Gå til innhold

Hvor kjøpte du brudekjolen din? (Obs, svar bare om du kjøpte den etter år 2010 :) )

46 stemmer

1. 1. Hvor kjøpte du brudekjolen din?

• På brudesalong i Norge
      24
    • Fra "Kinaside" på nettet (Type jjhouse, lightinthebox...osv)
      7
    • Har kjøpt den brukt
      9
    • Kjøpte den på reise i utlandet
      1
    • Annet (Arvet, sydd selv, brukte selskapskjole kjøpt på vanlig klesbutikk....osv)
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje det da er lurt å se på bare de siste årene for å få et riktig inntrykk, så dere som handlet før 2010, vær vennlig å ikke svar her :)

Bare lurer litt på hvor mange bruder som faktisk bruker disse "Kinasidene" pr i dag :)

Skjønner det for så vidt siden prisene på kjoler i salong er veldig høye, men det resulterer jo dessverre i at det bare er de aller største brudebutikkene som overlever :/

Anonymous poster hash: 3a0a5...d88
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte min på Brudehuset på Hamar og er råfornøyd med det! Servicen var super og de var flinke til å hjelpe meg med å finne Kjolen :rodmer:

Gjest navnelapp
Skrevet

Kjøpte min på Eden brudesalong i Grünersgate i Oslo. Fekk den kraftig sydd om, då. Den var på salg, eg betalte vel ca. 2500,-.

Skrevet (endret)

Kjøpte min på Brudehuset på Hamar og er råfornøyd med det! Servicen var super og de var flinke til å hjelpe meg med å finne Kjolen :rodmer:

Signerer.. fant "meg" kjolen min her. Men opplevde også at de var litt selgere, og dynget meg ned med masse stæsj. Omvendt effekt.

Jeg har også kjøpt en brukt som er virkelig lekker! Kanskje finere enn den jeg kjøpte fra salong, men jeg følte at den fra salongen ble mer meg. Skulle jeg gått etter design og estetikk, burde jeg fastholdt ved kjolen jeg kjøpte brukt.

Endret av Ahs
Skrevet

En mellomting mellom norsk brudesalong og nettforhandler egentlig, men har krysset av for "annet". Kjøpt via norske nettforhandlere av brudeutstyr og er svært fornøyd.

Skrevet

Ebay, ble laget i Kina :)

Gjest Adriane
Skrevet

Kjøpte fra brudesalong utenfor New York, men via deres nettsider, så krysset av for "Annet".
(Altså ikke fra "kinaside" som du har kalt det, men fra nettsiden til en brudesalong i New Jersey)

Skrevet

Jeg handlet min der i sommer. Veldig fornøyd med servicen og fikk all hjelpen jeg trengte :)

Skrevet

Kjøpte min på ebay. Så ingen grunn til å bruke 10.000 kr på en brudekjole.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet (endret)

Kjøpte min på jamsminesbridalshop på nettet. Kjolen ble kjempe fin og i riktig størrelse, og det var super kundeservice hele tiden! :)

Endret av Rakiana
Skrevet

Valgte "annet". Har ikke kjole men to deler: et korsett som er designa og sydd av en kanadisk sirkusartist (!) som har sitt eget, lille firma - og et skjørt som er sydd av en lettere hyperaktiv kostymemaker fra Eidsvoll som jobber på Operaen (og som er ei venninne). I tillegg har jeg en bolero som er sydd av en latvier som bor i Israel (og har en Etsy-butikk), og en choker som er laget av en seriøst koffeinavhengig arkeolog fra Østfold (les: meg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...