgang på sex, men det er uansett en holdning som er feil å bære med seg. Måten du skriver på i denne tråden avslører mye om hvordan du ser på deg selv, kvinner og deg selv i relasjon til kvinner. Du har satt kvinner på en uoppnåelig pidestall, hvor alt du gjør er farget av at du skal fremstå i et godt lys, gjøre de riktige tingene og på en eller annen måte greie å manøvrere deg gjennom et minefelt slik at hun til slutt skal premiere deg med å la deg få plassere penisen din inn i hennes vagina. Feil, feil, feil. Misforstå meg ikke, jeg elsker kvinner og har den høyeste respekt for de, men jeg elsker meg selv uendelig mye mer enn en fremmed kvinne på byen som jeg aldri før har møtt. Skal du komme noen vei med kvinner og være en attraktiv mann, må du først gjøre noe med holdningene dine og begynne å seg deg selv i et litt mer positivt lys. Et hvor du ser dine egne kvaliteter og hvor du ser deg selv som en mann kvinner vil ha. Et hvor du og kvinner er på samme nivå og kanskje du til og med er over henne. Et hvor sex er noe dere deler sammen eller til og med noe du gir henne, ikke noe hun gir deg. Da trenger du ikke spille disse tåpelige spillene som resten av flokken forsøker seg på og du trenger heller ikke om å imponere henne, men kan fokusere på å bli kjent med henne og finne ut om hun er noe for deg. Jeg skal garantere deg at hun vil finne det mye mer givende enn de typiske samtalene fra 'imponerende' menn som er opptatt av å ramse opp CV-en sin og fortelle om sin siste ekspedisjon til Mount Everest eller den nye sportsbilen de har kjøpt. Så i bunn og grunn handler det om å bli mer selvsikker og å se på deg selv som en attraktiv mann. Og når du er det, så er det ganske naturlig å gå bort til en kvinne, snakke med henne og deretter lede henne hele veien hjem til soverommet ditt eller hennes. Kvinner har generelt ikke lyst til å ta så mye ansvar, så du må ofte legge opp forholdene slik at hun enkelt kan rasjonalisere for seg selv hvorfor dere ble nakne sammen, både overfor seg selv og eventuelt til venninnene sine. "Han skulle bare følge meg hjem, men så havnet vi til sengs". "Vi skulle bare drikke noen glass vin, men så bare skjedde det." "Vi ble skikkelig fulle og så bare skjedde det." "Normalt gjør jeg aldri dette her med noen, men kjemien var bare så bra og du virker som en så bra fyr. Det er noe med øynene dine." Og så videre. Av og til merker du at kjemien og tiltrekningen er så sterk at du kan være mer direkte. En annen liten detalj er at om hun protesterer på et forslag eller dine fremstøt, så må du være enig i det hun sier og ikke være uenig. Om hun for eksempel uttrykker bekymring for at ting går for fort frem, så kan du for eksempel bare si: "Vet du hva, jeg er helt enig. Kanskje vi bare skal fokusere på å bli bedre kjent". Og det er stort sett alt du trenger om å vite rundt dette. Dette skal printes ut og henges på veggen! Tuusen takk for et veldig bra svar! Anonymous poster hash: fed37...dc0
tom1986 Skrevet 27. oktober 2013 #20 Skrevet 27. oktober 2013 Det er vanlig, men det er ofte de samme jentene som har ons. De fleste jenter har 1-2 ons og finner ut at det ikke er noe for de, så har du de jentene som har masse ons og som er ganske lett å få til sengs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå