AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Det var en gutt jeg begynte å like som jeg var på besøk til et par ganger. Han hadde et ok ryddig hus, men doen var alltid full av bæsj.... Jeg hadde skjønt det om jeg kom uanmeldt på besøk og han ikke hadde fått vasket det, men han ba meg ofte på besøk og alt annet i huset var ryddig. Jeg trodde det var et engangs tilfelle først, men det ble bare mer og mer bæsj-rester i doen hver gang jeg var på besøk. Det var en stor turn-off. Hva tenker han med? Synes dere det er greit? Anonymous poster hash: 297fd...927
Gjest Herr Heftig Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Mener du at det var brunt på porselenet bare? I så fall er det ikke noe å bry seg om. Jeg fant ut ved en tilfeldighet at det var meningen at man skulle ta det bort med dobørsten.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 Altså, jeg kan forstå at det ikke ser bra ut, men det er der man gjør fra seg og det er ikke vanskelig å forstå at man ikke gidder å fjerne det så ofte. Det er vel ingen normale folk som bruker dobørsten daglig, akkurat, uten at det pleier å sette seg så mye uansett. Om det er et stort problem for deg får du ta det opp med ham, men det her er da ikke noen krise.Anonymous poster hash: 1f25e...5cf 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #5 Skrevet 13. juli 2013 Det er vel ikke hans feil at moren hans ikke gjør jobben sin? Anonymous poster hash: 53da2...96a 5
Nettinettet Skrevet 13. juli 2013 #6 Skrevet 13. juli 2013 Er det rart folk er single tenker jeg nå.. ubetydelige detaljer i den store sammenhengen! 5
Vulpes Skrevet 13. juli 2013 #7 Skrevet 13. juli 2013 Det er ikke direkte delikat, og jeg synes det er litt rart at man ikke vasker doen når man ber en flørt over på besøk. Men han tenker vel bare ikke over det, det trenger ikke å bety at han er en uhygienisk person. PS: Jeg regner med at du mener at doen ikke var nyvasket, ikke at han faktisk hadde vært på do og ikke trukket ned?
Gjest Skrevet 13. juli 2013 #8 Skrevet 13. juli 2013 Dobørste er til for en grunn. Utrolig udelikat å gå etter en som ikke har skjønt det... Liker du han veldig godt kan du vel kjøpe en dobørste til han og håpe han tar hintet? 11
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #9 Skrevet 13. juli 2013 Altså, jeg kan forstå at det ikke ser bra ut, men det er der man gjør fra seg og det er ikke vanskelig å forstå at man ikke gidder å fjerne det så ofte. Det er vel ingen normale folk som bruker dobørsten daglig, akkurat, uten at det pleier å sette seg så mye uansett. Om det er et stort problem for deg får du ta det opp med ham, men det her er da ikke noen krise.Anonymous poster hash: 1f25e...5cf Eh, nei, man bruker den hver gang man har gjort noe som gjør at den trengs. Man venter ikke til dagen etter, eller lar dama ta seg av det. Herrrrrlighet, hvorfor må jeg alltid klikke meg inn på dotrådene på kg. Anonymous poster hash: 67ae6...02e 30
super-s Skrevet 13. juli 2013 #10 Skrevet 13. juli 2013 Altså, jeg kan forstå at det ikke ser bra ut, men det er der man gjør fra seg og det er ikke vanskelig å forstå at man ikke gidder å fjerne det så ofte. Det er vel ingen normale folk som bruker dobørsten daglig, akkurat, uten at det pleier å sette seg så mye uansett. Om det er et stort problem for deg får du ta det opp med ham, men det her er da ikke noen krise.Anonymous poster hash: 1f25e...5cf Jeg bruker den hver gang det er bæsjespor i doen. Dvs. noen ganger hver dag, noen ganger flere ganger om dagen, og noen ganger med lang tid i mellom hver gang. Alt ettersom hvor ofte det er bæsjespor der. Men så kan det vel diskuteres hvorvidt jeg er normal eller ikke da. 18
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #11 Skrevet 13. juli 2013 Er det rart folk er single tenker jeg nå.. ubetydelige detaljer i den store sammenhengen! Hvis det er så vanskelig å forstå at man bør vaske nedi doen noen ganger, er det heller ikke rart folk er single. Anonymous poster hash: fd787...ad4 11
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #12 Skrevet 13. juli 2013 Til dere to siste: Jeg ordla meg sikkert klønete. Det jeg mener er at det ikke akkurat er en daglig rutine, man gjør det ved behov. Man pusser tenner hver dag, det er en greie man gjør med faste intervaller. Dobørste er ikke. Og om behovet for den melder seg hver eneste dag, da er det gjerne noe gæli. Pust ut (du første, super-s later til å ta det hele med fatning). Jeg mener imidlertid ikke at dette er noe å ta såpass på vei for som det TS gjør. Noen rester eller ikke.Anonymous poster hash: 1f25e...5cf
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #13 Skrevet 13. juli 2013 Til dere to siste: Jeg ordla meg sikkert klønete. Det jeg mener er at det ikke akkurat er en daglig rutine, man gjør det ved behov. Man pusser tenner hver dag, det er en greie man gjør med faste intervaller. Dobørste er ikke. Og om behovet for den melder seg hver eneste dag, da er det gjerne noe gæli. Pust ut (du første, super-s later til å ta det hele med fatning). Jeg mener imidlertid ikke at dette er noe å ta såpass på vei for som det TS gjør. Noen rester eller ikke.Anonymous poster hash: 1f25e...5cf Synes du "det var en stor turn-off, hva tenker han med?" er å ta sånn på vei? Vil si det er en helt normal reaksjon på uhygieniske vaner hos folk. Anonymous poster hash: 67ae6...02e 6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #14 Skrevet 13. juli 2013 Dette er faktisk breakdealer for meg. Det betyr jo at han ikke bryr seg så mye om at ting er rent. Sorry, men ærlig talt, dette er da vanlig folkeskikk. Anonymous poster hash: 71a0a...295 9
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #15 Skrevet 13. juli 2013 Dette er faktisk breakdealer for meg. Det betyr jo at han ikke bryr seg så mye om at ting er rent. Sorry, men ærlig talt, dette er da vanlig folkeskikk. Anonymous poster hash: 71a0a...295 Du sa det. Og jeg ville ikke blitt mye overrasket om denne fyren også føler seg hjemme i ikke nødvendig å vaske seg etter dobesøk-trådene. Anonymous poster hash: 67ae6...02e 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. juli 2013 #16 Skrevet 13. juli 2013 Et annet faktum er at størknede etterlatenskaper har en tendens til å sitte skikkelig fast over tid. Av praktiske, så vel som hygieniske og høflige grunner overfor sin neste, er det best å vaske med en gang det trengs. Ikke bare med do-børste men også med litt vaskemiddel i skåla mens man skrubber. 8
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #17 Skrevet 13. juli 2013 Til dere to siste: Jeg ordla meg sikkert klønete. Det jeg mener er at det ikke akkurat er en daglig rutine, man gjør det ved behov. Man pusser tenner hver dag, det er en greie man gjør med faste intervaller. Dobørste er ikke. Og om behovet for den melder seg hver eneste dag, da er det gjerne noe gæli. Pust ut (du første, super-s later til å ta det hele med fatning). Hæ? Mener du virkelig at det er "noe gæli" dersom man har bæsj i doen sin hver dag? Det er jo helt normalt at det blir igjen litt rester når man har vært på do. Kjæresten min har i alle fall vett til å fikse det hver gang det trengs, heldigvis. Anonymous poster hash: 44c5b...758 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #18 Skrevet 13. juli 2013 Dette er faktisk breakdealer for meg. Det betyr jo at han ikke bryr seg så mye om at ting er rent. Sorry, men ærlig talt, dette er da vanlig folkeskikk. Anonymous poster hash: 71a0a...295 Haha, jeg ser at jeg skrev breakdealer...DEALBREAKER, mente jeg selvfølgelig haha Anonymous poster hash: 71a0a...295 8
Gjest Gresshoppesang Skrevet 13. juli 2013 #19 Skrevet 13. juli 2013 Kanskje det finnes en sånn "How-to-shit-without-marks"-video på youtube som du kan vise ham? Det ser fryktelig urenslig ut med skitten toalettskål. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå