Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Er ny-innflyttet like utenfor Ski. Trenger en ny fastlege. Helst en som er flink til å lytte, tar passienten på alvår, raskt sende vidre om det skulle vere noe og tar seg god til til passienten. Helst ikke så lange ventetider også. Om det er dame eller mann spiller ingen rolle. Er det noen som kan anbefale en slik fastlege i Ski eller i nærheten av Ski ?
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Huffda... 37 har lest og ingen anbefalninger. Er det ikke -noen- flinke leger i Ski ?
Gjest Tea Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Henger meg på her. Har prøvd 3 fastleger i Ski/Langhus området, men kan desverre ikke annbefale noen av dem . (Tror ikke det er lov å skrive navn, når det er neggativ omtale her på KG) Så jeg leter også etter en ny lege. Tea
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Leter også etter en flink lege i Ski eller nærheten av Ski. Ingen her som vet om noen de kan anbefale ? (flinke leger kan en vel gi navnet på !?)
KaDust Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 http://www.storsenteretlegekontor.no/ Det er legekontoret jeg benytter meg av, og er høyst fornøyd. Aldri vært så lett å dra til legen før.
Jolene Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 Dra til Stasjonstorget legesenter. Det ligger rett ved ski stasjon, og ALLE legene de har der er fantastiske. Ellers har jeg hørt masse bra om dr Løvland
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2012 #7 Skrevet 28. februar 2012 Er det noen av disse to som tar blodprøver og vanlige GU selv ? (Er så upraktisk der jeg er med at jeg må vente på henvisning for GU og blodprøver andre steder.)
KaDust Skrevet 28. februar 2012 #8 Skrevet 28. februar 2012 Fastlegen min tar også GU på meg, og de tar blodprøver på laboriatoriet der. Så her trenger man ikke vente på noe henvisning eller noe.
Jolene Skrevet 28. februar 2012 #9 Skrevet 28. februar 2012 Det gjør dem hos stasjonstorget! Skjønner greia, upraktisk å ikke kunne gjøre det.
Gjest Tea Skrevet 28. februar 2012 #10 Skrevet 28. februar 2012 Oj.. var det liv i denne tråden ennå. Er faktisk ennå på leting etter flink lege igjen,,, blir nr 5 nå Har ikke prøvd hverken stasjonstorget eller storsenteret, da er det ennå håp Er det noen av disse legene som er åpen for å samarbeide med det private ? Tenker da på undersøkelser til spesialist og behandling (også alternativ behandling som osteopat, manuellterapaut ol) ?
KaDust Skrevet 28. februar 2012 #11 Skrevet 28. februar 2012 Oj.. var det liv i denne tråden ennå. Er faktisk ennå på leting etter flink lege igjen,,, blir nr 5 nå Har ikke prøvd hverken stasjonstorget eller storsenteret, da er det ennå håp Er det noen av disse legene som er åpen for å samarbeide med det private ? Tenker da på undersøkelser til spesialist og behandling (også alternativ behandling som osteopat, manuellterapaut ol) ? Det vet jeg ikke, for jeg har ikke vært borti det selv. Men de tar deg veldig seriøst der oppe og hører alltid på hva du har å si. Så det forundrer meg ikke om de er åpne for å samarbeide med det private.
Gjest Tea Skrevet 28. februar 2012 #12 Skrevet 28. februar 2012 Det vet jeg ikke, for jeg har ikke vært borti det selv. Men de tar deg veldig seriøst der oppe og hører alltid på hva du har å si. Så det forundrer meg ikke om de er åpne for å samarbeide med det private. Høres veldig bra ut. Ser det er 5 leger der, er det noen du kan anbefale sterkere en de andre ? (Ser at det er bare Egil som er ledig akkurat i dag) Er viktig for meg at legen kan lytte og samarbeide med det private, siden det det er på det private jeg omsider fikk riktige diagnoser og behandlinger.
KaDust Skrevet 28. februar 2012 #13 Skrevet 28. februar 2012 (endret) Jeg er i praksisen til Dr Svenning og Dr Rekkedal. De er absolutt veldig gode leger begge to, men jeg liker meg best hos Rekkedal da det er han jeg har vært mest hos. Dr Svenning forklarer alt det medisinske ganske godt da (men dette har ikke jeg noe behov for siden jeg alt har hatt litt medisin og forstår meg derfor på det meste), så det er litt på smak og behag og hvem man har god kjemi med. Men de er absolutt gode leger begge to! De 3 andre har jeg ikke noe forhold til, men har hørt mye bra om Hilde. Endret 28. februar 2012 av KaDust
Gjest Tea Skrevet 28. februar 2012 #14 Skrevet 28. februar 2012 Jeg er i praksisen til Dr Svenning og Dr Rekkedal. De er absolutt veldig gode leger begge to, men jeg liker meg best hos Rekkedal da det er han jeg har vært mest hos. Dr Svenning forklarer alt det medisinske ganske godt da (men dette har ikke jeg noe behov for siden jeg alt har hatt litt medisin og forstår meg derfor på det meste), så det er litt på smak og behag og hvem man har god kjemi med. Men de er absolutt gode leger begge to! De 3 andre har jeg ikke noe forhold til, men har hørt mye bra om Hilde. Rekkedal sto ikke oppført på MinFaslege i Ski, ble litt vanskelig å se om han er ledig eller ikke ? Hva er forresten normal ventetid på vanlig legetime og akutt time der ?
KaDust Skrevet 28. februar 2012 #15 Skrevet 28. februar 2012 Det er nok fordi han går i samme praksis som Svenning. Får man Svenning som lege, så har man to leger: Dr Rekkedal og Dr Svenning. Rekkedal er der mandager, onsdager og fredager (om jeg husker riktig), mens Svenning er der Tirsdager og Torsdager. Jeg pleier å få time vanlig time ganske raskt. Alltid innen en uke, skriver jeg at det er hast så gjerne 1-2 dager. Om det er akutt får jeg gjerne time samme dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå