Elsker pupper... Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Hei jeg er en mann på 39 år, som har en voldsom forkjærlighet for kvinner med store bryster.. det hele begynte når jeg var i pupberteten og ble tatt med storm av en veninne av min mor med de største herligste kvinnebrystene jeg har fått lov til og ta på hittil.. Denne opplevelsen har faktisk forfulgt meg siden.. en kvinne med normale bryster er også vakkert, ingen tvil om det, men jeg har virkelig en forkjærlighet for disse herlige duvende flotte store kvinnebrystene som mange kvinner har.. Bare jeg ser en storbarmet kvinne bøye seg forover med en utringet topp får jeg problemer med og fokusere på noe som helst annet en og bare stirre.. i tilegg fantaserer jeg i dagesvis etterpå hva jeg kunne gjort med disse kvinnebrystene.. jeg har desverre ikke hatt så mange muligheter til og oppleve store kvinnebryster igjen etter pupbertetsopplevelsen min, men jeg er fremdeles på leting.. Det er sikkert mange som kommer til og svare meg her at alle menn liker store pupper, men ikke på den måten jeg gjør.. jeg kan kose og leke med dem i timesvis, og virkelig gi de en herlig omgang med oppmerksomhet.. og i tilegg alt det andre det kanskje kan virke litt for heftig og skrive om her.. Hadde vært artig og høre fra andre kvinner hva dere synest om dette "sinnsyke" behovet jeg har hatt helt siden jeg var 13-14 år.. liker dere hva jeg skriver her, eller synest dere at jeg er sprø og bør gå til terapi.. jeg er bare puppegal rett og slett..
Gjest jente Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Hei jeg er en mann på 39 år, som har en voldsom forkjærlighet for kvinner med store bryster.. det hele begynte når jeg var i pupberteten og ble tatt med storm av en veninne av min mor med de største herligste kvinnebrystene jeg har fått lov til og ta på hittil.. Denne opplevelsen har faktisk forfulgt meg siden.. en kvinne med normale bryster er også vakkert, ingen tvil om det, men jeg har virkelig en forkjærlighet for disse herlige duvende flotte store kvinnebrystene som mange kvinner har.. Bare jeg ser en storbarmet kvinne bøye seg forover med en utringet topp får jeg problemer med og fokusere på noe som helst annet en og bare stirre.. i tilegg fantaserer jeg i dagesvis etterpå hva jeg kunne gjort med disse kvinnebrystene.. jeg har desverre ikke hatt så mange muligheter til og oppleve store kvinnebryster igjen etter pupbertetsopplevelsen min, men jeg er fremdeles på leting.. Det er sikkert mange som kommer til og svare meg her at alle menn liker store pupper, men ikke på den måten jeg gjør.. jeg kan kose og leke med dem i timesvis, og virkelig gi de en herlig omgang med oppmerksomhet.. og i tilegg alt det andre det kanskje kan virke litt for heftig og skrive om her.. Hadde vært artig og høre fra andre kvinner hva dere synest om dette "sinnsyke" behovet jeg har hatt helt siden jeg var 13-14 år.. liker dere hva jeg skriver her, eller synest dere at jeg er sprø og bør gå til terapi.. jeg er bare puppegal rett og slett.. hei! jeg har hatt en elsker i mange år som alltid har vært opptatt av brystene mine. I begynnelsen trodde jed det bare var fleip fordi ingen andre gutter har vist dem så mye oppmerksomhet. Nå har jeg skjønt at han elsker bryster og at han liker mine veldig godt. Jeg selv nyter nå at han liker de så godt og blir kjempe tent av at han tennes ved å leke med de. Har aldri før hatt det så deilig. Så find deg en jente som du tenner på og la henne forstå hvor mye du liker kroppen og brystene hennes. Da får dere det fantastisk sammen. Det har jeg opplevd.
Elsker pupper... Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2011 Så herlig at det finnes slike jenter som deg der ute da... som setter pris på at en mann er fullstendig puppegal.. da blir jo alt enda bedre også når du virkelig setter pris på at han koser med dem.. og at han vet det. ingeting er jo bedre og og gjøre noe med en kvinne som hun virkelig setter pris på. jeg synest ihvertfall at bryster krever stor oppmerksomhet. Du er en heldig jente du.. og elskeren din også som får lov til og kose og leke med brystene dine lenge lenge lenge... kunne ønske det var meg :gjeiper:
SusanneGullet Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Samboeren min er slik han og. Puppene får altid mest oppmerksomhet
Bomullstrusa Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Min samboer sier også at jeg aldri kommer til å forstå hvor godt han liker pupper. Han kan ligge med hodet begravd mellom dem lenge om kvelden. Når du ts, forklarer lidenskapen din slik du gjør, og Gjest_jente om sin opplevelse, merker jeg at jeg setter mer pris på at samboeren min er sånn, av en eller annen grunn! Selvfølgelig så lenge det er mine pupper han kjæler med Det er vel sånn jeg tenker. Så lenge puppe-gale menn greier å holde seg til én partner, er det veldig greit. Vi hadde våre "puppefeider" i begynnelsen av forholdet, men er nå ganske trygge på hverandre. Jeg liker den oppmerksomheten jeg får, og han sparer ikke akkurat på den heller. (Det skal sies at jeg noen ganger har lurt på om vi hadde vært sammen hvis jeg hadde små pupper..)
Gjest jente Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 Så herlig at det finnes slike jenter som deg der ute da... som setter pris på at en mann er fullstendig puppegal.. da blir jo alt enda bedre også når du virkelig setter pris på at han koser med dem.. og at han vet det. ingeting er jo bedre og og gjøre noe med en kvinne som hun virkelig setter pris på. jeg synest ihvertfall at bryster krever stor oppmerksomhet. Du er en heldig jente du.. og elskeren din også som får lov til og kose og leke med brystene dine lenge lenge lenge... kunne ønske det var meg :gjeiper: Ja vi var heldige , begge to men vi var begge gift og manglet begge i våre forhold denne sterke pasjon og sex driften som gnistret mellom oss. Har aldri før kjent det samme. Vi holdt på i mage år og passet utrolig godt sammen sexuelt. Det var viktig å gi alt for å få alt. Hadde alltid lyst på hverandre og tente hverander utrolig lett. Nå er det stille Vi har blitt hos hver vår partner. men vil leve på det til jeg dør.....
Elsker pupper... Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2011 Men hvorfor sluttet dere??.. det blir jo nesten som og slutte og spise.. ble dere oppdaget eller var det samvittigheten som tok overhånd og ikke begjæret?.. jeg er jo på utkikk etter en elskerinne for og gjøre akkurat det samme som det du forteller om.. trenger bare disse store brystene og en og fungrere seksuelt sammen med. hjemme er det jo relativt low passion for og si det sånn.. så dette er det eneste jeg mangler.. begjær og store pupper..
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #8 Skrevet 13. januar 2011 Haha. Jeg er kvinne og elsker mine egne store pupper! Liker å se på dem og ta på dem.
Gjest jente Skrevet 14. januar 2011 #9 Skrevet 14. januar 2011 Men hvorfor sluttet dere??.. det blir jo nesten som og slutte og spise.. ble dere oppdaget eller var det samvittigheten som tok overhånd og ikke begjæret?.. jeg er jo på utkikk etter en elskerinne for og gjøre akkurat det samme som det du forteller om.. trenger bare disse store brystene og en og fungrere seksuelt sammen med. hjemme er det jo relativt low passion for og si det sånn.. så dette er det eneste jeg mangler.. begjær og store pupper.. hei! han fikk kalde føtter og ba om at det ble slutt. Ville igjen etter en mnd, men da var tilliten min til han ødelagt. Kan ikke si mer enn jeg ble helt knust og krabbet opp igjen så godt jeg kunne. Vil ikke at noen skal gjøre dette med meg igjen. Har nå et greit liv men lengter etter de flotte stundene vi hadde. Livet går videre men vil aldri glemme han og det vi hadde. vet ennå hva jeg hadde valgt.... forstår deg godt hvordan du har det hjemme. en må velge livet syns jeg og der er det vi ofte er forskjellige. jeg ville valgt den jeg hadde det best med men mange menn trekker seg i redsel for alt de kan miste. lykke til du og !!
Elsker pupper... Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #10 Skrevet 14. januar 2011 Tusen takk for svar. kan du ikke sende meg en pm da om du kunne tenke deg og snakke litt mer om dette. jeg savner bare en og dele alle mine tanker rundt dette med.. Det begynner og slite.. jeg er brystfetishist har jeg funnet ut.. klarer ikke tenke klart når jeg ser en kvinne med store bryster... er det jeg som er rar, eller bør jeg være glad for at jeg er så glad i store pupper og kan sette så stor pris på dem?..
Lykkelitenen Skrevet 14. januar 2011 #11 Skrevet 14. januar 2011 Store pupper er flott så lenge de får en bh som passer. Jeg var på bhjakt i dag og fikk god hjelp av en ekspeditrise med samme bhstørrelse som meg selv og jeg ble rett og slett litt forelsket. De var så flotte! Store, myke og perfekte i formen. Jeg vekslet med å stirre på mine egne og hennes
Gjest små Skrevet 14. januar 2011 #12 Skrevet 14. januar 2011 Personlig syntes jeg små pupper er finest :D Men de er da alle deilige
Gjest Mr Mugge Skrevet 14. januar 2011 #13 Skrevet 14. januar 2011 Vil bare hilse og ønske deg "elsker pupper" god helg! virker som du er klar for akkurat det....
Gjest jente Skrevet 15. januar 2011 #14 Skrevet 15. januar 2011 Tusen takk for svar. kan du ikke sende meg en pm da om du kunne tenke deg og snakke litt mer om dette. jeg savner bare en og dele alle mine tanker rundt dette med.. Det begynner og slite.. jeg er brystfetishist har jeg funnet ut.. klarer ikke tenke klart når jeg ser en kvinne med store bryster... er det jeg som er rar, eller bør jeg være glad for at jeg er så glad i store pupper og kan sette så stor pris på dem?.. hei! Først av alt er du helt normal og vær glad for at du tenner på oss kvinner. Det elsker vi. Oppmerksomhet fra menn er det beste som finnes. Da åpner det seg alltid en mulighet for noe som kan bli til noe helt fanatastisk. Her tror jeg at det er de som tør og har troen på det de føler som kommer best ut av det. Viktig at du selv også går etter det du vil ha. da blir du mye mer fornøyd og får masse energi til å gå videre. En lærer hele livet på å bli kjent med seg selv. derfor tar det ofte noen år på å finne den rette stien. Det fins helt sikker noen der ute som setter pris på det samme som deg og som er trygg nok til å være med på leken. Det andre som er viktig er å finne en som har samme kjemi. Da kommer alt av seg selv. Det er alltid lettest å gi råd til andre, men selv har jeg prøvd å forstå hvorfor ting ble som de ble. Det er ikke lett å gå videre og tiden får vise hva som skjer. Jeg må bare ikke gi opp håpet og det må ikke du heller. Det er mange kjekke som vi ennå ikke har møtt , tror jeg... ha en fin helg !
Elsker pupper... Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #15 Skrevet 17. januar 2011 Takk for masse hygeglig svar, fra dere kvinner som setter pris på en bryst-gal mann.. jeg har ihvertfall fått forståelse for at jeg ikke trenger og gå i terapi for dette, men faktisk heller prøve og finne en kvinne der ute.. selv om jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne og lette etter henne.. nettading er kanskje ikke helt min greie, men jeg får begynne og gå på pub igjen kanskje.. noen som vet om noen litt "classy" pub'er i oslo, med et voksent klientell..?.. var i kjelleren på Bristol for en tid tilbake, og der var det faktisk veldig mange interessante mennesker. Frascati går for og ha et godt rykte??.. hyggelig med litt hjelp.. til den puppegale...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå