Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #21 Skrevet 4. mars 2010 Da bekrefter du bare det vedkommende mann sa. Nemlig at slike damer er ikke single. De plukkes opp umiddelbart. De som ikke plukkes opp lever som vrakgods på match og sukker. Signerer denne. 99% av kvinnene på match.com feks et stort sett trash som ingen vil ha.
Gjest Elijah Skrevet 4. mars 2010 #22 Skrevet 4. mars 2010 Elijah: Registrerte meg som fast bruker, men fikk ikke sendt deg en pm. Noe gikk galt. Jeg prøver igjen imorgen Nice. Hva med at jeg får nummeret til dere begge? Jeg er ikke enig i det som blir sagt om at "slike" kvinner aldri er single. De peneste og mest "vellykkede" jentene opplever ofte etter det jeg erfarer mye frustrasjon pga sin medfødte genetikk. Saken er at slike jenter blir behandlet "annerledes" enn mindre pene jenter. Menn blir usikre på seg selv og oppfører seg enten som tøffelhelter rundt dem eller prøver å være superkule og nedlatende for å bevise noe. For å ikke snakke om alle sjalu kvinner hun må takle. Alt dette kun for at hun var heldig med sine gener og har et vakkert ytre. De jentene som er pene, men ikke ekstremt pene, har det nok enklere. Hadde menn verdsatt kvinner for mer enn bare det ytre, så hadde de nok ikke oppført seg på denne måten. Jeg kjenner et par slike jenter og en av dem med over 1000 venner på facebook, modellstatus, smart, osv, har vært singel i de 2 årene jeg har kjent henne og det er ikke fordi menn ikke står i kø. Alt det jeg nevnte ovenfor opplever hun. Selvfølgelig er det null problem for henne å møte en mann, men hva når alle hun møter er mindreverdige? Mao, de oppfører seg "annerledes" rundt henne eller prøver å trykke henne ned med cocky kommentarer. Hvorfor kan ingen være normale rundt henne? Er noen enig i min tankegang her? Det er selvfølgelig mye tilfeldigheter også i spill rundt dette med å være singel og hvilken innsats man selv legger ned og om man faktisk virkelig vil ha et forhold, osv.
Cannavaro Skrevet 4. mars 2010 #23 Skrevet 4. mars 2010 OK først : Jo jeg opplever og antar at nettdating er form for oppsamlingsplass, men det behøver ikke være dårlige damer der nødvendigvis. Nei, problemet er nok at de fleste er ganske kravstore i forhold til seg selv og omgivelsene. De som har prøvet og feilet i alderen 25-40+ kaster seg på nettbølgen i form av noe bedre IRL og ser etter napp der isteden. Profiler regisseres og bilder redigeres for å gi best sminke utad. Noen er vel heldige og treffer hverandre på denne måten, men det er og blir en "oppsamlingsplass". Til Kirsten Giftekniv : Tar du virkelig regien i din søsters liv ??? Er du sikker på at hun vil ha en mann, eller trenger en nå ??? Har hun virkelig bedt deg være på "utkikk" for henne ? Hun er vel strengt tatt gammel nok til å finne ut av dette selv, men intensjonen din er sikkert hyggelig den. Allikevel hadde jeg overlatt dette ansvaret til hun selv faktisk, det er jo hennes liv og hun må få styre premissene selv. Du skal ihvertfall ha ros for at du viser omtenksomhet og setter pris på henne.
Gjest Gjest_Helga_* Skrevet 4. mars 2010 #24 Skrevet 4. mars 2010 hm... rart at dere gutter her er så skråsikre på at damene på Match og Sukker er rask. Hvordan vet dere det om dere ikke er registrert der selv? Kanskje sitter det en dame eller to og sier akkurat det samme om dere
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #25 Skrevet 4. mars 2010 Jeg har ei venninne som er alt dette, pluss smart og velutdannet i tillegg, hun fant en type online ved en tilfeldighet. Og guttene svermer rundt henne utenfor nettet også, de, men hun lette etter en som hun følte var den rette, at det tilfeldigvis skjedde online , vel, hvorfor ikke? Så det stemmer ikke alltid, det du sier her. Og jada, en eller annen fyr finner disse damene, de. Både hun jeg nevnte og en annen venninne av meg har vel vært singel i til sammen 7 måneder etter de fylte 17. Begge er i begynnelsen av 20-årene nå. Ellers er jeg enig i at det kan være slitsomt å bli spleiset. Jeg synes du bør spørre om det er noe hun har noe imot før du gjør det iallfall. Som du selv sier, mennene svermet selvfølgelig rundt henne alle andre steder enn nettet og noe som bekrefter at hun var veldig attraktiv. Mao hun kunne fint ha truffet en bra mann alle andre steder også. Kvinnene på match.com har ikke akkurat det samme "problemet". Pga at de ikke er førstevalget blant menn på jobben, byen, blant venner eller andre steder lurer de seg selv til å tro at de er mer attraktive enn de egentlig er pga responsen på nett. Faktum er at det eneste stedet slike kvinner får god respons fra menn er nettet. Det har ingenting med virkeligheten å gjøre. Det sier seg selv når fordelingen på slike steder ofte er 30% kvinner og 70% menn. Jeg kjenner en nydelig jente som fortalte om sitt medlemsskap på match. Hun fortalte om hun pleide å få mellom 150-200 mail om dagen.
Gjest brutal_mann Skrevet 4. mars 2010 #26 Skrevet 4. mars 2010 hm... rart at dere gutter her er så skråsikre på at damene på Match og Sukker er rask. Hvordan vet dere det om dere ikke er registrert der selv? Kanskje sitter det en dame eller to og sier akkurat det samme om dere Har vert på disse stedene og vet hva en finner der inne. Veldig mye rask. Av og til dukker det opp søte flotte damer. disse er borte innen to måneder.
Cannavaro Skrevet 4. mars 2010 #27 Skrevet 4. mars 2010 Er noen enig i min tankegang her? Ja absolutt ! Men, jeg generaliserer sjelden, dog ser jeg hvordan menn kan oppføre seg overfor spesielt utseendemessig vakre kvinner. Menn blir fylt av såpass mye uro og spenning slik at de har en oppførsel som strekker seg utover normalen. Det kunne jeg også muligens gjort med noen glass for mye innabords (men jeg skyr unna bylivet). Dersom man er opptatt av å få et seriøst forhold og en seriøs partner så er det å foretrekke kurtise i edruelige omgivelser. I en normal "setting" vil en kvinne enklere finne ut av genuin interesse om den er der. Nei, jeg liker ikke byen som sjekkeplass lenger, men er heller ingen ungdom lenger. Genuin interesse er jeg opptatt av, og det er målsetningen, men hvordan komme dit er en annen skål...
Gjest kirsten giftekniv Skrevet 5. mars 2010 #28 Skrevet 5. mars 2010 Jeg føler ikke at jeg tar regien..bare hjelper henne litt på vei Hun sier hun ønsker seg kjæreste. Hun forteller meg om drømmen om en kjekk og snill mann Hun har derimot ikke bedt meg om å ordne henne en mann. Jeg er bare veldig glad i henne
Becka Skrevet 7. mars 2010 #29 Skrevet 7. mars 2010 Da bekrefter du bare det vedkommende mann sa. Nemlig at slike damer er ikke single. De plukkes opp umiddelbart. De som ikke plukkes opp lever som vrakgods på match og sukker. Hm, jeg begynte å lure på om det var min søster som hadde startet tråden her.... Det hadde jo nesten vært litt søtt, men så slo det meg, og jeg hadde tenkt; Sitter familien min bare å venter på jeg skal finne meg en mann? har foreldrene mine sagt noe? Venter de på barnebarn? Ser det på meg som mislykket fordi jeg ikke har noen mann? Tror de ikke jeg kan finne en selv lengre?Osv.. Ja, kanskje en smule paranoid, men jeg hadde virkelig forundret meg skikkelig over at min egen lille søster skulle ut å finne mann til MEG??? Att på til skrive om det her. Haha... Hvis hun er alt som du beskriver, så er det nok ikke noe problem for henne å finne en mann.. Spørsmålet er jo om hun finner en mann hun faktisk er interresert i. Hun møter kanskje mange, men ikke den hun vil ha? Kanskje hun er blitt litt kresen på de 2 åra som singel? Kanskje vet hun nå hva hun vil ha, og vil derfor heller forbli singel til hun finner det? Ja, jeg bare sier..... I`m there. Bring me Leo sis, and `ll forgive you
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #30 Skrevet 7. mars 2010 Kan du ikke finne et flott bilde av din søster, og sette inn en annonse i et magasin eller nettsted med kjekke menn (de moderne menn i nettgenerasjonen), og si at du er søsteren, som ser etter en mann til henne - for hun gjør ikke noe for å finne en mann selv? Så strømmer henvendelsene inn og din søster kan velge hvem hun vil treffe?
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #31 Skrevet 7. mars 2010 Lag en TV-annonse og betlae noen tusen for å få den som reklame med bilde av henne på TV? Meld henne på til Sjekkeprogrami TV? Hvor er det blitt av alle sjekkeprogrammene??!
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #32 Skrevet 7. mars 2010 Da bekrefter du bare det vedkommende mann sa. Nemlig at slike damer er ikke single. De plukkes opp umiddelbart. De som ikke plukkes opp lever som vrakgods på match og sukker. Til og med pene damer med et hjerte av gull lever et nokså monotont liv til hverdags. Jobb, hjem, kanskje tid til trening. Hvis man treffer de samme mennene til daglig og du ønsker ikke bli "plukket opp av av dem" (avskrevet dem), men et superinnholdsrikt liv utenfor jobben er urealistisk (JEG får det f.eks. IKKE til med jobb til kl. 18.00. Da er jeg stuptrøtt og uegnet for mye sosialt). Hvor skal da alle disse mennenne som skal plukke deg opp dukke fra? Seriøst, jeg lurer virkelig nå: er det noen damer her som treffer nye menn på hvert hjørne? Jeg tror det er et løgnaktig bilde av hvordan livet virkelig er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå