Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til trådstarter:

Jeg har en god erfaring selv, men det er ett innlegg jeg leste her inne for lenge siden jeg synes du bør lese:

Dette er en som gikk til en såkalt klarsynt, og som ikke helt fikk opplevelsen hun håpet på.

Dette var noe av det han sa.

Sitat

Han: Jeg ser et jobbskifte...

Jeg: Det tror jeg ikke...

Han: jo, jeg ser helt klart et jobbskifte i nær fremtid...

Jeg: Det stemmer ikke, i alle fall ikke i nær fremtid...

Han. Det ligger her i kortene, nye studier eller karriere...

Jeg: Jeg er ufør, så det blir ingen jobbskifter for meg i nær fremtid...

Han: da blir det omskolering

Jeg: Nei, det er ikke planlagt omskolering i nær fremtid heller...

Han: Da er det mannen din som skal skifte jobb... jobber han mye?

Jeg: Ja, det gjør han

Han: Er han mye borte?

Jeg: Ja, det er han

Han: Jeg ser at du er lei av at han er så mye borte

Jeg: Ja, det kan nok stemme

Han: Jeg ser at du er mye ensom, og når han kommer hjem fra jobb vil han ha fred og ro, og du vil snakke. Du må la ham få ro når han kommer fra jobb... snakke kan du gjøre når han har fått "jordet" seg.

Jeg: Når han er ferdig på jobb for dagen, går det minst tre timer før jeg snakker med ham

Han: Så lang tid trenger han ikke. Men en middag og en middagslur, så er han klar til å lytte på deg

Jeg: Han jobber off-shore, så han ringer meg når han har tid og lyst til å snakke, skal jeg da la være å snakke med ham når han ringer meg?

Han: *stillhet* Du er mye ensom.

Jeg: Nei, jeg er ikke ensom

Han: Du er mye alene

Jeg: Ja, men jeg er ikke ensom

Han: *stillhet* Jeg ser at du mangler selvdisiplin til å ta vare på deg selv...

Jeg: Først støtt, så hoderystende oppgitt, det ble så tydelig for meg at denne mannen ikke ante hva han snakket om i forhold til meg...

Han sa en del ting etter dette også, og ingenting av det stemte heller.

For eksempel:

Sitat

Han: Du har barn?

Jeg: Ja

Han: To jenter?

Jeg: Nei

Han: Ok, en av hver, men jenta er eldst!

Jeg: Nei

Han: Men hun er eldst i væremåte

Jeg: Nei... egentlig ikke

Han: ok, men jenta di er veldig fornuftig

Jeg: Ja, det stemmer

Alt var så feil som det overhodet kunne bli for min del... han leste ikke meg i det hele tatt.

Jeg var nysgjerrig og åpen da jeg gikk inn, men etter dette fant jeg ut at dette ikke var noe for meg.

Mitt råd på bakgrunn av min egen gode erfaring, samt denne brukerens mindre positive erfaring, er:

Ikke ha for høye forhåpninger

Vær åpen, men kritisk

Still spørsmål

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt en reading før, hvor hun som spådde sa egentlig ting som bare stemte. Ting jeg ikke selv visste om en gang som skjedde i familien som jeg fikk bekreftet da jeg spurte moren min om det etterpå. Hun visste om ting som hun umulig kunne ha visst om, blandt annet en spontanabort og traff med når det skjedde og hvor langt jeg var på vei. ble ganske paff da ja.

Selv om mange kan være flinke til readinger så er det mange som prater svada også, greit og være litt skeptisk og heller ta det underveis i samtalen og bestemme deg for om du tror på det h*n sier ettersom ting stemmer eller ikke.

Lykke til :)

Skrevet

Om en ukes tid skal jeg til reading. Gleder meg og er spent på om det "fungerer"

Har du hatt en reading og kan du fortelle litt om det? Stemte det?

Ja det har jeg, og det var en spesiell opplevelse. Ting personen kunne se kunne h*n ikke visst. H*n har hjulpet meg masse som en veileder også.Personen er veldig dyktig da.

Seriøse klarsynte eller synske går i detaljer når de beskriver ting om deg, slike detaljer som folk absolutt ikke kunne ha visst.

Og ikke sånn generelle ting. Men det merker du fort om det er noe eller ikke....lykke til :)

Skrevet

Jeg ser at det er vanskelig å opprette tråder her for oss som vil dele erfaringer om slike emner. Det blir bare innblanding av de samme brukerne hver gang som som håne oss for vi har et annet syn enn dem. Da ender det bare opp med at ingen orker å svare på det Ts egentlig spør om og det er synd.

Jeg svarer Ts hverftall.

Ja, jeg har hatt reading. To ganger hos samme person med mange års mellomrom. Grunnen til at jeg gikk tilbake så mange år etterpå er at det hun sa stemte forbløffende første gangen.

Hun beskrev ting hun umulig kunne visst om. Svært personlige ting om meg og nære familiemedlemmer. Ikke noe av det kunne hun googlet seg til om det hadde vært internett på den tiden.

Jeg var ung (og helt frisk) den gangen og hun sa jeg ville bli svært syk. Sykdommen ville lede til at jeg ikke fikk barn.

Jeg kom også til å gå inn i et yrke som aldri ville falle meg inn. Den gangen lo jeg av det hun sa. Jeg var da ikke syk og kom selvsagt til å få barn. Det yrket der skulle jeg hvertfall aldri rote meg borti.

Årene gikk og jeg ble syk. Kan aldri få barn. Det gikk også den veien hun hadde sett angående jobb.

Dette er bare to store hendelser hun traff på. Hun beskrev også huset jeg ville ende opp med i detaljer. Der bor jeg nå.

Jeg gikk til henne fordi hun hadde et godt rykte og ble anbefalt av mange. Uansett hva folk tror, så føler jeg ikke at jeg har kastet bort pengene. Hun sa noen forbløffende ting til meg og det var vel egentlig det jeg betalte for også.

• Liker 2
Gjest Valiant
Skrevet

ei jeg jobber med gjorde en reading på meg. Men det var mer for tull om det er snakk om disse bedragerene som tar betalt så har jeg aldri vært oss dem.

Skrevet

ei jeg jobber med gjorde en reading på meg. Men det var mer for tull om det er snakk om disse bedragerene som tar betalt så har jeg aldri vært oss dem.

Kom det frem noe som stemte da?

Hun jeg har vært hos har pengene-tilbakegaranti hvis man blir skuffet. Er det også bedrageri?

Jeg var fornøyd og betalte, men hun ga meg muligheten til å la det være.

Gjest Valiant
Skrevet

Kom det frem noe som stemte da?

Hun jeg har vært hos har pengene-tilbakegaranti hvis man blir skuffet. Er det også bedrageri?

Det vil tiden vise om jeg flytter tilbake til Hamburg innen 2013 så får hun rett. Men jeg kan ikke se for meg at det vil skje.

jeg aviser ikke muligheten for at noen kanskje kan se i framtiden. Men de aller fleste er bedragere. Om hun gir pengene tilbake om du ikke blir fornøyd er jo det bra. Men det betyr ikke at hun ikke er en bedrager.

Skrevet

Det vil tiden vise om jeg flytter tilbake til Hamburg innen 2013 så får hun rett. Men jeg kan ikke se for meg at det vil skje.

jeg aviser ikke muligheten for at noen kanskje kan se i framtiden. Men de aller fleste er bedragere. Om hun gir pengene tilbake om du ikke blir fornøyd er jo det bra. Men det betyr ikke at hun ikke er en bedrager.

Du har vel kanskje rett i det, men det gjelder vel alle yrkesgrupper du skal betale penger for å gjøre en jobb for deg.

Jeg må være nøye når jeg velger håndtverker også.......

Gjest navnelapp
Skrevet

Eg syns vel kanskje vi skal halde frå kvarandre det å bestille rørleggar og det å gå til ein "reading". (Kva kjønn er "reading", forresten? har det eit norsk namn?)

Utfordringa med personar som meiner dei kan rettleie deg om framtida og forutsjå den er jo at dei tener på å skape eit avhengigheitsforhold mellom deg og seg. Det gjeld også for andre alternativbehandlarar. Dei vil at du skal kome tilbake, dei lever trass alt av å få betalt for evnene dei meiner dei har.

Det er også det betenkelege med at slike personar/behandlarar har personar i ein sorgprosess eller i alvorlege livssituasjonar i behandling. Avhengigheitsforholdet og tilliten som desse tenestene dannar gjer det lett for behandlaren/lesaren å utnytte klienten vidare, fordi h*n veit meir og meir om klienten, og til slutt vert det er relasjon som det er vanskeleg å bryte ut av. Det er ikkje utan grunn at enkelte har nærast ruinert seg på å ringe til spådamer.

Det hadde vore meir reinhårig om behandlarane/lesarane kalte seg livscoach, rettleiar eller rådgjevar, det er jo faktisk det dei er og blir brukt som. Den tette relasjonen ville framleis vere der, men eg trur det åndelege og parapsykologiske elementet, viljen hos klienten til å "tru", er med på å gjere det vanskeleg å bryte ut av ein slik relasjon.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og krenkelser iht reglene. Spørsmål angående moderering kan sendes på pm til moderator.

Yvonne (mod)

• 4 år senere...
Skrevet

Jeg har hatt reading to ganger, en gang i møte med personen som leste meg. Andre gang over nett med samme person! Spiller ingen rolle om det er over nett eller i møte med den andre personen, en kan få like mye ut av en reading på begge måter. Jeg stilte endel spørsmål om meg selv som jeg ville ha svar på, og fikk svar på alt dette + en hel del ekstra om hva som foregikk i mitt liv p.d.d. når jeg fikk det over nett. Alt har stemt på en prikk, og jeg anbefaler virkelig å prøve dette. Det varierer kanskje på hvor flinke personene som utfører dette er, men jeg har virkelig fått utrolig fine readinger fra denne personen! Spør meg gjerne om navn om noen er  interesserte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...