Frøken-anonym Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Hei jeg er en 13 år gammel jente, og jeg har utrolig nok klart å miste nøklene mine😰 Jeg vet at de er i leilighten, men jeg vet bare ikke hvor. Sist gang jeg brukte dem var da jeg jogget( for en uke siden) men la ikke merke til de var borte før 3 dager senere. Jeg må bare finne dem, er desperat😞
Inx Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 *messer* DU FINNER DEM PÅ DET SISTE STEDET DU LETER *fortsetter å messe* 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Selvsagt finner man dem siste stedet man leter, da slutter man jo å lete. Men nei, det finnes ingen klarsynte eller synske hverken her eller andre steder. Du får bare lete og lete, ingen annen måte å løse dette på Anonymous poster hash: b97a0...3ac 1
Gjest navnelapp Skrevet 12. juli 2013 #4 Skrevet 12. juli 2013 Sjekk alle vesker, jakkelommer, baggar og dei plassane der nøklar brukar å ligge. Ein synsk person kan ikkje hjelpe deg med dette. Tenk tilbake på kva du hadde på deg, kva veske du hadde o.l.. Har du sett i skulesekken din? Sidelommene? Topploket?
Frøken-anonym Skrevet 12. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2013 Vel probleme er at jeg ikke husker hvor jeg la dem (det er jo en uke siden) jeg har lett overalt og har lett i alle lommer og bager selv om jeg ikke hadde med bag den dagen. Jeg pleier egentlig ikke å tro på sånne greier med klarsynthet osv. Men er utrolig desperat
Gjest navnelapp Skrevet 12. juli 2013 #6 Skrevet 12. juli 2013 Mellom aviser, under eit skatoll, bak ei kasse i gangen, muligheitene er ubegrensa.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #7 Skrevet 12. juli 2013 Se for deg joggeturen og hvordan rutinen din er når du kommer hjem. La du klærene et bestemt sted? Gikk du i dusjen med en gang? Prøv å rekonstruere bevegelsene dine etter turen og let på stedene du var. Anonymous poster hash: e783a...b60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå