AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Del Skrevet 9. mars 2011 Her kan vi gjengi gullkorn fra våre veltalende deltagere på Paradis Hotel. De har en slik tråd på et forum i Danmark og den er morsom. Altså, så langt har vi; Fisk i mosen. Du skal ikke stikke det under teppet. Det er det som er sterkheten din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 9. mars 2011 #2 Del Skrevet 9. mars 2011 "Jeg får en sånn veldig trang til å lyve når jeg drikker" Eller prøver du å dekke over fylleangsten ved at du forteller om dine analsexerfaringer på TV til en kar du har kjent i ca 36 timer... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #3 Del Skrevet 9. mars 2011 'Og så åpna hun kjeften og sa at hun var pokerspiller og litt sånn... mann?' 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #4 Del Skrevet 9. mars 2011 Hørt i paradiset: - Æ e utdanna advokatsekretær da - Alle jentene: wow, så kult! :D - D e bare et halvt år da.. - Ja, men d e jo skikkeli bra! :D Trist at hun som var advokatsekretær var den høyest utdannede der inne 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 9. mars 2011 #5 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg husker ikke hvem av jentene det var, men det var ei som ble spurt om hvordan hun reagerer på drama. Hun svarte da at hun ville løpe avgårde med halen i beina. :gjeiper: 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #6 Del Skrevet 9. mars 2011 'Det skal man ikke slå under et teppe' - Mats Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #7 Del Skrevet 9. mars 2011 Om Stefan, dag 1: 'Jeg har alltid likt han jævlig godt' 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 9. mars 2011 #8 Del Skrevet 9. mars 2011 Husker ikke hele setningen, med det var en som sa "ved leveren" istedenfor fra leveren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 10. mars 2011 #9 Del Skrevet 10. mars 2011 Husker ikke hele setningen, med det var en som sa "ved leveren" istedenfor fra leveren. Kanskje vedkommende mente å snakke direkte på en litt diffus måte . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #10 Del Skrevet 10. mars 2011 Hun ene snakket om at hun hadde fått hakeslepp da en fyr hadde sagt noe til henne - men at hun ikke hadde vist det til ham da... som om man må bokstavelig talt slippe haka ned på magen Men det kan virke litt instruert... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 10. mars 2011 #11 Del Skrevet 10. mars 2011 ...som om man må bokstavelig talt slippe haka ned på magen Haha, det skulle jeg ha likt å sett faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 10. mars 2011 #12 Del Skrevet 10. mars 2011 Oooo moro tråd! Vi skulle hatt en sånn i fjor, men alle gullkornene Thea kom med 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rime Skrevet 10. mars 2011 #13 Del Skrevet 10. mars 2011 "Hvordan er du i fylla?" et helt vanlig spørsmål å stille når man møter noen for første gang. Hei, hva heter du? Hva jobber du med? Hvordan er du i fylla? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 10. mars 2011 #14 Del Skrevet 10. mars 2011 Fritt gjengitt etter Maren: "Jeg vil ikke ha sex på paradise hotell. Hvis jeg hadde funnet en KJÆRESTE lissom, kunne jeg syntes det var ok med "handjobs" lissom" Noen timer senere. Maren og Mats: 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Canis lupus Skrevet 10. mars 2011 #15 Del Skrevet 10. mars 2011 "Hvordan er du i fylla?" et helt vanlig spørsmål å stille når man møter noen for første gang. Hei, hva heter du? Hva jobber du med? Hvordan er du i fylla? :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantora Skrevet 10. mars 2011 #16 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg ser ikke Paradise og har ikke tenkt til å begynne med det heller, men føler jeg får med meg det viktigste om jeg leser her litt innimellom.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 10. mars 2011 #17 Del Skrevet 10. mars 2011 Ja denne tråden er helt sinnsyk for det er jo ikke noe på paradise som ikke er sykt eller som oppleves som sjukt av de der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 10. mars 2011 #18 Del Skrevet 10. mars 2011 Fritt gjengitt etter Maren: "Jeg vil ikke ha sex på paradise hotell. Hvis jeg hadde funnet en KJÆRESTE lissom, kunne jeg syntes det var ok med "handjobs" lissom" Noen timer senere. Maren og Mats: Det er sånn damer er! Man må riste på hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. mars 2011 #19 Del Skrevet 10. mars 2011 Dere SER jo på det da...er vel ikke bare fordi dere synes de er morsomme?? Eller? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 10. mars 2011 #20 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg ser på paradise fordi jeg liker og le og fordi jeg synes det er underholdene at mannesker gjør handlinger som er så pinlig at jeg som en fremmed kan føle pinligheten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå