Gå til innhold

Er det noen klarsynte eller synske her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er en 13 år gammel jente, og jeg har utrolig nok klart å miste nøklene mine😰

Jeg vet at de er i leilighten, men jeg vet bare ikke hvor.

Sist gang jeg brukte dem var da jeg jogget( for en uke siden) men la ikke merke til de var borte før 3 dager senere.

Jeg må bare finne dem, er desperat😞

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*messer* DU FINNER DEM PÅ DET SISTE STEDET DU LETER *fortsetter å messe*

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt finner man dem siste stedet man leter, da slutter man jo å lete.

Men nei, det finnes ingen klarsynte eller synske hverken her eller andre steder. Du får bare lete og lete, ingen annen måte å løse dette på :)

Anonymous poster hash: b97a0...3ac

• Liker 1
Gjest navnelapp
Skrevet

Sjekk alle vesker, jakkelommer, baggar og dei plassane der nøklar brukar å ligge. Ein synsk person kan ikkje hjelpe deg med dette. Tenk tilbake på kva du hadde på deg, kva veske du hadde o.l.. Har du sett i skulesekken din? Sidelommene? Topploket?

Skrevet

Vel probleme er at jeg ikke husker hvor jeg la dem (det er jo en uke siden) jeg har lett overalt og har lett i alle lommer og bager selv om jeg ikke hadde med bag den dagen. Jeg pleier egentlig ikke å tro på sånne greier med klarsynthet osv. Men er utrolig desperat

Gjest navnelapp
Skrevet

Mellom aviser, under eit skatoll, bak ei kasse i gangen, muligheitene er ubegrensa. :)

AnonymBruker
Skrevet

Se for deg joggeturen og hvordan rutinen din er når du kommer hjem. La du klærene et bestemt sted? Gikk du i dusjen med en gang? Prøv å rekonstruere bevegelsene dine etter turen og let på stedene du var.

Anonymous poster hash: e783a...b60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...