Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Må man alltid smile for å være glad?
The Kitten Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Må man alltid smile for å være glad? Nei.
Bomull Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Nei jeg er ingen "smiler" Jeg kan være veldig glad, mens se sur/mutt ut fordi jeg ikke smiler så tydelig. Det er litt trist når folk tror jeg er sur når jeg ikke er det
Omega Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Må man alltid smile for å være glad? For å bli glad så hjelper det iallefall å smile. Fake it 'til you make it. Du kan også løfte håndflatene i oppadgående retning eller presse de opp mot underlaget av bordflaten. Det skaper mer positive følelser. Visstnok.
Silmarill Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Selvsagt trenger man ikke smile for å vise at man er glad! Er det så mange som smiler fra øre til øre hele dagen da selvom man er blid? Klart det er enklere å se hva slags sinnstemning en person er i om vedkommende smiler eller ler, men det er ikke dermed sagt at om man ikke smiler så er du sur! Tårer trenger heller ikke bety at du er lei deg, vi kan felle tårer av ren glede også Mennesket er det eneste vesen på jorden som kan smile, andre vesner (dyr) viser glede på andre måter.
Gjest Per Inge Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 Må man alltid smile for å være glad? D å se at et menneske er glad når det smiler og ler. Ser du sur ut eller alvorlig så er det ikke spesielt rart om folk tror du er sur, lei deg, sint eller grinete.
Gjest Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 Jeg får ofte beskjed om at "hvorfor er du så sur", selv om jeg ikke er det. Orker da ikke gå rundt smile hele tiden, det gjør jo vondt etterhvert.
Gjest Bolledeig Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 Tråden er ryddet Bolledeig (mod)
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #9 Skrevet 17. november 2008 Jeg er heller ingen smiler, men får av og til følelsen av at man helst bør smile hele tiden også når man ikke er glad for ellers fornærmere man folk. Heldigvis kommer det stort sett fra overpositive folk som virker skikkelig falske, så jeg tar det ikke så tungt.
hysteria Skrevet 17. november 2008 #10 Skrevet 17. november 2008 er man glad når man smiler, sier nå heller jeg... er mange (inkludert meg selv) som smiler selv om man ikke nødvendigvis er så happy heele tida.
Gjest LanaLane Skrevet 17. november 2008 #11 Skrevet 17. november 2008 Jeg gikk rundt og bare smilte i mange år fordi det var det folk forventet av meg selv om jeg led av alvorlig depresjon. var en helt annen alene enn med folk, ikke engang mine beste venner ante at jeg hadde det vondt inntil noen år siden. Møtte kjæresten min og han knakk skallet og fikk meg til å forstå at det ikke var galt å være lei seg en gang i blant. var som å tømme en byll, og alt er ikke kommet ut enda, men det skjer vel. Så nei, av erfaring så vet jeg at mange mennesker som er glade på utsiden ikke er det på innsiden, og mennesker som virker mutte kan være komplett lykkelige.
Gjest Cederic Rueben Skrevet 17. november 2008 #12 Skrevet 17. november 2008 Jeg tror mange som smiler mye og ofte skjuler noe bak smilene. Personlig smiler jeg når jeg føler behov for det ellers så gjør jeg det ikke. så nei man må ikke smile for og være lykkelig. Man burde være mer bekymret for de som smiler konstant til alle tider. En for de som smiler lite
Gjest A.P.Katt utlogget Skrevet 18. november 2008 #13 Skrevet 18. november 2008 For å være sikker på at et smil er ekte skal du se om personen som smiler også smiler med øynene, utstråler lykke! Et smil kan være en maske enkelte klistrer på seg, gjerne dersom de er deprimerte.
mysan Skrevet 18. november 2008 #14 Skrevet 18. november 2008 Jeg gikk rundt og bare smilte i mange år fordi det var det folk forventet av meg selv om jeg led av alvorlig depresjon. var en helt annen alene enn med folk, ikke engang mine beste venner ante at jeg hadde det vondt inntil noen år siden. Her beskriver du datteren min. Hun lurte meg og alle andre i alle år. Nå tør hun være sur og trist hvis hun er det, og har sluttet med skuespillet, heldigvis. Det har nesten kostet henne livet. Ellers, til trådens tema. Nei, man må ikke smile for å være glad. Jeg selv kan godt være glad uten at det synes utenpå. Har gjennom hele ungdommen fått høre at jeg ser så sur ut, fordi jeg ikke var utadvent og sprudlende. Sjenert, men blid - det var meg, det bare så ikke sånn ut.
Gjest Tigress Skrevet 19. november 2008 #15 Skrevet 19. november 2008 Nei, absolutt ikkje. Blir jo heilt merkeleg om ein skal gå rundt og flire heile tida!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå